Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Sleutel-startknop

Pagina: 1
Acties:
  • 287 views sinds 30-01-2008

• JER00N
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik ben van plan om in mn casemod ipv een gewone startknop een slot met een sleutel te maken, zoals bij een auto :9~

Als ik bij Conrad kijk en ik zoek op 'Sleutelschakelaars' dan krijg je allemaal van die dingen. Ik denk dat ik deze neem:

Afbeeldingslocatie: http://image.conrad.nl/pix/750/M1/750662M1.JPG

Productinformatie

Voor laagspanning Sleutel in beide standen uitneembaar Schakelcontact 1 x uit.
Technische spec.: Front-Æ 24 mm Inbouw-Æ 19 mm Inbouwdiepte incl. aansluitcontacten 42 mm Totale lengte 50 mm 2 sleutels per sleutelschakelaar Schakelhoek 90° Contactbelastbaarheid 30 V/3 A.

--------------------------------

'Schakelcontact 1 x uit.' <- wat betekent dat? :?

En ik zie daar aan de onderkant 2 pinnetjes zitten. Moet je daar die draadjes van je powerknop op doen (die naar je mobo lopen)?

En nu ik toch bezig ben... nog ff een vraagje :) over schakelaars. Bij die wipschakelaars is de ene weer 1-polig en de ander weer 2-polig. Wat is het verschil? (ik wil ze gebruiken om mn fans mee aan/uit te doen)

• Mephix
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:41
gaat niet werken.. je moet een pulsschakelaar hebben.. anders vliegt je comp na 4 (?) seconden alweer uit ;)

Enne.. ff zoeken, is al vaker langs geweest

[edit] over die schakelaars: enkelpolig kun je 1 cirquit schakelen.. meerpolig kun je meerdere cirquits tegelijk schakelen, dus bijv. een 12V cirquit voor je fans met daarnaast een 5V cirquit voor je leds. (wel weerstandje ertussen dan)

• -Mous-
  • Laatst online: 23-11 11:51
Op maandag 22 april 2002 20:35 schreef Mephix het volgende:
gaat niet werken.. je moet een pulsschakelaar hebben.. anders vliegt je comp na 4 (?) seconden alweer uit ;)

[edit] over die schakelaars: enkelpolig kun je 1 cirquit schakelen.. meerpolig kun je meerdere cirquits tegelijk schakelen, dus bijv. een 12V cirquit voor je fans met daarnaast een 5V cirquit voor je leds. (wel weerstandje ertussen dan)
Je kan toch de sleutel omdraaien en dan meteen weer terug draaien? Dan "simuleer" namelijk wat een pulsschakelaar doet.

• Mephix
Op maandag 22 april 2002 20:37 schreef Mous het volgende:

[..]

Je kan toch de sleutel omdraaien en dan meteen weer terug draaien? Dan "simuleer" namelijk wat een pulsschakelaar doet.
klopt... alleen niet echt netjes imo.. mooier als schakelaar autom. terug gaat ;)

• sMoOhT
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-10 12:39
die 1x uit betekent in de ene stand is het een verbreek kontact en in de andere een maak kontact als je de pc dan met die sleutelschakelaar aan wil zetten dan moet je even de schakelaar omdraaien en dan weer terug anders kan het niet en een 1 of 2 poligge wipschakelaar dat betekent het aantal kontacten dat die scakelt en een 1 poligge is goed.

Verwijderd

Autosleutel veert toch ook laatste stuk terug?

• Mephix
Op maandag 22 april 2002 20:41 schreef Taco het volgende:
Autosleutel veert toch ook laatste stuk terug?
das ook een puls idd

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:13

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Je kan ook op de autosloop een contactslot zoeken....

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

• -FuBaR-
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-01-2014

-FuBaR-

is it safe?

nog ff en we hebben de eerste iris-scan geschakelde bak :o

The consumption of alcohol may cause a disturbance in the time-space continuum, whereby gaps of time may seem to literally disappear.

• JER00N
  • Niet online
Op maandag 22 april 2002 20:35 schreef Mephix het volgende:

Ja, dan doe je de sluetel toch weer gewoon terugdraaien ? :)

En betekend dat met die knoppies met 2-polig dat er als het ware meerdere verbindingen aan zitten?

Verwijderd

JULLIE LULLEN ALLEMAAL UIT JE NEK!!!!!!!!
ik heb EXACT dezelfde TUSSEN m'n powerknop en mobo, werkt veel beter en kan met weinig gelul ingebouwd worden... :9:9:9:9:9:9:9:9

• sMoOhT
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-10 12:39
Op maandag 22 april 2002 21:21 schreef collission het volgende:
JULLIE LULLEN ALLEMAAL UIT JE NEK!!!!!!!!
ik heb EXACT dezelfde TUSSEN m'n powerknop en mobo, werkt veel beter en kan met weinig gelul ingebouwd worden... :9:9:9:9:9:9:9:9
Jij hebt echt niet dezelfde anders gaat die naar 4 seconden weer uit. en ik lul niet uit mijn nek ja!!!!!!!!!!!:(

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Op maandag 22 april 2002 21:24 schreef sMoOhT het volgende:

[..]

Jij hebt echt niet dezelfde anders gaat die naar 4 seconden weer uit. en ik lul niet uit mijn nek ja!!!!!!!!!!!:(
Zullen we het gezellig houden hier? Als het goed is zijn er al een paar met sleutelaanzetknop gemaakt (Leuk woord trouwens)Mischien hier wat aan? [topic=298522/1/800]

Danku voor de medewerking :)

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Verwijderd

Zoeken op 'sleutel; doet echt wonderen.

Enne, collission: beetje dimmmen graag.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.