Nou jah, zou ik hier pics van moeten maken? In ieder geval, ik had dus AK 4 met AK 26 verbonden door een aantal stroomdraadjes met elkaar te verbinden, en die vast te lijmen, grote fout die ik gemaakt had, mijn uhu maatje kon niet tegen hoge temperaturen, dus gevolg, lijm gaat smelten, gaat smeulen, pinnetjes van de socket smeulen, pinnetjes krijgen andere vorm,
niet meer uit slotket te krijgen.
Na veel gemorks is het me gelukt, de slotket was van binnen zwart op die plek, en de 1 pinnetjes gebrat, ze brokkelden er zo vanaf. Na veel herstel werkzaamheden heb ik nu het draadje met AS3 ingemseerd in de hoop dat deze tegen hoge temperaturen kan en niet geleid, en beetje plakt, maar zwaar shit, ik ga em zo weer uitproberen.
niet meer uit slotket te krijgen.
Na veel gemorks is het me gelukt, de slotket was van binnen zwart op die plek, en de 1 pinnetjes gebrat, ze brokkelden er zo vanaf. Na veel herstel werkzaamheden heb ik nu het draadje met AS3 ingemseerd in de hoop dat deze tegen hoge temperaturen kan en niet geleid, en beetje plakt, maar zwaar shit, ik ga em zo weer uitproberen.