Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
[search=waar xp unlocken]

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
heb ik dus gedaan maar of er staat hoe t zelf moet of er staat eynstein. Maar meer niet dus, daar was t topic juist voorOp maandag 22 april 2002 20:28 schreef Exirion het volgende:
[search=waar xp unlocken]
Er wordt eigenlijk altijd gezegd search. Maar in de search staat ook altijd zie search dus je vind nixs
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
De reden die erbij staat, is dat er verder toch niks uit de discussie gaat komen, terecht als ik het topic zo eens doorlees. Dus verder niks aan de hand, het is geen domme vraag, er wordt niet geflamed, het staat ook niet al in de FAQ of wat dan ook.
Ik denk niet dat je nu ineens wel goede antwoorden zou krijgen als het topic weer open zou gaan. Lijkt me om die reden dus niet erg zinvol.
Verder nog iets over je topic: als je bang bent het zelf te doen (omdat je niet veel geld over hebt), doe het dan niet! Een XP 1700+ is toch sowieso wel snel
Overclocken is voor de fun, het is niet nuttig (meestal). Je moet het dus niet door een bedrijf laten doen, maar zelf doen (voor de pret), of gewoon niet.
Dat alles IMHO natuurlijk.
Ik denk niet dat je nu ineens wel goede antwoorden zou krijgen als het topic weer open zou gaan. Lijkt me om die reden dus niet erg zinvol.
Verder nog iets over je topic: als je bang bent het zelf te doen (omdat je niet veel geld over hebt), doe het dan niet! Een XP 1700+ is toch sowieso wel snel
Overclocken is voor de fun, het is niet nuttig (meestal). Je moet het dus niet door een bedrijf laten doen, maar zelf doen (voor de pret), of gewoon niet.
Dat alles IMHO natuurlijk.
En lees daarnaast de reacties in je topic.
Het ging nergens over, het is niet voor niets dat alleen einsteyn genoemd wordt. Zelf een topic starten gaat geen wonderen verrichten, waardoor het ineens wel een resultaat oplevert...
Het ging nergens over, het is niet voor niets dat alleen einsteyn genoemd wordt. Zelf een topic starten gaat geen wonderen verrichten, waardoor het ineens wel een resultaat oplevert...
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.