Toon posts:

Plextor PleXCombo 20/10/40-12A

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft er iemand ervaring met, of weet een review over deze brander/DVD-speler? http://www.plextor.be/english/products/px320a.html

Ik realizeer mij dat 2 losse drives altijd beter (sneller) is. Helaas heb ik hier geen IDE-poorten meer voor, een IDE-controller kost snel 45 euro.

Ik heb een aantal vragen.
* Is deze brander bootable?
* Zijn alle media goed afspeelbaar?
* Kan die goed audio-grabben?
* Hoe is het geluid?
* Is de foutcorrectie acceptabel?
* Is de software ondersteuning (CD-clone e.d.) ok?
* Zijn er eventueel nog?

TIA

• Snikker
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Deze is nog niet in produktie genomen

Lijflied = CryptoMo - Hodl, Hodl

• Rene59
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-12-2025
Ik schop deze even omhoog, omdat ik ook van plan ben de Plexcombo aan te schaffen.

Iemand inmiddels ervaring met dit apparaat?

• Rene59
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-12-2025
Niemand dus :+
Nou ja, mocht het nog iemand boeien, in deze review krijgt hij een 10 (!!!) dus die ga ik mooi ff eentje halen :)

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 01-04 07:57
Ik heb zelf hele goede ervaringen met Plextor, ze maken goede kwaliteits-spullen. Heb een 4 jaar oude Plextor Ultraplex cdrom speler die menig moderne IDE cdrom speler te snel af is. Heb ook een IDE Plextor 12/10/32A en het is dat Plextor nog geen DVD spelers heeft (behalve de combo drive) anders had ik ook een Plextor DVD speler.

Om even antwoord te geven op de vragen van de topic starter, het lijkt me eigenlijk dat de prestaties even goed / beter zijn dan mijn Plextor 12/10/32A. Zal denk ik best vergelijkbaar zijn.

* Brander is bootable, als de bios dit ook kan. Is volgens mij meer bios afhankelijk, mijn oude Philips 24x is via bios ook bootable.
* Mijn Plex 12/10/32A leest vrijwel alles, alleen is de access time wat hoog. M'n Ultraplex is snel(ler), maar na 4 jaar dienst beetje kieskeurig geworden.
* Audio-grabben is gewoon goed en snel.
* Je hoort de brander wel, maar maakt ie teveel geluid zet je de snelheid gewoon lager mbv de Plex Manager.
* Clone-cd ondersteuning weet ik niet, gebruik ik niet. Met mijn Plex 12/10/32A moet ik een oude firmware installen om SafeDisc2 kopieen te maken. Of de nieuwe dat dus kan weet ik niet.

Maar ik denk zeker dat het een leuke aankoop zal zijn. Heb je alles in een en 20x cd's branden is IMHO snel genoeg. Of je nou 5 minuten of 3 minuten moet wachten op een cd maakt ook niks uit.
Pagina: 1