Kwou juist ff Suse installeren dus ik maak opstartdisket en start op , begint comp opeens te zoeken op hd en alles te laden wat normaal is, en opeens zegt ie dat er geen devices zijn waar iets kan opgeslagen worden en dus niks bewaard kan worden. Ik heb er echter een lege harde schijf in zitten, niet gepartitioneerd of geformatteerd. Toen hij geformatteerd was werkte hij ook niet
Het systeem start wel op onder Suse (kan wel niks op slaan, wel zo wat mee internetten en zo). Waar kan dit aan liggen?
Verwijderd
hehe... heb je niet toevallig de SuSe Live Evaluation CD gedownload? Deze cd gebruikt namelijk gewoon een windhoos partitie (als die aanwezig is) om tijdelijk data op te slaan, en is idd alleen maar om 'uit te proberen'. Kun je verder weinig mee...
ja die heb ik gedownload 
Waar kan ik dan de volledige Suse 7.3 downe?
Maar moest ik die willen gebruiken , die wat ik nu heb, moet ik dan gewoon een fat 32 partitie hebben waar genoeg schijfruimte op is?
Waar kan ik dan de volledige Suse 7.3 downe?
Maar moest ik die willen gebruiken , die wat ik nu heb, moet ik dan gewoon een fat 32 partitie hebben waar genoeg schijfruimte op is?
Verwijderd
G o O G L E
(voor zoeken ftp servers of zo?)
en... nee. Geen fat32 partities aanmaken, die hdd kun je gewoon leeglaten. YaST (het installatieprogramma van SuSE) maakt zelf partities aan met het bestandssysteem reiserfs...
en... nee. Geen fat32 partities aanmaken, die hdd kun je gewoon leeglaten. YaST (het installatieprogramma van SuSE) maakt zelf partities aan met het bestandssysteem reiserfs...
Suse is inderdaad alleen als live-evaluation te down-loaden. Voor een volledige versie zal je naar de winkel moeten (krijg je er gelijk een stapel manuals bij) of bij een kennis copieren. Als het goed is kan je trouwens Suse 8.0 kopen, die zou 22 april in de verkoop gaan. 
Er zijn overigens genoeg andere distro's die je wel (geheel of gedeeltelijk) kan down-loaden.
Er zijn overigens genoeg andere distro's die je wel (geheel of gedeeltelijk) kan down-loaden.
Wanbeleid is ook beleid.
Niet geheel juistOp dinsdag 23 april 2002 11:15 schreef agent327 het volgende:
Suse is inderdaad alleen als live-evaluation te down-loaden. Voor een volledige versie zal je naar de winkel moeten (krijg je er gelijk een stapel manuals bij) of bij een kennis copieren. Als het goed is kan je trouwens Suse 8.0 kopen, die zou 22 april in de verkoop gaan.
Suse (full) is niet als zijnde iso gratis te downloaden, maar wel dmv een ftp install op je pc te zetten, zoals ook staat beschreven in de [topic=421204/1/75]
Pagina: 1