Pentium 4 2Ghz, 269 euro

Pagina: 1
Acties:

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:32
Ja ok mischien niet van belang ofzo. Maar ik kom net op een site, namelijk http://www.europc.nl/ en ik zat zo te kijken en zie dus een grote fout van hun.

Klik op EuroPc Ultimate onder het kopje Complete PCŽs, vervolgens kan je daar een pc bestellen. Maar er staat tevens een pentium4 onder, die je los kan bestellen. Er staat nergens dat het om meerprijzen gat. Ik vind dat vrij goedkoop toch? :S

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Zal idd wel een meerprijs zijn.. check de pricewatch maar, 269 kan nooit :)

• ErA
Ja maar er staat niet dat het een meerprijs is dus is het niet zo dat de geschreven prijs de prijs is waarvoor "hij" verkocht moet worden?

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Staat vast we ergens op de site 'zet en drukfouten/prijswijzigingen voorbehouden' of iets met die strekking..

• ErA
Wat super lame is dat. Je zet iets bijvoorbeeld voor 10 euro op je site. Terwijl het overal 40 euro is. En als men bestelt zeg je dat het 40 euro moes zijn. Zo krijg je publiciteit en mensen hebben zoiets van 'najah dan maar voor de normale prijs'. Ik vind het maar vAAAAg

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Op maandag 22 april 2002 23:03 schreef ErAdiCToR het volgende:
Wat super lame is dat. Je zet iets bijvoorbeeld voor 10 euro op je site. Terwijl het overal 40 euro is. En als men bestelt zeg je dat het 40 euro moes zijn. Zo krijg je publiciteit en mensen hebben zoiets van 'najah dan maar voor de normale prijs'. Ik vind het maar vAAAAg
maar dat doen ze meestal niet opzettelijk :)
als ze dit iedere keer zouden doen dan zouden ze geen klanten overhouden.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Pagina: 1