Ik heb een probleem met bovenstaande.
Ik heb dus Windows XP Pro en Chello kabel internet.
Sinds afgelopen vrijdag werkt het allemaal niet meer zo goed.
Ik kwam vrijdag avond thuis na werk en wilde gaan internetten. Wat blijkt alles gaat super langzaam. Geen 56k snelheid maar gewoon echt 14k4 of nog langzamer.
Pagina's wilde niet meer laden zo langzaam ging het.
Ik dacht dit zal wel een storing bij Chello zijn en liet mijn computer voor wat ie was. Weekend feesten en zondag avond maar weer geprobeerd.
Nog steeds werkte het niet. Ik dus net gebeld naar zo'n knakker achter zijn telefoon.
Aantal dingen geprobeert en gepinged.
Nu kwam hij tot de conclusie dat ik de standaard firewall in XP aan moet zetten. Sindsdien werkt mijn internet wel weer maar niet op volle snelheid.
Maar aangezien ik meer dan 2 maanden geen problemen had en nu ineens mijn firewall aan moest lijkt het me een vreemde oplossing.
Is er iemand anders met dit probleem?
Of hebben jullie een andere oplossing?
Of ligt dit probleem toch bij chello? Ik ben het nu ff echt helemaal kwijt...
Bedankt voor het lezen van dit lange verhaal.
WinXP Pro
Chello Internet
Geen externe firewalls of virus scanners
Postcode gebied : 3043
Ik heb dus Windows XP Pro en Chello kabel internet.
Sinds afgelopen vrijdag werkt het allemaal niet meer zo goed.
Ik kwam vrijdag avond thuis na werk en wilde gaan internetten. Wat blijkt alles gaat super langzaam. Geen 56k snelheid maar gewoon echt 14k4 of nog langzamer.
Pagina's wilde niet meer laden zo langzaam ging het.
Ik dacht dit zal wel een storing bij Chello zijn en liet mijn computer voor wat ie was. Weekend feesten en zondag avond maar weer geprobeerd.
Nog steeds werkte het niet. Ik dus net gebeld naar zo'n knakker achter zijn telefoon.
Aantal dingen geprobeert en gepinged.
Nu kwam hij tot de conclusie dat ik de standaard firewall in XP aan moet zetten. Sindsdien werkt mijn internet wel weer maar niet op volle snelheid.
Maar aangezien ik meer dan 2 maanden geen problemen had en nu ineens mijn firewall aan moest lijkt het me een vreemde oplossing.
Is er iemand anders met dit probleem?
Of hebben jullie een andere oplossing?
Of ligt dit probleem toch bij chello? Ik ben het nu ff echt helemaal kwijt...
Bedankt voor het lezen van dit lange verhaal.
WinXP Pro
Chello Internet
Geen externe firewalls of virus scanners
Postcode gebied : 3043