Toon posts:

Geforce 3 TI 200 knalt terug naar bureaublad

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Indien ik mijn geforce 3 ti 200 kaart wil gebruiken voor FIFA 2002, knalt het beeld nadat de het spelmenu is opgestart en ik daadwerkelijk wil gaan spelen terug naar het bureaublad. Met quake 3 heb ik daar echter geen problemen mee. Met meerdere spellen doet hij het echter niet dan wel...

Ik heb driver versie 2.3.1.1 Ook heb ik de nieuwste detonator 28.32 driver geprobeerd, zonder resultaat.

Wie weet hier een oplossing voor??

BVD voor de moeite....

Verwijderd

Bij welke spellen knalt hij eruit? Het lijkt er aan de hand van je voorbeelden namelijk op dat dat alleen maar gebeurd bij opengl

Verwijderd

Topicstarter
Bij FIFA 2002 dus, en ook bij Rayman 2.

Verwijderd

Laatste Intel application accellerator(2.1.0.2111) geinstaleerd?
Ik had dit ook met mijn TH7II(i850),gebeurde tijdens laden level, toen ik deze had geinstalleerd was dit over.

Verwijderd

Topicstarter
Na het installeren van het Intel application accelerator pack helaas nog geen resultaat. Bij het spel Soldiers of Fortune zijn er overigens geen problemen. Tijdens het laden van het level knalt hij bij Rayman 2 en Fifa 2002 nog steeds terug naar het bureaublad...
:?

Verwijderd

Op maandag 22 april 2002 20:07 maakte robbertini een signature na:

Verwijderd

misschien directX probleem.. of niet goed geinstalleerd of oude versie...

SOF2 werkt met OpenGL

Verwijderd

Op dinsdag 23 april 2002 13:16 schreef robbertini het volgende:
Na het installeren van het Intel application accelerator pack helaas nog geen resultaat. Bij het spel Soldiers of Fortune zijn er overigens geen problemen. Tijdens het laden van het level knalt hij bij Rayman 2 en Fifa 2002 nog steeds terug naar het bureaublad...
:?

• lak
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-01-2022

lak

Even een vraagje tussendoor: Wat bedoel je precies met 'knalt hij terug naar mijn bureaublad'?? Wil je hiermee zeggen dat het spel op dat moment nog wel draait maar hij gewoon terug gaat naar je bureaublad (spel staat nog onderin taskbar) of knalt het hele spel er gewoon uit??

SysSpec

Verwijderd

Topicstarter
Als het spel opgestart is en hij aan het laden is voor het te spelen level, knalt het hele spel er gewoon uit. Dus ook niet meer in de taskbar, helemaal afgesloten dus.

Misschien is het nog handig om te weten dat er een "Dazzle" Firewire EE1394 kaart van Texas Instruments aangesloten zit op de GF3. Als ik deze kaart uitschakel heeft dit echter geen effect...

Verwijderd

Topicstarter
Heeft niemand verder suggesties??? |:(

Verwijderd

Op dinsdag 23 april 2002 13:29 schreef Courage het volgende:

[..]

Hier heb je een signature voor : zie http://gathering.tweakers.net/profile.php ;)
sterker nog: het staat al in z'n signature....

Verwijderd

Probeer de opties in nvmax maar eens, staat in de meuktracker. Nvmax heeft compatibility options, zoals backwards compatibility met tnt2, die opties helpen bijna alle problemen weg, en ik kan he weten, want door te veel tweaken heb ik zo ongeveer ale problemen, ook vergeljkbar mt de jouwe wel eens lngs zien komen.

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:36

justifire

Shut up and squat !!

Heb dat ook wel eens gehad met quake, brakke drivers :(
Probeer eerst eens een andere driver (23.11 werkt bij iedereen goed voor zover ik weet), grote kans dat dat het is

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Verwijderd

heb je heel toevallig een crash gehad waarin netmeeting aanstond? (klinkt raar i know) maar was dat wel zo, start netmeeting ff op en sluit hem dan ff af. Wat er geberut is, is dat netmeeting dx support uitzet op het moment dat het aangaat en als je cresjt met netmeeting aan blijft dx support weg totdat je hem wer goed afsluit.

Magoed als dit het neit is wordt het clean install vrees ik..

Gl

Verwijderd

het is waarschijnlijk je refreshrate....

installeer een refreshrate-fix, als die beschikbaar is van de maker van je videokaart....
je refreshrate gaat naar de default als je een 3d applicatie start. (vaak wel, bij mij tenminste!)
succes ermee.
Pagina: 1