9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
Die bestanden die daar aan de rechterkant staan zijn links, niet de echte bestanden (zie ook de 'l' bijna helemaal rechts in beeld).
Overigens is dit niet de meest eenvoudige manier om SuSE te installeren, die packages staan er niet om mee te installeren. Je kunt gewoon een stel bootdisks downloaden (zie de site van SuSE) en dan via FTP installeren, de benodigde packages worden dan vanzelf opgehaald. Zie ook de installatiereview die Nelske net geupdate heeft met wat downloadlinks
.
Overigens is dit niet de meest eenvoudige manier om SuSE te installeren, die packages staan er niet om mee te installeren. Je kunt gewoon een stel bootdisks downloaden (zie de site van SuSE) en dan via FTP installeren, de benodigde packages worden dan vanzelf opgehaald. Zie ook de installatiereview die Nelske net geupdate heeft met wat downloadlinks
Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.
Ik dacht dat Suse een van de weinige distributies had die niet 'graiz' te downloaden is? 
Of ben ik nou gek als linux-n00b?
| Unox = The Worst Operating System | How can you respect a computer controlled by a mouse? | Wie het laatst lacht, is het langzaamst van begrip. |
Er staan geen iso's van de normale (niet-demo) releases op de Suse-site... Dat is alles.
Disclaimer: P. aanvaardt geen aansprakelijkheid op grond van dit bericht.
je bent net zo gek als linux-n00bOp dinsdag 23 april 2002 00:48 schreef Savages het volgende:
Ik dacht dat Suse een van de weinige distributies had die niet 'graiz' te downloaden is?
Suse is idd niet als iso te downloaden voor x86 machines (wel voor mensen met sparc), maar wel dmv ftp install gratis binnen te halen. Zie ook [topic=421204]
Het is werkelijk ongelofelijk dat mensen dit elke keer weer vragen. One word: FAQ
Heey!Op dinsdag 23 april 2002 08:32 schreef wzzrd het volgende:
Het is werkelijk ongelofelijk dat mensen dit elke keer weer vragen. One word: FAQ
| Unox = The Worst Operating System | How can you respect a computer controlled by a mouse? | Wie het laatst lacht, is het langzaamst van begrip. |
Pagina: 1