Toon posts:

SMC bestanden delen

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
Ik heb net een nieuwe smc 7004BR en hij bevalt super!!! kan niet beter. Alleen nu wil ik van de computer van beneden de mp3's naar mijn computer boven verzenden en naar mijn broer zijn laptop alleen ik weet niet hoe da moet. Ik wil dus eigenlijk de 3 computers met elkaar verbinden maar, voor mij een ?????. Weten jullie het?

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
sorry hoor, maar das network basics... (lees ook ff de handleiding van het boekje, die dingen worden niet voor niks meegeleverd

mods: locken die hap, deze kerel mag wat beter gaan zoeken

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

Topicstarter
Er staat maar weinig in de handleiding. Alleen hoe je op internet kunt en verder niks, oja hoe de printer moet worden geinstalleerd en dat is dus ook gelukt. Dus jonge, niet slijmen bij de mods.

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-07 16:25

Ook

Yes I can!

Of je je computers nou met een switch (zoals op je router) verbidnt of direct, de manier waarop je bestanden deelt blijft hetzelfde!!
Oftewel, je moet de windows help hebben en niet de gebruiksaanwijzing van je router!!

Even zoeken op "bestands en printerdeling" en het moet lukken.

In het kort ==> Bestands en printerdelen aanzetten ==> Mapje rechts aanklikken en "delen" selecteren ==> op de andere pc naar je eigen pc zoeken en dan het mapje wat gedeeld is aanklikken en hopla, sharen maar!

Wees consequent, maar niet altijd

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
Op maandag 22 april 2002 20:22 schreef child het volgende:
Er staat maar weinig in de handleiding. Alleen hoe je op internet kunt en verder niks, oja hoe de printer moet worden geinstalleerd en dat is dus ook gelukt. Dus jonge, niet slijmen bij de mods.
ik slijmen bij de mods?....tss maak het even zeg, ik probeer hier alleen het niveau een beetje hoog te houden..

....naja ik ga hier verder ook niet meer op in...tot ziens!

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

Topicstarter
Niet iedereen is even slim als jouw, van netwerkjes weet ik weinig tot niks en dat probeer ik hier op een leuke manier te leren. Bedankt voor de hulp, ik zal het is proberen.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:22

Exirion

Gadgetfetisjist

Dit mag je best zelf een beetje uitzoeken. Lees FAQ's gebruik de Search/Google, etc.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.