Beste medetweakers.
Ik moes daarnet een stukje text printen. Dus ik start met printen ,mkomthet er bijna roze uit
.Dus waren mijn klueren leeg. Ik haal dus de kleuren cartridge er uit en laat de zwarte er in zitten. Ik klik vervolgens weerop afdrukken. Ik w8 en toen kwam er een heel WIT leegvelletje uit
ik ddacht huh
hoe kan datnou ? Zwart ook leeg ? Ik haal de zwartecardridge er uit ,shud er eens mee en het klotse gewoon allemaal en er kwam ook een druppel inkt uit.
Dus ik stop hem weer terugen weer print ie niks. Ik zie dezwarte inkt zelfs nog zitten in de cardridge! [ is aan de zijkanten doorzichtig.Kan mijn printer dus niet printen als er alleen een zwarte cardridge inzit? vreemd want als er alleen kleur inzit doet ie het wel.[ normaal zitten er dus 2 cardridges in Kleur+zwart]
Is mijn printer nu kaduuk ofis die zwart ook leeg
Ik moes daarnet een stukje text printen. Dus ik start met printen ,mkomthet er bijna roze uit
ik ddacht huh
Dus ik stop hem weer terugen weer print ie niks. Ik zie dezwarte inkt zelfs nog zitten in de cardridge! [ is aan de zijkanten doorzichtig.Kan mijn printer dus niet printen als er alleen een zwarte cardridge inzit? vreemd want als er alleen kleur inzit doet ie het wel.[ normaal zitten er dus 2 cardridges in Kleur+zwart]
Is mijn printer nu kaduuk ofis die zwart ook leeg