Toon posts:

harddiskje wel heel vreemd de pijp uit

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
beste luitjes.

ik heb sinds kort best wel een vreemd probleem met m'n hd. het komt erop neer dat ie zo 1 op de 25 keer gaat draaien (letterlijk). geen problemen met de voeding, jumper of kabel ofzo.

ik heb uiteraard ff nieuwe gehaald (deze keer geen maxtor) en wilde ff de shit overzetten, dus niet. ik geloof echter dat ie dus echt de pijp uit is.

weet een van jullie wat ik er nu mee moet. ik bedoel er staat nog best wat info op die ik niet graag kwijt wil (ja, ik ben zo naief geweest niet te backuppen).

alvast hartelijk dank,

gerben

• Burat
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Burat

bos wortels

Hoe vaak heb je het geprobeerd? Als ie 1 op de 25 keer gaat draaien (zegge 4% van de pogingen), zou je het minstens 100 keer moeten proberen om ook maar een beetje zeker te weten dat ie echt kapot is..

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

Verwijderd

Magneetschijven eruit slopen, je nieuwe HD leeghalen en die schijven erin zetten.

Kastje dicht, aansluiten in je comp en branden die shit..

:+

Verwijderd

Op maandag 22 april 2002 21:42 schreef broodjekipburger het volgende:
beste luitjes.

ik heb sinds kort best wel een vreemd probleem met m'n hd. het komt erop neer dat ie zo 1 op de 25 keer gaat draaien (letterlijk). geen problemen met de voeding, jumper of kabel ofzo.

ik heb uiteraard ff nieuwe gehaald (deze keer geen maxtor) en wilde ff de shit overzetten, dus niet. ik geloof echter dat ie dus echt de pijp uit is.

weet een van jullie wat ik er nu mee moet. ik bedoel er staat nog best wat info op die ik niet graag kwijt wil (ja, ik ben zo naief geweest niet te backuppen).

alvast hartelijk dank,

gerben
Ten eerste: Welkom op GOT.
Ten tweede: Je hoeft ons niet de groeten te doen, dat doen wij elke keer als je een bericht plaatst.
Ten derde: Raar, maar misschien kan je wat meer informatie geven over de hard-disk?

Verwijderd

Op maandag 22 april 2002 21:45 schreef Blackwater het volgende:
Magneetschijven eruit slopen, je nieuwe HD leeghalen en die schijven erin zetten.

Kastje dicht, aansluiten in je comp en branden die shit..

:+
suuure, zeker doen, da's 99% kans 2 kapotte schijven |:(

Verwijderd

Op maandag 22 april 2002 21:49 schreef D-weaver het volgende:

[..]

suuure, zeker doen, da's 99% kans 2 kapotte schijven |:(
Hm.. Doe is een gok waarom ze de :+ hebben uitgevonden..

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:32

AvK

Ready Set Go

Een oude truc is:
Leg hem eens 24 uur in de vriezer (geen grap).
Doe er wel even een goed afgesloten plastic zakje omheen voordat je hem in de vriezer legt. Aansluiten en snel een backupje maken.

Dit alles onder het motto: Kapot is ie toch al....

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Verwijderd

Op maandag 22 april 2002 21:57 schreef AvK het volgende:
Een oude truc is:
Leg hem eens 24 uur in de vriezer (geen grap).
Doe er wel even een goed afgesloten plastic zakje omheen voordat je hem in de vriezer legt. Aansluiten en snel een backupje maken.

Dit alles onder het motto: Kapot is ie toch al....
Hey, netzo als bij accu's werkt dit soms ook??

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

wat bij mij es een keer hielp is de harddisk vasthouden in mn hand (verticaal) en dan razendsnel 45 graden draaien, iets makkelijk dan in de vriezer ;)

• marrekau117
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-04 22:17
flink op rammen wil ook nog wel eens werken, stuk is ie toch al
Pagina: 1