Toon posts:

Zijn er vergelijkbare programma's als tvtool??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu net tvtool gedownload, maar daar moet je voor betalen. De gratis versie werkt niet met mijn videokaart. Dus zijn er nog andere tv-out progjes zoals tvtool?

Ik weet dat het ook gewoon via beeldscherm instellings, geavanceerde instellingen kan, maar dat is bagger kwaliteit.

Verwijderd

Welke videokaart heb je?

• Sebje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:38

Sebje

Makelaartje

zoek maar es naar tvcc2000.exe

Verwijderd

Op maandag 22 april 2002 21:10 schreef schaarebier het volgende:
Ik heb nu net tvtool gedownload, maar daar moet je voor betalen. De gratis versie werkt niet met mijn videokaart. Dus zijn er nog andere tv-out progjes zoals tvtool?

Ik weet dat het ook gewoon via beeldscherm instellings, geavanceerde instellingen kan, maar dat is bagger kwaliteit.
Als de gratis versie niet werkt volgens jou, gaat de zgn. betaalde het dus ook niet doen, tis idem alleen een kwestie van registreren!! tvcc2000 zal dan idd de gene zijn die voor jou chipset is weggelegd oid!?

• Consiglieri
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-10-2025
Das niet helemaal waar.

TvTool 6 demo heeft een aantal functies uit staan en je kan maar 10 min gebruik van deze tool maken per keer.
Als je registreert dan werkt alles en zo lang als je wilt.

Verwijderd

Op dinsdag 23 april 2002 13:12 schreef D-Loc het volgende:
Das niet helemaal waar.

TvTool 6 demo heeft een aantal functies uit staan en je kan maar 10 min gebruik van deze tool maken per keer.
Als je registreert dan werkt alles en zo lang als je wilt.
Ja dat begrijp ik, maar starter geeft aan "doet het niet" en dat is mijn ogen dus doet het niet ;)
Anders had ie waarschijnlijk wel geschreven dat na 10 min. je tegen een zwart beeld aan het staren bent!

Ps:rege. is toch niet zo moeilijk met al die mooie bekenden vind services etc. etc. :)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:03

JvS

Ik heb hem zelf ook

En wat voor videokaart heb je dan wel?

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1