cd beveiliging ??? waarom gesloten

Pagina: 1
Acties:
  • 18 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:53
ik heb op dit forum een tread geplaatst: [topic=475529/1/25]

nu wordt dit gesloten met als argument asl de cd kapot is dan pak je de aankoop bon en ga je naar de winkel terug.

maar ik heb het er niet over gehad dat de cd kapot is, wel dat de cd beveiligd is.

omdat mijn vader de originele cd's niet wil gebruiken ivm jongere broertjes heeft hij het recht om er een kopie van te maken voor eigen gebruik.

op indirecte manier wordt ik er dus van beschuldigt dat ik cd's aan derden verstrek

ik hoop dat er wat aan gedaan kan worden en het slotje kan worden verwijderd want ik heb helemaal niets fout gedaan (geen warez request, etc)

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Dit hoort in [forum=15] ;) :)

TMF gaat over het modereren op de tweakers.net :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Ferdo

Dido Armstrong :9~

Dit hoort eigenlijk in LA thuis. :)

Edit: Shit! Te laat! :( :P

Wat je topic betreft: ik kan me voorstellen dat je vader echt een kopietje wil maken van een eigen CD-ROM, maar als we dat hier gaan beschrijven dan kan die info door anderen weer worden misbruikt.

Zie het in ieder geval niet als een beschuldiging. :)

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:29

Jaymz

Keep on moving !

TMF -> LA :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

9 van de 10 keer zijn dit soort topics omdat iemand gewoon een kopie wil maken van iemand die het programma heeft gekocht, en wij kunnen niet ruiken waar het voor bedoeld is. In principe hoef je geen backup kopie te maken omdat je zo een nieuwe kunt krijgen als er iets mee is.

En verder: Search :)

Van een aantal programma's is bekend dat je er zowat alles mee kunt kopieren wat los en vast zit.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-08 09:57
Exirion heeft al duidelijk antwoord gegeven waarom dat topic op slot ging. En om LA netjes te houden kan deze dan ook dicht - het is wel duidelijk waarom dat topic dicht ging -.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.