Toon posts:

Probleem met verwijderen advertentie (V&A)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Warning: REG_ERANGE in /www/tweakers/inc/popup.inc on line 165

Dit staat tussen "Advertentie manager" en "Produktnaam" in na het drukken op bewerken/verwijderen in de admanager.
Als ik "Advertentie verwijderen" klik en op doorvoeren druk kom ik op hetzelfde scherm uit.
(Mijn username op tweakers.net is ook gewoon -=] T_E_O =-, ik weet niet of dat allemaal gesynced is tegenwoordig)

Het gaat btw om advertentie 4557.

T_E_O

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm.. zou iemand misschien zo vriendelijk willen zijn hier een minuutje van zijn of haar kostbare tijd aan te spenderen, zodat ik niet steeds mailtjes krijg van mensen die dat moederbord en die processor willen ruilen voor 'n laptop of er 500 gulden voor willen betalen ?

Aaalvast bedankt,
T_E_O

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Dit is een foutje in PHP (voor zover ik het begrijp). De enige die hieraan iets kan doen is Femme, ik hoop dat ie vandaag even hier langswandelt. Misschien kan een admin op t.net (Daniel?) even proberen om toch je advertentie weg te krijgen.

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 11:27

Daniel

Kapitein NCC-1701
Ik kan dat dus ook niet veranderen, en dat is behoorijk irritant... :(

• AntonT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:28

AntonT

One Ton!

Ik heb Femme ook al eens gevraagd naar een oplossing voor dit probleem met een (hidden) Admin-link.

Hopelijk komt het snel.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Het probleem werd dus veroorzaakt door die e username van je ([ e.d. laat de regex opfokken), maar daar heb nu een work around voor gebouwd.

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 29 september 2000 14:41 schreef Daniel Kegel het volgende:
Ik kan dat dus ook niet veranderen, en dat is behoorijk irritant... :([/quote]Heej, je vindt die PT Cruiser toch niet echt mooi hé?

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999

Daniel

Kapitein NCC-1701
jawel da's gewoon een koele bak, zeker met chromen velgen :)
Pagina: 1