Er kan wel wat meer concurrentie bij.

Pagina: 1
Acties:
  • 135 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Oezie Woezie
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

Oezie Woezie

Pim. is de beste

Topicstarter
als ik kijk op de statestieken pagina van <a href="http://energy.keyserver.org/ogr/">[eNeRGy]'s proxy</a> zie ik dat ik wel heel alleen boven aan sta met OGR.

er is nou 1 iemand die een beetje meedoet, maar er moeten er nog veel meer bij.

dus zorg voor wat meer concurrentie en maak het wat spannender. en flush al je OGR nodes op de proxy van [eNeRGy], enery.keyserver.org.

ik hoop dat er een boel bij komen en dat het een beetje interresant word met de statestieken.

een mooi Tshirt met Pim. is de beste enzo

• johnny.xxx
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-03-2025
met alle respect hoor maar :
BEN JE WEL HELEMAAL LEKKER JOH?!?!?
only RC-5!!!

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
Ehm, als er werd gevraagd om te flamen hadden Oezie dat er wel bijgezet hoor

Verwijderd

OGR ?? Hou op met OGR, join RC-5. MoooOOoooOh
}:O

• Oezie Woezie
  • Niet online

Oezie Woezie

Pim. is de beste

Topicstarter
johnny.xxx : ik voel me kangaroe lekker.en wat dat rc5-only, ik doe al 70 dagen OGR-24/25.

En ik merk op dit forum dat er best behoefte is naar OGR, en dat rc5 niet het einge project is waar DPC aan mee doet.

ik weet heus wel dat rc5 het grootste zal blijven, maar ik zou het leuk vinden als wat meer mensen OGR gaan doen, we staan nu niet eens in de top 15.

ik heb verder niks tegen RC5, maar we staan daar nu toch elke dag met een verschil van 500.000 a 600.000 boven aan, en als er nou 100.000 naar OGR gaat vind ik het al goed, dat zou 5% zijn als we 2.000.000 perdag doen, dat is dus 3x niks. en ik denk dat we best 2 projecten tegelijk kunnen doen.

• johnny.xxx
ok ok ik hou mijn mond al hoor ;(

Verwijderd

He oezie woezie no offense maar:<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 25 september 2000 01:02 schreef Oezie Woezie het volgende:

En ik merk op dit forum dat er best behoefte is naar OGR, en dat rc5 niet het einge project is waar DPC aan mee doet.[/quote]zet eens een poll op dan weet je hoe men er over denkt

tis maar een suggestie;)
}:Ozegt...MUO0o0o0o0

• geb
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-04-2024

geb

Oezie Woezie: ff geduld. Ik ben onderweg:)

• Marc H
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online

Marc H

- - Is wakker - -

Ik wordt er een beetje ziek van die anti OGR/SETI/... mening die er hier heerst.

Zodra er iemand roept beginnen er mensen meteen ...(.) suxx te roepen(affijn, kijk maar even naar boven voor enkele voorbeelden).

Waarom? Het is juist mooi dat er mensen zijn die de DPC vlag hoog houden op andere dingen dan RC5. Kijk TA inhalen is natuurlijk een leuk doel, maar om ze elke dag in 2 projecten kloppen is nog veel leuker. En uiteindelijk gaat het om de oplossing te vinden, niet om wie de meeste foute oplossingen heeft teruggestuurd.

En als er mensen zijn die meer in OGR/Seti zien als RC5, dan wens ik ze veel plezier!

En er zijn best wel mensen die RC5 een onzinnige bezigheid vinden en dus nooit met RC5 zouden meedoen, maar die wel OGR zouden doen als ze wisten dat de DPC's daar ook een team in hadden.

Ik maak geen fouten, ik creëer leermomenten.

Verwijderd

oezie wat voor een pc's heb je op OGR staan?? :D

/me wil zijn amd k6 2/500 ook wel omzetten naar ogr

Verwijderd

Oezie, ik zie weinig oezies op de energy pproxy. is die hacking.tmfweb dan van jou?

ik kan wel voor wat concurrentie zorgen maar met 4000 a 7000 gnodes per dag ben ik te sterk denk ik. :-)

ik gebruik tot nu toe de pproxy van AT omdat ik daar wel concurrentie vindt. (en toch lekker lid van DPC, ze moesten eens weten).

voor mensen die alleen RC5 willen doen. hee ik doe ook nog lekker RC5 hoor. ben er al meer dan 1.5 jaar mee bezig en zit ergens op 750.000 blocks en sta op positie 5110 overal. niet slecht dus.

je moet je machines goed verdelen over de projecten naar het best kunnen van je machine. de AMD proc is erg goed in OGR. RS/6000 machines doen het beter in RC5. dus verdeel en heers. (and peace)

stappel

Verwijderd

Als iedereen nu eens twee PC's extra assimileert, eentje voor RC5 en eentje voor OGR dan zijn beide DPC-projecten geholpen en dan kunnen we misschien wel twee keer ass kicken. Da's toch lachuh dan..... :)

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 18-05 21:41
Kan iemand me uitleggen wat OGR is?

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

OGR : Optimal Golomb ruler. het verdelen van een meetlat in stukjes die uniek zijn. rare gast die dat bedacht heeft. maar het is nogal bruikbaar in de wiskunde en natuurkunde.

het is een project dat d.net naast RC5 heeft gestart. RC5 heeft bewezen dat een korte keylength heel snel te kraken is met vele machines en met een grotere keylength duurt het langer. te lang volgens sommige en zijn dus een nieuw project gestart. CSC eerst en nu OGR.

er zijn al 2 OGR projecten OGR-24 en OGR-25.
een meetlat van 24 stukjes en eentje van 25 stuks.

(zie ook http://www.distributed.net/ogr/ )

Verwijderd

ik zet mijn AMD wel ff om naar OGR...voor jou OEZIEWOEZIE:)

om de week laat ik hem draaien dan...ene week rc5 en de andere week Ogr...zal op school ook wel en paar ogr's er tussen doen:

zie je op de proxy van enegy ;)

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Foei foei, de kracht van een team als de DPC ligt in het feit dat wij met z'n allen zijn gefocused op 1 project, en dat is RC5, zodra wij RC5 gewonnen hebben is OGR een optie, maar tot die tijd niet... IMHO

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Oké, ik heb nu 4 bakken op OGR gezet (P133, P166MMX, PPro200 en P2-350). Ze flushen op de proxy van Energy. Dan is OezieWoezie ook weer tevreden ;) >:)

Maar hier blijft het w.m.b. bij !

Virussen? Scan ze hier!

• Krypt
  • Laatst online: 08:32
Ik ga de helf van mijn kudde op OGR zetten..
(1 pc :P)...

Hehe..

Pvouput live

• Gizmo_mokum
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-03 13:59
Ok, ik weet dat ik hier ook reacties op ga krijgen, maar ik heb hier ook een PC omgezet naar OGR, doet weliswaar niet veel, maar alle beetjes helpen

Verwijderd

Ho Ho, niet allemaal zomaar alles op OGR zetten. Beetje smart verdelen. Alle AMD machines doen het goed op OGR. Maar het hoofddoel blijft 1e in de dailys op RC5.

(zo even 500 Gnodes op energy gezet. hoe groot is je OGR buffer energy?)

• Krypt
  • Laatst online: 08:32
Hoe lang doet ie er ongev. over om 1 wu voor ogr te finishen???
Is wel tergent langzaam hiero

Pvouput live

Verwijderd

Ik heb ook één PC, 'n 200-pro, als test op OGR gezet en ook om Oezie Woezie een handje te helpen. Maar gaat idd een beetje langszaam, ik vrees dat ik wel 24 uur over 1 blockie doe. Het schijnt dat niet al die blocks even groot zijn.

• [eNeRGy]
* [eNeRGy] ]is driftig zijn OGR buffers aan het vergroten :D

• Oezie Woezie
  • Niet online

Oezie Woezie

Pim. is de beste

Topicstarter
cool dat er zoveel mensen bereid zijn om OGR te doen.

ik heb zelf een P166, PIII 500 een dual celeron 433@550 en nog wat P3 350's die OGR voor mij grazen.

en misschien dat [eNeRGy] op zijn proxy de email addressen in namen kan veranderen, zodat alles wat duidelijker word.
mijn email address is inderdaad die van tmfweb.nl

Verwijderd

Klopt er is geen standaard unit.
Het ligt tussen de 1miljoen en de 400miljoen nodes per unit.

je moet even uitkijken dat je geen oude client gebruikt (pre 2.8009) anders tellen de nodes gewoon niet mee.

tevens moet je de eerste keer even kijken of je een juist blokje heb. er zijn als test verschillende maten blokjes in omloop gebracht. je moet een 24/* blokje of een 25/1-2-3-4-5-6 blokje hebben. dus eentje met 25 en dan 6 getallen. andere maten kan je wel uitrekenen maar dat duurt echt weken. (32 dagen duurde er eentje) en ze tellen niet eens mee voor in de stats. als je eenmaal een goed blokje hebt hoef je niet meer te kijken.

als je een fout blokje heb moet je de client stoppen en dan de buff-in.ogr weggooien.

Verwijderd

He Oezie Woezie, Wildhagen is nu actief lid van de proxy van Energy, we hebben zojuist eerste Gnodes geflusht.......here we come ;)

Energy, kon idd wel eens wat drukker worden op jouw OGR-proxy. Ik heb alvast deze pagina gebookmarked ;)

Oezie Woezie, opletten want die distributed@vanoostveen.nl is goed bezig ;)

• [eNeRGy]
Als iedereen ff kan posten wel IP's ze hebben kan ik dat wel aanpassen in de by host...

Email namen wordt lastiger

• Oezie Woezie
  • Niet online

Oezie Woezie

Pim. is de beste

Topicstarter
ik ben alleen wel benieuwd naar welk email address distributed@vanoostveen.nl is overgezet, want dit email address bestaat niet meer volgens d.net.

Verwijderd

hoeveel gnodes doet een amd k6 2/500 ongeveer???? :P

• johnny.xxx
zeg raver dit valt me wel zwaar van je tegen hoor, eerst driftig lopen zijken over of je maar please de burnincows wil joinen.
en nu zit je te denken aan overstappen naar iets anders.
RAAR!!!

Verwijderd

nee johnny heb me weer bedacht was ff een minpunt in mijn leven muooooooooh RC5 roeles
}:O

Verwijderd

Oezie Woezie:
--------------
en misschien dat [eNeRGy] op zijn proxy de email addressen in namen kan veranderen, zodat alles wat duidelijker word. mijn email address is inderdaad die van tmfweb.nl
--------------

[eNeRGy]:
--------------
Als iedereen ff kan posten wel IP's ze hebben kan ik dat wel aanpassen in de by host...Email namen wordt lastiger
--------------

Ach dit is niet zo moeilijk. heb net 30 minuten zitten programmeren in Perl is het is rond. dus als je nick namen ipv email address wilt laten zien kan dat best makkelijk. als je de aanpassingen wilt hebben laat dan hier even een bericht achter.

• Elect
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
erm, tja ...
ik zit er aan te denken om mijn AMD k6-3 450 ook OGR te laten doen :)
maar dan krijg ik 2 stats en das weer minder .. naja, we zullen wel zien, ik zal hem nu ff omzetten dan ...

[/Edit]

Sniff, sorry ... ik kan geen afscheid doen van RC5 en mijn stats, om mijn 450 alleen te laten werken aan OGR ...
ik blijf trouw bij RC5 *snif, snik ...*

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

• DSmarty
  • Niet online
Oezie: distributed@vanoostveen.nl is Sueno, hij is RC5 TeamBVD member!

• [eNeRGy]
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 25 september 2000 18:34 schreef stappel het volgende:
[eNeRGy]:
--------------
Als iedereen ff kan posten wel IP's ze hebben kan ik dat wel aanpassen in de by host...Email namen wordt lastiger
--------------

Ach dit is niet zo moeilijk. heb net 30 minuten zitten programmeren in Perl is het is rond. dus als je nick namen ipv email address wilt laten zien kan dat best makkelijk. als je de aanpassingen wilt hebben laat dan hier even een bericht achter.[/quote]Hier mijn berichtje :)

Verwijderd

you've got mail. :-)

• [eNeRGy]
Het werkt goed ! (misschien enkele kleine updates nodig, maar das detail)

http://energy.keyserver.org/ogr/byemail.html

Staat je email adres er wel maar je naam niet, geef het even door!

Verwijderd

Energy, zet er goed uit zo met de nicknames. Weet je tenminste wie wat waar en hoeveel flusht :)

Was gister wel een top dagje voor DPC-OGR, laat die stats nu maar komen ;)

• Dijkhuis
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-05 21:02
Goh, DPC lijkt volwassen te worden: een afwijkende mening (lees: OGR) wordt eindelijk meer getolereerd dan geflamed. Ben blij dat dat kinderachtige gedrag langzamerhand in de minderheid raakt.

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 25 september 2000 09:51 schreef DSmarty het volgende:
Foei foei, de kracht van een team als de DPC ligt in het feit dat wij met z'n allen zijn gefocused op 1 project, en dat is RC5, zodra wij RC5 gewonnen hebben is OGR een optie, maar tot die tijd niet... IMHO[/quote]Ben het hier helemaal mee-eens laten we eerst 1e overal worden met RC5 dan zien we wel weer verder.

Verwijderd

Dijkhuis, een klein aantal DPC-ers doet nu al weer zeker een 1 a 2 jaar mee aan het RC5 project en verandering van spijs maakt hongerig, hé :P
Het zijn vooral de nieuwere leden die nog vol vuur en vlam zitten >:) mbt het RC5 project, maar dankzij hen is DPC zo groot geworden }:O

Klinkt toch bijna als een logische verklaring, hé :)

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>misschien enkele kleine updates nodig, maar das detail[/quote]??? duh iets fout gedaan? alles werkt toch?

over kleine updates gesproken. in de source staat ergens conteststatsurlpre daar moet je in de url de tekst org vervangen door ogr-25. zoekt wat makkelijker bij d.net

stappel

• [eNeRGy]
In de source die ik van jou kreeg zat een kleine error, verder kan hij niet overweg met mensen die een , in de nick hebben.

Als je het goed vind ga ik dit ook voor RC5 gebruiken.

Verwijderd

die kleine error wil ik graag weten. Er zijn namelijk meer mensen die deze weizigingen wilden hebben, en reeds gekregen hebben.

en die komma klopt. hij gebruikt deze als field seporator. maar daar kan je van maken wat je wilt. ergens staar een regel met ...split(/,/, ...
die eerste komma is het teken. daar kan ook een : of een ^ neerzetten.

en natuurlijk mag je het voor rc5 gebruiken. zal wel mooier staan. misschien meer mensen die een ppstat draaien interesse?

voor in je lijstje :
distributed@vanoostveen.nl == TeamBVD
evdmeer@iname.com == [-=!WE!=-]

Verwijderd

<H1><BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 25 september 2000 09:51 schreef DSmarty het volgende:
Foei foei, de kracht van een team als de DPC ligt in het feit dat wij met z'n allen zijn gefocused op 1 project, en dat is RC5, zodra wij RC5 gewonnen hebben is OGR een optie, maar tot die tijd niet... IMHO[/quote]</h1>

Need I say more !

Verwijderd

Vader vergeef ze, zij weten niet beter.

JC, 0

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online
Ach, als je ECHT wilt dat AT eerste wordt en blijft; ja, ga dan maar OGR doen... Zal ik weer Seti gaan doen? Okee!

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

• PcDealer
  • Laatst online: 28-04 11:46

PcDealer

HP ftw \o/

Hehe :D

Bij mij draait 1 PC OGR/RC5.

LinkedIn WoT Cash Converter

Verwijderd

/me blijft lekker bij RC5 onder het team EDG Ermelo }:O

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Rembo:
Da's overbodig.

Verwijderd

Ik hoop dat je de reactie bedoeld :), of bedoel je dat m'n rc5-bijdraage overbodig is :D

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 27 september 2000 18:10 schreef Rembo het volgende:
Ik hoop dat je de reactie bedoeld :), of bedoel je dat m'n rc5-bijdraage overbodig is :D[/quote]Natuurlijk je reaktie! :D

ROTFLOLMAOPIMPMFN

• NightBird
  • Laatst online: 24-05 19:05

NightBird

DPC-Crew Coding
R olling
O n
T he
F loor
L aughing
O ut
L oud
M
A
O
P
I
M
P
M
F
N

:?

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

• Gizmo_mokum
  • Laatst online: 22-03 13:59
(Laughing)
My
Ass
Off
Pissing
Iin
My
Pants
Making
Funny
Noises
??

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op woensdag 27 september 2000 15:17 schreef PcDealer het volgende:
Hehe :D

Bij mij draait 1 PC OGR/RC5.
En als nu iedere DPC-er 1 PC op OGR zet kwamen we ook dáár nog eens hoger...

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Lekkere oude thread is dit. BTW wanneer gaat die energy.keyserver.org weer eens werken. Hij ligt er nu al een heeele tijd uit. Als nu iedereen voor zichzelf kiest, of hij RC5 of OGR wil doen en iedereen die mening dan respecteerd, in plaats van alleen maar te roepen van RC5 eerst en dan pas OGR, dan hebben we ook niet steeds dezelfde stereotype flame posts. Het zou natuurlijk leuk zijn als we met OGR ook wat hoger zouden komen te staan en dat er wat competitie op www.dsmarty.com komt. Ik sta nu al twee maanden bovenaan met maar een kleine kudde... :) Als er meer mensen OGR gaan doen, betekent dat niet direct dat we niet nummer 1 worden bij RC5. Met onze huidige keyrate blijven we ze zat de baas, en er komen steeds nog nieuwe leden bij, en meet computers per lid. Dat we /. en Anandtech een week later inhalen doordat OGR weer wordt gedaan is toch niet zo erg.

Zo dat was het...
:)

Verwijderd

Op zaterdag 02 december 2000 21:28 schreef Felysium het volgende:
Lekkere oude thread is dit. BTW wanneer gaat die energy.keyserver.org weer eens werken. Hij ligt er nu al een heeele tijd uit. Als nu iedereen voor zichzelf kiest, of hij RC5 of OGR wil doen en iedereen die mening dan respecteerd, in plaats van alleen maar te roepen van RC5 eerst en dan pas OGR, dan hebben we ook niet steeds dezelfde stereotype flame posts. Het zou natuurlijk leuk zijn als we met OGR ook wat hoger zouden komen te staan en dat er wat competitie op www.dsmarty.com komt. Ik sta nu al twee maanden bovenaan met maar een kleine kudde... :) Als er meer mensen OGR gaan doen, betekent dat niet direct dat we niet nummer 1 worden bij RC5. Met onze huidige keyrate blijven we ze zat de baas, en er komen steeds nog nieuwe leden bij, en meet computers per lid. Dat we /. en Anandtech een week later inhalen doordat OGR weer wordt gedaan is toch niet zo erg.

Zo dat was het...
:)
idem.. :) (alleen flush ik rechtstreeks naar dnet..:P)

• 0rbit
  • Nu online
Was er niet ooit eens de afspraak dat subteams niet onderling leden ging pikken? Zullen we dezelfde regel voor projecten instellen?

Dus doe je OGR; fijn, maar ga niet lopen nuilen over dat er zovelen RC5 doen; Doe je RC5, ga dan ook niet zeiken over mensen die OGR doen. Werf liever mensen die nog aan helemaal niks meedoen!

• Delhi
  • Niet online
* Delhi flusht al op Energy zijn proxy

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op dinsdag 26 september 2000 22:05 schreef Mr_Atheist het volgende:
Ach, als je ECHT wilt dat AT eerste wordt en blijft; ja, ga dan maar OGR doen... Zal ik weer Seti gaan doen? Okee!
Gaat inmiddels niet meer op. Als nu iedereen een aantal van hun koeien overzet duurt het misschien 2 maanden om #1 te worden ipv 1 maand. Big Deal !

Virussen? Scan ze hier!

• 0rbit
  • Nu online
De kansrekening leert mij dat je beter NU dan MORGEN #1 kunt staan in RC5; Aangezien OGR afgelopen is als alle stubs zijn teruggekomen en voor RC5 geldt dat alleen de goede sleutel teruggestuurd hoeft te worden lijkt het mij duidelijk wat iedereen moet doen...

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op zondag 17 december 2000 15:16 schreef Mr_Atheist het volgende:
De kansrekening leert mij dat je beter NU dan MORGEN #1 kunt staan in RC5; Aangezien OGR afgelopen is als alle stubs zijn teruggekomen en voor RC5 geldt dat alleen de goede sleutel teruggestuurd hoeft te worden lijkt het mij duidelijk wat iedereen moet doen...
Da's niet juist ! Als alle OGR25 stubs zijn teruggekomen, gaan ze door met OGR26...

Virussen? Scan ze hier!

• DSmarty
  • Niet online
En onze OGR'ers doen alle moeite om dit topic weer bovenaan te krijgen, 3 maanden na dato :(

Ga toch maar ff om slotje vragen

• Oezie Woezie
  • Niet online

Oezie Woezie

Pim. is de beste

Topicstarter
dsmarty: blijkbaar is het een interresante discussie en is een slotje voorlopig niet nodig.

en aangezien OGR steeds meer aan populariteit wint binnen DPC maar ook binnen andere teams zoals TA en /. kan het niet zo zijn dat er op dit forum niet over OGR gediscusiert word. Het feit dat OGR nu ook een van de projecten is waar Dutch Power Cows aan mee doet wil niet zeggen dat er niet over gepraat mag worden. helaas is er bij sommige mensen de behoefte om, als er een OGR topic is er gelijk een flame van te maken, en OGR af te kraken.

even ter extra informatie: de url energy.keyserver.org == 212.187.65.100/ogr/

• DSmarty
  • Niet online
HAP ;)

Nee, daar gaat het helemaal niet om, maar het topic wordt bewust weer naar boven gegooid terwijl de laatste post van 3 maanden daarvoor dateerde...

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op zondag 17 december 2000 19:28 schreef DSmarty het volgende:
HAP ;)

Nee, daar gaat het helemaal niet om, maar het topic wordt bewust weer naar boven gegooid terwijl de laatste post van 3 maanden daarvoor dateerde...
De reden daarvoor hád je op #dpc op irc.sorcery.net (;)) ook kunnen vernemen...

Virussen? Scan ze hier!

• Sequence
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

kheb zonet mijn OGR-kuddetje ook maar even door [eNeRGy] gepompt :)

Verwijderd

Op maandag 18 december 2000 09:20 schreef Sequence het volgende:
kheb zonet mijn OGR-kuddetje ook maar even door [eNeRGy] gepompt :)
Ik zag het zojuist, ja. Gaat wel lekker :)

Verwijderd

Heb sinds vrijdag 3 pc's(2x PIII 667 en 1 Athlon 700) op OGR staan. Ga nu sparen om op 1 dag zowel met RC5 als OGR op NO1 binnen DPC te komen. Ben benieuwd of dat gaat lukken.
Pagina: 1