Toon posts:

Compushop in Deventer?

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Wie weet of er in Deventer een goede computershop zit?

Ik moet voor iemand een notebook uitzoeken, service moet goed geregeld zijn en het liefst ook in Deventer (of omstreken) voor als er iets mis is.

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
In Apeldoorn zijn genoeg computerzaken! Dat is 10 minuutjes met de trein bij jou vandaan!

• hufkes
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-08 23:25

hufkes

nee, daar staat niet hufter!

PCInternational (broederenplein) was een goede zaak. Nu ze zijn overgenomen door ParaDigit heb ik geen idee hoe het zal gaan met service etc. Maar aangezien het personeelsbestand volgens mij hetzelfde is gebleven, zal het wel goed blijven.

Verder zijn er nog een aantal zaken die zich meer op bedrijven richten zoals bijvoorbeeld DAXIS (hebben ook de Compushop Hogeschool); daxis zit net achter het ziekenhuis.

Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Dat is 10 minuutjes met de trein bij jou vandaan![/quote]Nah, ik woon zelf in Delft.

Maar ik zal eens kijken in Apeldoorn.

Die PcInternational had ik ook al gevonden, alleen vind ik zo'n overname niet zo veilig, wie weet stoten ze het binnenkort weer af en zit je met de gebakken peren als er iets mis is.

Maar weet iemand dan een naam van een 'solide' compushop in Apeldoorn (of Deventer natuurlijk), met eventueel een webpage waar ik al eens kan rondsnuffellen.

• RemcoZ
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-01-2025
Service bij PC-International is erg goed, heb er tot nu toe vrijwel alles gehaald.
Verder kun je nog naar HE Computers in de Nieuwstraat (tegenover Gilde Hotel), dit is een kleine zaak, je kunt het proberen.
En als het echt moet is er nog een Dynabyte... (tegenover Xenos). Hier vlak bij zit nog een zaakje, maar die gaat binnenkort weg.
Zover de binnenstad. Daarbuiten heb je nog Spiegelenberg (particulier, persoonlijk geen goede ervaringen mee), Daxis (In de HS, en bij ziekenhuis)

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:37

Erazzzer

Fear me, I'm German!

HE Computers in de Nieuwsstraat

Verwijderd

Daxis :) lol
neem maar 1 ding van me aan.
Koop er niks het is een @!#$@#$ bedrijf
ik kan het weten , ik heb er namelijk stage gelopen
enne volgens mij zaten ze ook niet meer in HS
heb ze namelijk helpen verhuizen :)

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:37

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Ik ga altijd naar Zwolle, bij Norrod is alles mega goedkoop en goeie service

• FoxzMan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-03 20:35
Op maandag 25 september 2000 14:43 schreef hufkes het volgende:

...

Verder zijn er nog een aantal zaken die zich meer op bedrijven richten zoals bijvoorbeeld DAXIS (hebben ook de Compushop Hogeschool) ....
DAXIS zit niet meer in de HSIJ. Nu zit er een andere shop, namelijk Firm Computers

-

Pagina: 1