• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik overweeg de aanschaf van een T65, dus nu heb ik deze demo helemaal uitgeplozen en dat beviel opzich prima :)

Ik kwam echter tot de conclusie dat ik bij het invoeren van het tel. nummer voor een smsje niet in het telefoonboek kan om daar het nummer uit te kiezen. Ik ga er vanuit dat dit aan de demo ligt, maar is er iemand die me daar uitsluitsel over kan geven en/of die andere ervaringing met dit toestel heeft? Ik hoor het graag :)

• Aerox.2000
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-03 16:26
het is gewoon mogelijk om iemand uit het telboek te selecteren :)

verder: goede ervaringen

• Dericteur
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-03 21:09
het zal ongeveer hetzelfde gaan als bij een t39 denk ik

daar kun je een nummer intypen, maar door pijltje naar rechts in te drukken kom je in het telboek

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Op maandag 22 april 2002 22:55 schreef Aerox.2000 het volgende:
het is gewoon mogelijk om iemand uit het telboek te selecteren :)

verder: goede ervaringen
Op welk knoppie moet je dan duwen? Ik heb die demo ook aardig uitgeplozen, maar het lukte mij ook niet :)

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ben nu Shockwave aan het installeren, maar het lijkt me dat het gewoon net zo werkt als bij andere Ericssons; gewoon pijltje naar links duwen ipv een nummer intypen. Misschien zijn ze het in de demo vergeten ofzo.

[edit]
Dat werkt dus gewoon.. kun je ook aan het icoontje zien dat voor 'Number:' staat (ik begreep dat iig meteen). Evt. nog een letter intoetsen waarop je wilt zoeken, anders gewoon yes duwen en tada.. je telefoonboek :)

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Tsjah, als je nog nooit met een andere ericsson gewerkt hebt is dat natuurlijk lastig te weten :o
Maar het kan dus en daar waren we (ik en tborgdorff) al vrij zeker over, alleen de manier waarop wisten we niet.

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Aaaah, kijk es aan :)

Ik heb morgen een afspraak met de telefoonwinkel hier in 't dorp. Ze zouden een T65 laten komen zodat ik hem ff kan bekijken :)
Pagina: 1