Ik ben van plan om in mn casemod ipv een gewone startknop een slot met een sleutel te maken, zoals bij een auto 
Als ik bij Conrad kijk en ik zoek op 'Sleutelschakelaars' dan krijg je allemaal van die dingen. Ik denk dat ik deze neem:

Productinformatie
Voor laagspanning Sleutel in beide standen uitneembaar Schakelcontact 1 x uit.
Technische spec.: Front-Æ 24 mm Inbouw-Æ 19 mm Inbouwdiepte incl. aansluitcontacten 42 mm Totale lengte 50 mm 2 sleutels per sleutelschakelaar Schakelhoek 90° Contactbelastbaarheid 30 V/3 A.
--------------------------------
'Schakelcontact 1 x uit.' <- wat betekent dat?
En ik zie daar aan de onderkant 2 pinnetjes zitten. Moet je daar die draadjes van je powerknop op doen (die naar je mobo lopen)?
En nu ik toch bezig ben... nog ff een vraagje
over schakelaars. Bij die wipschakelaars is de ene weer 1-polig en de ander weer 2-polig. Wat is het verschil? (ik wil ze gebruiken om mn fans mee aan/uit te doen)
Als ik bij Conrad kijk en ik zoek op 'Sleutelschakelaars' dan krijg je allemaal van die dingen. Ik denk dat ik deze neem:
Productinformatie
Voor laagspanning Sleutel in beide standen uitneembaar Schakelcontact 1 x uit.
Technische spec.: Front-Æ 24 mm Inbouw-Æ 19 mm Inbouwdiepte incl. aansluitcontacten 42 mm Totale lengte 50 mm 2 sleutels per sleutelschakelaar Schakelhoek 90° Contactbelastbaarheid 30 V/3 A.
--------------------------------
'Schakelcontact 1 x uit.' <- wat betekent dat?
En ik zie daar aan de onderkant 2 pinnetjes zitten. Moet je daar die draadjes van je powerknop op doen (die naar je mobo lopen)?
En nu ik toch bezig ben... nog ff een vraagje