Toon posts:

Tualatin op BX mod failed, geroosterde slotket :(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nou jah, zou ik hier pics van moeten maken? In ieder geval, ik had dus AK 4 met AK 26 verbonden door een aantal stroomdraadjes met elkaar te verbinden, en die vast te lijmen, grote fout die ik gemaakt had, mijn uhu maatje kon niet tegen hoge temperaturen, dus gevolg, lijm gaat smelten, gaat smeulen, pinnetjes van de socket smeulen, pinnetjes krijgen andere vorm,
niet meer uit slotket te krijgen.

Na veel gemorks is het me gelukt, de slotket was van binnen zwart op die plek, en de 1 pinnetjes gebrat, ze brokkelden er zo vanaf. Na veel herstel werkzaamheden heb ik nu het draadje met AS3 ingemseerd in de hoop dat deze tegen hoge temperaturen kan en niet geleid, en beetje plakt, maar zwaar shit, ik ga em zo weer uitproberen.

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-08 05:25
oe, das klote! wat voor proc was het? geen pentium-T hoop ik voor je want die zijn duuuuur!

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

• AlPha.BeYoNdeR
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-05 16:07
Als de slotket kapot is maakt niet echt zoveel uit, die is 10x minder duur dan zo'n P3 Tualatin (tenzij je een Celeron hebt)

Maak eens pics. Ben wel benieuwd hoe het eruit ziet..

Verwijderd

Topicstarter
Nou, het was een MSI slotket van 15 Euro, en een celeron 1,1Ghz tualatin (110 Euro), die gewoon compleet gerousterd is, en stinkt.
Maar zo te zien is na het opschuren van de pins. Hij ziet er alweer redelijk uit.
P.S. waarmee hebben jullie allemaal AK 4 met AK 26 verbonden?

Verwijderd

Dun koperdraadje(1 streng uit telefoondraad)

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:18
AS3 is gemaakt van zilver, zilver geleidt stroom, --) AS3 geleidt ook stroom!!!

• Fuzzillogic
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-07-2025
Op maandag 22 april 2002 22:44 schreef White Feather het volgende:
AS3 is gemaakt van zilver, zilver geleidt stroom, --) AS3 geleidt ook stroom!!!
Als je even op de site had gelezen dan had je gelezen dat het vooral geen stroom geleidt. (behalve bij extreme druk etc bladibla)

• FreeRider
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-07 22:45
Ik heb ook die mod succesvol uitgevoerd, zonder de CPU blijvend aan te passsen, mocht je het nog een keer willen proberen dan zou ik het zo doen :

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/mewannabee/images/tuabxdetail.jpg

Ik heb dus een strengetje uit een gewone stroomkabel gehaald, en die door een "buisje" isolatie van een UTP kabeltje gehaald. Daarna om de gewenste pin gedraaid. Wel klote man, zonde van je processor!

Concrete Loop Watercooling

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
Shit !, maar goed stug doorgaan, daar leer je van :P

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Pagina: 1