Mijn plan is om op een simpele manier mijn fans wat stiller te kunnen zetten. Ik heb geen extra fans in mijn kast dus het gaat alleen om mijn CPU en PSU fans (omdat die ook niet uit hoeven/mogen heb ik genoeg aan een aan/aan switch ipv een aan/uit/aan switch).
Ik heb al een aantal topics doorgelezen en ook bij www.fanbus.com gekeken.
Het ziet er allemaal niet zo moeilijk uit maar omdat het toch net wat anders is en ik een enorme electro n00b ben wou ik toch ff checken of er iets mis is.
Verder wilde ik ff weten waar ik nog op moet letten bij het kopen van de schakelaartjes en snoertjes (ze moeten natuurlijk niet zomaar doorbranden he
)
Die rode draadjes op je fan zijn toch om de RPM te meten?? (kan ik toch niet uitlezen, daarom hangen ze er ook zo loos bij
)
Hier is het schema:

(en nee, ik hoef er geen ledjes/kermis bij)
Ik heb al een aantal topics doorgelezen en ook bij www.fanbus.com gekeken.
Het ziet er allemaal niet zo moeilijk uit maar omdat het toch net wat anders is en ik een enorme electro n00b ben wou ik toch ff checken of er iets mis is.
Verder wilde ik ff weten waar ik nog op moet letten bij het kopen van de schakelaartjes en snoertjes (ze moeten natuurlijk niet zomaar doorbranden he
Die rode draadjes op je fan zijn toch om de RPM te meten?? (kan ik toch niet uitlezen, daarom hangen ze er ook zo loos bij
Hier is het schema:

(en nee, ik hoef er geen ledjes/kermis bij)