Als ik de Multiplayer aan het doen ben, gaat bij het wisselen van map het laden steeds trager. Op den duur loopt ie gewoon vast, als ik zo'n beetje alles uit het geheugen haal, dan duurt het veel langer voor dat het vast loopt. Ik kan soms ook nog in de Task Manager komen en dan zie ik dat JK2 cpu 100% gebruikt. Het lijkt wel alsof hij steeds na het wisselen van map de gegevens die hij laad in het geheugen zet ofzo
. Heeft iemand een oplossing. Het duurt trouwens altijd bij het bericht Awaiting Snapshot... heel lang en bij het laden zelf niet.
Bij mij gebruikt ie ook altijd rond 100% als ik in de Task Manager kijk, maar hij loopt nooit vast bij mij.
ik heb precies hetzelfde, maar niet altijd, ligt denk ik ook mede aan server waaar je op speelt.. ik hoop dat er snel een patch komt
Ja en nu? Wachten tot een patch terwijl ik een iso heb?
Kan niemand mij helpen? Wat gebeurd is dat gewoon m'n geheugen vol staat en cpu gebruik 100% en dat ie vast loopt bij het wisselen van een map of als ik naar het main menu ga. Dan moet ik met alt + ctrl + del, het spel afsluiten en dan kan ik het weer opstarten. Wat moet ik nou doen. Mijn specs staan in m'n sig.
heb je kazaa lopen ofiets tijdens dat je het speelt?? probeer gewoon alles wat je op dat moment niet gebruikt uit te schakelen.
edit: ik lees je eerste post nu door en zie dat het altijd gebeurd bij awaiting snapshot. Nu wil het geval dat voor de JK2 een aangepaste Quake3 engine is gebruikt. Ik speel een mod voor Q3, Urban Terror. Dus ook elke keer awaiting snapshot, u get it so far? Nu wil het geval dat in beta 2.4 dit ook een zeer groot probleem was. Ik heb het toendertijd een beetje kunnen verhelpen door de res van 1024x768x32 naar 800x600x32 te zetten. Misschien dat het helpt, en anders moet je aan een patcht. Wat ook is gebeurd bij UT in de vorm van beta 2.5 die nu da bomb is.
edit: ik lees je eerste post nu door en zie dat het altijd gebeurd bij awaiting snapshot. Nu wil het geval dat voor de JK2 een aangepaste Quake3 engine is gebruikt. Ik speel een mod voor Q3, Urban Terror. Dus ook elke keer awaiting snapshot, u get it so far? Nu wil het geval dat in beta 2.4 dit ook een zeer groot probleem was. Ik heb het toendertijd een beetje kunnen verhelpen door de res van 1024x768x32 naar 800x600x32 te zetten. Misschien dat het helpt, en anders moet je aan een patcht. Wat ook is gebeurd bij UT in de vorm van beta 2.5 die nu da bomb is.
Het eerste wat schreef heb ik dus al geprobeerd. En dat 2e van die Quake 3 engine wist ik al, want ik heb quake 3 ook gespeeld, maar dat helpt dus niks en daar komt nog bij dat het ook gebeurd als ik vanuit het spel naar het menu ga. Maar!! Ik heb het zelf al gefixd. Ten eerste heb ik anistrophic filtering (of iets wat er op lijkt) uitgezet. Ik weet niet of dit de boosdoener was maar ik in de cfg file nog wat veranderd:Op dinsdag 23 april 2002 16:52 schreef Schuey het volgende:
heb je kazaa lopen ofiets tijdens dat je het speelt?? probeer gewoon alles wat je op dat moment niet gebruikt uit te schakelen.
com_hunkMegs "64" naar 128 gezet. Het moest eigenlijk 2/3 van je geheugen zijn maar ik heb de helft gedaan (256 mb heb ik dus
Edit: Het is me dus gelukt !!
Nee ik heb nog steeds weleens dezelfde symptonen. Heeft niemand een oplossing?
Pff. ik heb het origineel..Op dinsdag 07 mei 2002 17:39 schreef star-saber het volgende:
koop hem orgineel
En ik heb hetzelfde probleem..
Topicstarter, gebruik je ook Gamespy
Verwijderd
Inderdaad zoals voorheen genoemd werd zuigen KaZaA en andere download/upload progs aan je bandbreedte. Sluit ALLE proggies es en ga dan voor een half uur á 3 kwartier spelen. Mischien helpt het en anders gewoonweg maar braaf wachten tot er een patch komt waar bugs in verholpen zijn
Nee het heeft niks met bandbreedte te maken.Op woensdag 08 mei 2002 14:04 schreef Coroner het volgende:
Inderdaad zoals voorheen genoemd werd zuigen KaZaA en andere download/upload progs aan je bandbreedte. Sluit ALLE proggies es en ga dan voor een half uur á 3 kwartier spelen. Mischien helpt het en anders gewoonweg maar braaf wachten tot er een patch komt waar bugs in verholpen zijn
Pagina: 1