Toon posts:

fotovanjehuis.nl

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik bezocht via een link op www.cu2.nl de site:
fotovanjehuis.nl

Na het klikken op de optie om het werkelijk te bekijken werd mijn ADSL verbinding verbroken en kwam de melding dat verbinding niet gemaakt kon worden.

Ooit was dit mogelijk met Win95 en een modempje maar ik dacht dat het niet mogelijk was met mijn Win2000 sp2, IE6, ADSL en ZoneAlarm en mcAfee antivirus 4.

Ik haat dit soort reclame en vraag me af of men die verbinding zomaar mag verbreken zonder te waarschuwen... of?

• midget
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-07 11:00
Ben je zo nieuwschierig naar je huis dan?

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:18

Klippy

Still Game

Je krijgt altijd de melding of je de dialer wil installeren maar blijkbaar heb je die dus al.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb geen dialer en mijn active-x en andere scripting instellingen staan behoorlijk streng.. jullie hebben dus nergens last van?

enneh, ik ben altijd geïnteresseerd in technieken zoals in die in Rotterdam gebruik zijn om alle huizen in de gehele gemeente te fotograferen via de techniek ontwikkeld door de TU Delft... ze reden hier laatst ook door de straat met hun Ford Ka en 180graden lens op het dak.

• I_stealth_I
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-08 11:51

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Hij wil hiero een plug-in installeren en inbellen met een analoogmodem naar een € 0,68 p/m nummer

/dev/null

Verwijderd

Je moet een plugin installeren, kennelijk is die plugin niet helemaal fris. Dit is een vermoeden want ik heb het niet uitgetest. Installeer je deze plugin niet dan hangt mijn browser :?
Hij wil hiero een plug-in installeren en inbellen met een analoogmodem naar een € 0,68 p/m nummer
Idd niet helemaal fris, tnx voor de info! :)

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Grijze scherm met waarschuwingen? Ik heb helemaal nergens last van met Opera :P Maar ik heb wel een modem in me pc en die is toch niet aangesloten. Thnx voor de waarschuwing, voor andere mensen kan dit een dure grap worden als je niet oplet :)

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-08 22:42
Het was toch wel duidelijk dat er zo'n soort constructie achter zat?
Pagina: 1