After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.
Of anders ff buiten leggen? Hmzz.. kan verder ook niks zinnigs bedenken.... misschien ff onderdompelen in het water en dan weer laten drogen?
Leuke titel btw:
"[wc] De stank van..."
AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
Anoniem: 51270
ik zou anders echt niet weten hoe je dat oplost, heb je op je kamer ook gespraid dan ?
Nope, dat heb ik allemala buiten gedaan en toen nog ongeveer 2 weken in de schuur laten staan.Op maandag 22 april 2002 21:16 schreef Tha_Mafkees het volgende:
veel deo spuiten in je kamerwil wel eens helpen
ik zou anders echt niet weten hoe je dat oplost, heb je op je kamer ook gespraid dan ?
Het ding meurt gewoon en daarom gaat m'n kamer ook stinken.
Weet iemand toevallig of die lucht schadelijk is? Het is niet echt een hele zware geur ofzo, maar wel irritant aanwezig.
Anoniem: 4629
(Ja, mijn advies is nog meer spuiten
Probeer jij maar eens met een badstof handdoek tussen die kiertjes te komenOp maandag 22 april 2002 21:22 schreef FuTaL het volgende:
Quick & Brite ?
AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
Heb je trouwens gewone verf of radiator lak gebruikt?
Anoniem: 7546
Het zelfde heb je met een CV radiator, die stinken ook als je ze hebt geverfd.
Anoniem: 12052
Anoniem: 52977
suc6 met w8en HAHAHA
Anoniem: 43897
die gebruik je in je waterkoeling en die gebruik je weer voor OCOp maandag 22 april 2002 21:37 schreef Ckirschlos het volgende:
RADIOTOR??? WTF HEEFT DAT MET OC&E TE MAKEN???
tegen de stank: Fibreze
Nou, om te OC en moet je procje wel lekker koel zijn. Dat probeer ik te berijken met een waterkoeling (WC) om het koelwater te koelen is weer een radiator nodig.Op maandag 22 april 2002 21:37 schreef Ckirschlos het volgende:
RADIOTOR??? WTF HEEFT DAT MET OC&E TE MAKEN???
Anoniem: 19003
dan is de verf lucht zo weg.
(heb dat eens gelezen in een DHZ blad of zo iets
Anoniem: 2029
HAHAOp maandag 22 april 2002 21:25 schreef Undertaker2 het volgende:
[..]
Probeer jij maar eens met een badstof handdoek tussen die kiertjes te komen
En die blanke lak stinkt niet? Anders is het out of the frying pan...Op maandag 22 april 2002 21:24 schreef HlpDsK het volgende:
Een laag blanke lak er overheen doen? Dan sluit je het in en het is ook nog eens beschermd.
(Ja, mijn advies is nog meer spuiten![]()
)
roger that, ik heb 3 week in de misselijkmakende stank gezetenOp maandag 22 april 2002 21:29 schreef freezy17 het volgende:
Die verf is gewoon nog niet doorgedroogd, de verflaag is nu nog vers. Wanneer je de verf verwarmd dan gaat hij stinken. Dit gaat na enige tijd wel weg. Ik denk dat je het over 2 weken echt niet meer kan ruiken.
Het zelfde heb je met een CV radiator, die stinken ook als je ze hebt geverfd.

Eeuh dat deed mijn moeder vroeger altijd tegen verkoudheidOp maandag 22 april 2002 21:46 schreef MightyMark het volgende:
een ui doormidden snijden
Maarja je kamer gaat er wel van meuren, dus misschien overstinkt het de verflucht, ik gaat eens een ui zoeken.
Leuk vooruitzicht, ik lig er zo ongeveer met mijn hoofd naast als ik slaapOp maandag 22 april 2002 21:48 schreef m-m het volgende:
[..]
roger that, ik heb 3 week in de misselijkmakende stank gezeten
Naja om te ocen zullen er offers moeten worden gebracht
Anoniem: 28739
blanke lak stinkt even erg als verf en de geur is normaal zo wegOp maandag 22 april 2002 21:47 schreef Devil het volgende:
[..]
En die blanke lak stinkt niet? Anders is het out of the frying pan...
Anoniem: 45671
ik heb ook een keer een hele dag een opengesneden ui in mijn kamer laten liggen tegen verflucht en toen had ik dus een lekkere cocktail van verf en ui.Op maandag 22 april 2002 21:46 schreef MightyMark het volgende:
een ui doormidden snijden
Nog een week dus.Op maandag 22 april 2002 21:48 schreef m-m het volgende:
[..]
roger that, ik heb 3 week in de misselijkmakende stank gezeten
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
En ik maar denken dat m'n kame stiller zou worden van waterkoelingOp maandag 22 april 2002 22:54 schreef Smooshieus het volgende:
[..]
Wel origineel maar niet zo smakelijk moet ik zeggen. Dan kan je zelfs nog beter je raam open doen, alle processor fans bij elkaar rapen en de boel naar buiten blazen...
Anoniem: 16889
verder denk ik dat je em idd ff goed heet moet stoken (fans uit? ) en gewoon geduld moet hebbem.
Ik heb geen fans, hij blijft zonder fans, met CPU Burn aan op een heerlijke 45 graden (mijn Athlon TB 800)Op maandag 22 april 2002 23:02 schreef R@g!ngG0a-|- het volgende:
niet te veel lak lagen erop doen , dan word de warmte afgifte te laag... verf lijkt mij niet zo'n goede warmte geleider......
verder denk ik dat je em idd ff goed heet moet stoken (fans uit? ) en gewoon geduld moet hebbem.