Toon posts:

Heeft Corsair een Europees verkoopkantoor?

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een reepje gaar Corsair geheugen :'(. Dat kreng doet het niet op mijn Abit KG7-r en ook op het Asus P4B266 bordje werkt hij niet. Ik wil hem graag RMA sturen maar het bedrijf waar ik hem gekocht hem ik failliet |:(.

Ik heb al gefaxt naar Corsair in amerika maar die antwoorden niet ;(. Dus het zou mooi zijn als ik het dichter bij huis kan proberen.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Op hun site staat "Store credit on returned merchandise" Dat is in mijn ogen zoiets als dat elke winkel die Corsiar geheugen verkoopt deze moet opsturen naar de fabriek. Ik in jouw geval een winkel zoeken bij jou in de buurt (zie pricewatch) die Corsiar geheugen verkoopt en vragen of zij dit kunnen behartigen. Er zit immers levenslange garantie op dus een aankoopbon is niet nodig.

Mochten ze dat niet willen, vraag dan waar zij het geheugen vandaan halen, bijvoorbeeld een groothandel in Nederland.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

mailto:warranty@corsairmicro.com

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:57
Wel duidelijk dacht ik. Of probeer het bij de Nederlandse/Europese distributeur :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Dit topic is gesloten.