Toon posts:

kniperend lampje HP 710c

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben me instuctie boekje kwijt van me HP 710c printer, en nu knipperd er een oranje lampje en ik kan dus niet opzoeken wat er aan het handje is. ( ik vermoed iets met de inktcatridges ). De printer doet helemaal niks meer, behalve dat dat lampje knipperd.
Kan iemand mij verder helpen.

:?

Verwijderd

Wat staat er bij dat oranje lampje? ;) Als het een blaadje is dan heb je een papierprobleem. Als het een inktkannetje oid is dan is je inktpatroon leeg ;)

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Op maandag 22 april 2002 20:55 schreef Roezjuh het volgende:
Wat staat er bij dat oranje lampje? ;) Als het een blaadje is dan heb je een papierprobleem. Als het een inktkannetje oid is dan is je inktpatroon leeg ;)
dOH :D

Verwijderd

Als de 710c er hetzelfde uitziet als een 720, dan is de bovenste aan uit, de middelste papier en de onderste cartridge...... kijk maar naar de afbeeldingen die erbij staan

Verwijderd

Op maandag 22 april 2002 21:02 schreef k_b het volgende:
Als de 710c er hetzelfde uitziet als een 720, dan is de bovenste aan uit, de middelste papier en de onderste cartridge...... kijk maar naar de afbeeldingen die erbij staan
ur right :) middelste is het papier, waarschijnlijk zit t papier vast in je hp of papier op maar neem aan dat je dat ziet |:(

Verwijderd

www.hp.com Nergens een manual te downloaden?

Verwijderd

Topicstarter
Allemaal bedankt voor de snelle replies, ik d8 aangezien er 2 catridges ingaan dat de printer dan bijvoorbeeld wel met de andere verder zou gaan. :)
In ieder geval, bedankt.
Ik denk trouwens dat het een inktkannetje is :7

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de link, ier wordt gezegt dat of de catridges niet goed zijn geplaatst (wat niet het geval is) of dat ze vies zijn en dat je ze dan schoon moet maken met een laken, ik heb dit geprobeerd maar dit werkte ook niet. Ik ga morgen dan een nieuwe zwarte catridge halen. (had toch al het gevoel dat die leeg was) :r
Pagina: 1