"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
http://raptr.com/Doppert/about
AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
en bij spellen (ook quake3, thps3, spiderman, fifa 2002 w-cup) nieuwere en oudere blijft ie gewoon freezen
soms na 1 minuut en andere x naar een half uur, maar veel langer kan ik niet spelen
laat je kast eens open en richt eens een kamerventilator naar binnen
mocht dit helpen
istaleer dan een paar casefans in je systeem of een nieuwe betere koeling op je vgakaart
http://raptr.com/Doppert/about
ik heb echt geen idee meer waar het aan kan liggen
Verwijderd
aangezien je het ook over een belabberde 3dmark score hebt denk ik dat het daaraan zou kunnen liggen.
Niet?
[Specs]
Verwijderd
Maar mijn processor(PIII 733) doet het gewoon perfect onder windows, constant 100% stressed door de
Wat is de oplossing van het probleem?
Verwijderd
Probeer ook eens nieuwe detonators (40.72-41.09)
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Niks geen update of drivers --> 3DMark 2001: 1798
Daarna 23.11 --> vastloper
Daarna 40.72 WHQL --> vastloper
Daarna Via 4in1 4.45 --> nog steeds vastloper
Ik wordt onderhand gek van mijn systeem!!!
Bios instellingen staan allemaal op 'Setup Default', dus dta kan het niet zijn...
Wie helpt mij verder????
Is het de CPU, Geforce, Mainboard of iets anders??
Ik ben er haast zeker van dat het een hardware issue is, maar welk onderdeel kan ik dan het beste vervangen?
[ Voor 4% gewijzigd door Canis Lupus op 29-12-2002 20:48 ]
Alles draaide erg stabiel:
• PCMark 2002 (optimale score voor mijn config)
• 3Dmark2001 (2100 i.p.v 2650
•
Ik ga vanavond maar kijken of NBA Live 2003 onder deze config een beetje wil draaien, maar ik vrees het ergste (3Dmark is wel 26% verschil
Is er nog iemand die een idee heeft wat een volgende stap is om mijn systeem te verbeteren? Ik begin nu echt een beetje moedeloos te worden...
[ Voor 40% gewijzigd door SkyStreaker op 30-12-2002 10:23 ]
StabilityMatrix Discord -> (persistent invite linkje)
Verwijderd
Ik vind dit wel een heel erg vaag probleem hoor.
Voor de TS-ser en Canis Lupus bedoeld
[ Voor 16% gewijzigd door SkyStreaker op 30-12-2002 10:33 ]
Hmm, da's wel een goed idee, hier had ik nog niet aan gedacht, aangezien de drivers van Powercolor vrij oud zijn (21.85). Maar ik ga ze vanavond proberen!Verwijderd schreef op 30 December 2002 @ 10:25:
Test het ook eens met de drivers van de fabrikant, dus niet nvidia, maar bijv. PoV, asus, whatever.
Ik ookIk vind dit wel een heel erg vaag probleem hoor.
Hmm... Misschien dat ik op mijn tweede harde schijf vanavond wel ff win98se gooi, en dan kijken of ik daar mijn GF2 een beetje kan belasten. Als ik dan wél +/- 2700 3DMarks haal dan ligt het iig niet aan mijn Geforcetranztaz schreef op 30 December 2002 @ 10:29:
Of nog beter... Probeer eens iets anders dan XP, zie eens of alles lekker werkt in een Windows9x configuratie.
I'll keep you informed! Meanwhile, keep the suggestions coming!
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Ik bekijk dit nu op 640x480x16kleuren in win98se.
Ik ben 3DMark 2001 ff aan het downen (tja, kan niet van mijn ntfs partities lezen
Detonators 23.11 zijn al geïnstalleerd. Jullie horen morgen de resultaten
Heb Win98se + Det 23.11 + DirectX 8.1 geïnstalleerd.
Toen 3DMark 2001 opgestart en die liep echt belabberd, hele slechte performance (zo erg dat ik hem niet eens liep uitlopen).
Toen heb ik Via 4in1 4.45 geïnstalleerd en ook via WPCRSet de InOrderQueueDepth van mijn moederbord op 4 gezet (scheelt 350 --> 730 MB/s
Toen ik hierna 3DMark draaide liep hij direct vast
Wat me wel opviel, en dit was ook onder XP geloof ik, was een witte pixel links bovenin het scherm als de boel vastloopt.
Weet iemand hier wat meer over?
Ik hoop dat we snel kunnen lokaliseren wat nu de oorzaak van mijn probleem is.
Persoonlijk denk ik dat het óf het moederbord óf de Geforce is. (Hopelijk niet allebei...)
Ik denk niet dat het de voeding is, want dat is een gloedjenieuwe Forton/Source 300 Watt, en de voltages zijn ook heel goed (3.39, 5.12,12.15)
[ Voor 8% gewijzigd door Canis Lupus op 31-12-2002 10:37 ]
Ik heb vandaag het Biostar M6VCI mobo vervangen voor een Asus TUSL2-C en dat loopt nu als een trein!
Met de 23.11 detonator drivers haal ik 3085 3DMarks2001
Dat scheel nogal met mijn oude hoogste score (2600).
Ik denk dat dus het AGP slot of mijn chipset van het vorige mobo kapot was.
Nu lekker een INtel 815 chipset, dus nooit mee gezeur met Via 4in1