Mijn case, moet wel nog een beetje afgewerkt worden
.
http://users.pandora.be/chanet/bart/foto/index.html
http://users.pandora.be/chanet/bart/foto/index.html
nee volledig zelf ontworpen, getekend, gezaagd, geschroefd, enzOp maandag 22 april 2002 20:10 schreef U-96 het volgende:
heb je hem ingebouwd in een wandmeubel?
Verwijderd
zeik niet zow.....Op maandag 22 april 2002 20:01 schreef Rave17 het volgende:
Is dit een topic of heb je op het verkeerde knopje gedrukt
Is daar nog een beetje makkelijk mee te werken? als in, makkelijk te zagen enzo? waar heb je het mee gezaagd, handzaag of electrisch gebeuren?Op maandag 22 april 2002 20:09 schreef morph_ het volgende:
volledig MDF, alles zelf ontworpen.
ja das geen probleem, gewoon met een elektrisch wipzaagske, de grote panelen heb ik laten zagen in de brico.Op maandag 22 april 2002 20:14 schreef LAN het volgende:
[..]
Is daar nog een beetje makkelijk mee te werken? als in, makkelijk te zagen enzo? waar heb je het mee gezaagd, handzaag of electrisch gebeuren?
Verwijderd
Ik zou maar oppassen MasterOverdrive want anders krijg jij ook GuusD op je dakOp maandag 22 april 2002 20:22 schreef MasterOverdrive het volgende:
'tlijkt toch echt op een keukenkastje
neehoorknap werk!
Sorry hoor maar als je een topic opent mag je toch wel wat tijd besteden aan de bedoeling van de topic en niet lukraak een zin neer smachen. En dan ook nog niet eens de moeite nemen om er even [url] omheen te zetten.Op maandag 22 april 2002 20:11 schreef GuusD het volgende:
[..]
zeik niet zow.....
cool ding man komisch gedaan en best wel mooi![]()
* Robino moet ook maar weer is een modje gaan maken
Overtuigingen zijn gevangenissen.................................................. Specs: een Duron 650@800 in een gemod kastje, een P-100 in een Panasonic videorecorder gemod enne.... 90PK op 2 wieltjes voor d'n echte snelheid.
Let wel: elk forum werkt anders.Op maandag 22 april 2002 20:32 schreef EnRaged het volgende:
Dan nog 1 keer zeiken: hoe duidelijk wil je het hebben Rave17? Er staat 'Home made Case' en vervolgens: "Mijn case, moet wel nog een beetje afgewerkt worden" met een URL. Tja, wat zou hij daar nu mee bedoelen???
GoT is sowieso overduidelijk een plek van kijken en bekeken worden als het om CM's gaat.....
Wel coole mod trouwens Praktische oplossing!
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Aantal posts: 10Op maandag 22 april 2002 20:32 schreef EnRaged het volgende:
Dan nog 1 keer zeiken: hoe duidelijk wil je het hebben Rave17? Er staat 'Home made Case' en vervolgens: "Mijn case, moet wel nog een beetje afgewerkt worden" met een URL. Tja, wat zou hij daar nu mee bedoelen???
GoT is sowieso overduidelijk een plek van kijken en bekeken worden als het om CM's gaat.....
Wel coole mod trouwens Praktische oplossing!
|we live in the history of a mad man Mr. G |
Overtuigingen zijn gevangenissen.................................................. Specs: een Duron 650@800 in een gemod kastje, een P-100 in een Panasonic videorecorder gemod enne.... 90PK op 2 wieltjes voor d'n echte snelheid.
Verwijderd
Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!
Verwijderd
WHAHHA --> Wipzaagske <-- LOL!Op maandag 22 april 2002 20:16 schreef morph_ het volgende:
[..]
ja das geen probleem, gewoon met een elektrisch wipzaagske, de grote panelen heb ik laten zagen in de brico.
Wel voorboren eer je er een schroef indraait, en zorgen dat je een scherpe boor hebt
Verwijderd
Als je de FAQ hebt doorgelezen dan moet je dit zijn tegengekomen:Op maandag 22 april 2002 20:50 schreef EnRaged het volgende:
Ja, ik ben idd nieuw met posten op GoT. Wat niet inhoudt dat ik verder nooit GoT bezocht. En ik mag dan misschien niet helemaal op hoogte zijn hoe 'dit forum' werkt ik heb de FAQ doorgenomen en ik begrijp niet echt waarom iemand die zijn eerste zijn post erop zet met een (naar mijn idee) redelijk duidelijke titel en info zo'n reply krijgt. Zo vreemd is het toch niet dat er een linkje met foto's wordt gepost?
Dan mogen mijn reply's misschien overbodig en irritant zijn, misschien leer ik GoT zo beter begrijpen?
hier staat toch duidelijk dat je je problemen, etc. duidelijk moet omschrijven. En als je ook de FAQ goed hebt doorgelezen dan moet je toch wel (gedeeltelijk) op de hoogte zijn van de standaard regels, zoals die 2 hierboven.Als je een topic post, geef het dan een duidelijke titel mee. Een titel als "HELP, MIJN PC CRASHT" is irritant en geeft niet weer wat je probleem is. Kies voor een titel als "[NT 4]Pc crasht zodra Winamp gestart wordt" of iets in die trend. Hou het netjes, ook een topic titel kan een (aanleiding tot) flame zijn.
Omschrijf je probleem ook duidelijk. Naast een goede titel is dát ook van belang. Leg duidelijk uit wat er mis is, wat je geprobeerd hebt, wat de 'symptomen' zijn en post evt. de (relevante) specs van je pc. Screendumps van je problemen kunnen ook helpen. Hoe duidelijker je het omschrijft hoe eerder/beter je geholpen kan worden aan een oplossing. Houdt er trouwens rekening mee dat je niet altijd binnen 5 min een antwoord hebt. Wacht geduldig af, er komt vanzelf iemand die het (waarschijnlijk) wel weet.
Verwijderd
Precies eindelijk snap je hetOp maandag 22 april 2002 21:50 schreef EnRaged het volgende:
Nog 1 keertje dan, want dit wordt heel off-topic, en ik ga de discussie niet nog langer voeren:
Dat stukje uit de FAQ lijkt me meer van toepassing op iemand die een vraag/probleem heeft heeft. Het gaat hier toch gewoon om iemand die zijn CM wil laten zien? Zoveel extra's valt daar niet aan toe te voegen lijkt me. Je kunt wel de hele post vol zetten met de specs en eventueel de geschiedenis van de Mod, maar dat hoeft toch niet??
Nou ja, duidelijk is dus wel dat gewoon meer info gewenst is en alleen een linkje niet volstaat, hoewel ik dus eigenlijk niet inzie waarom niet. Maar goed, regels zijn er niet voor niets
nok eens met zeuren!Op maandag 22 april 2002 20:39 schreef Rave17 het volgende:
[..]
Aantal posts: 10
Gem. aantal posts/dag: 2
Ook welkom op GoT ik wist niet dat je in 5 dagen al zoveel kan weten over GoT
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock
Verwijderd
NIEUWE TRENT: KEUKENKAST PC'S HAHAHAOp maandag 22 april 2002 20:40 schreef MasterOverdrive het volgende:
Natuurlijk ook leuk voor in de keuken!
daar sluit ik me helemaal bij aan.[b]Op maandag 22 april 2002 22:03 schreef
Rave17 waarom zit jij altijd te zeuren in topics?maar goed dat jij geen mod word
Of ik nu een titel heb met 'mijn case mod' en daarin allemaal pics, of 'n link naar mijn site met daarop foto's, what's the difference? die gast is voor het eerst op GoT, en jij geeft 'm meteen een warm welkom ... zwak hoor .. houd het GoT nivo maar laag
Nee jouw reg datum roeleert ofzoOp maandag 22 april 2002 20:01 schreef Rave17 het volgende:
Is dit een topic of heb je op het verkeerde knopje gedrukt
Verwijderd
ohh ja jouw niveau is hoog wil je zeggen? iedereen heeft hier het recht te posten...Op maandag 22 april 2002 20:25 schreef Rave17 het volgende:
[..]
Ik zou maar oppassen MasterOverdrive want anders krijg jij ook GuusD op je dak
[..]
Sorry hoor maar als je een topic opent mag je toch wel wat tijd besteden aan de bedoeling van de topic en niet lukraak een zin neer smachen. En dan ook nog niet eens de moeite nemen om er even [url] omheen te zetten.
/me heeft gesproken
Op maandag 22 april 2002 22:01 schreef Oxigun het volgende:
[..]
nok eens met zeuren!
Op maandag 22 april 2002 22:03 schreef De_Bastaard het volgende:
Koel gedaan man
nu ff offtopic..
Rave17 waarom zit jij altijd te zeuren in topics?maar goed dat jij geen mod word
Of ik nu een titel heb met 'mijn case mod' en daarin allemaal pics, of 'n link naar mijn site met daarop foto's, what's the difference? die gast is voor het eerst op GoT, en jij geeft 'm meteen een warm welkom ... zwak hoor .. houd het GoT nivo maar laag
Op maandag 22 april 2002 22:08 schreef Xsion het volgende:
[..]
daar sluit ik me helemaal bij aan.
Als jullie allemaal even hadden doorgelezen dan hadden jullie gezien dat alles allang opgelost is. Ik probeer de topic starter helemaal niet de grond in te boren maar als ik wat vraag: of hij op het verkeerde knopje heeft gedrukt of dat dit een topic is omdat ik het een beetje vaag vind, krijg ik als antwoord zeur niet zo. Het enigste wat ik zie is een zin met een url en dat vind ik niet erg duidelijk.Op maandag 22 april 2002 22:15 schreef benchMarc het volgende:
[..]
Nee jouw reg datum roeleert ofzoStumpert...
wtf. wat probeer jij nou opeens mij de grond in te stampenOp maandag 22 april 2002 22:19 schreef SiQDiZ het volgende:
[..]
ohh ja jouw niveau is hoog wil je zeggen? iedereen heeft hier het recht te posten...
[SiQDiZ-hint-modus]
beter kan je ff stoppen met iedereen tegen de schenen trappen, anders kan je wel eens in nare situaties komen. (lees NOW or OW)
[/SiQDiZ-hint-modus]
Nee hoor...Op maandag 22 april 2002 22:26 schreef Rave17 het volgende:
Zodat juist het niveau een beetje normaal blijft op GoT en niet iedereen halve topics gaat openen.
1. ik heb helemaal niks gezegd over iemands niveau
Zeg Rave17...vind je dit niet een onwijs arrogante opmerking?Op maandag 22 april 2002 22:26 deed Rave17 een poging tot normaal argumenteren
En dit:Is dit een topic of heb je op het verkeerde knopje gedrukt
Iemand met 3000 posts kan dit net zo hard zeggen van jou..Aantal posts: 10
Gem. aantal posts/dag: 2
Ook welkom op GoT ik wist niet dat je in 5 dagen al zoveel kan weten over GoT
I reject your reality, and substitute my own.
Ik verdedig mij alleen maar omdat iemand met 5 posts notabene mij probeert de les te wijzen over de regeltjes van GoT. Ik ben niet diegene die begint met mij af te zeiken, dat was iemand anders. En als iemand de aanval op mij in het openbaar opent dan ga ik op die aanval in. Ik laat mij niet zomaar zonder duidelijke reden afzeiken. Als diegene nu eerst eens vraagt waarom ik zo reageer dan was dit alles niet gebeurt. Kan je wel zeggen waarom post jij dat dan, tja ik was nieuwsgierig naar de reden van deze topic. NU STOP IK HIERMEE.Op maandag 22 april 2002 22:35 schreef _sNaRs_ het volgende:
[..]
Zeg Rave17...vind je dit niet een onwijs arrogante opmerking?
[..]
En dit:
[..]
Iemand met 3000 posts kan dit net zo hard zeggen van jou..
Als je respect hebt voor de mensen die hier langer zitten dan jij...toon dan ook respect voor de mensen die net komen kijken. Ik heb niks aan te merken op dit topic (misschien de titel). Mijn advies: staat het topic je niet aan, klik asjeblieft verder (je bent niet verplicht om te reageren). Denk je dat het topic niet overeenkomt met wat redelijkerwijs van een topic op GoT verwacht mag worden..post dan even een topic in [SM] of spreek het desbetreffende modje (Phreak is meestal te bereiken via irc.tweakers.net #oce) even aan. Zelf blaten is echt dodelijk voor de sfeer.
Omg... waar slaat het aantal posts op? Iemand die superveel verstand heeft van overklokken en zooi en maar 5 posts heeft kan jou natuurlijk wel de les lezen als ie er veel verstand van heeft. In dit geval was dat misschien niet zo, maar het aantal posts zegt dus niet altijd hoeveel verstand er iemand van heeft. Dus stop idd maar met je bullshit posts. Tu.Op maandag 22 april 2002 22:39 schreef Rave17 het volgende:
[..]
Ik verdedig mij alleen maar omdat iemand met 5 posts notabene mij probeert de les te wijzen over de regeltjes van GoT. Ik ben niet diegene die begint met mij af te zeiken, dat was iemand anders. En als iemand de aanval op mij in het openbaar opent dan ga ik op die aanval in. Ik laat mij niet zomaar zonder duidelijke reden afzeiken. Als diegene nu eerst eens vraagt waarom ik zo reageer dan was dit alles niet gebeurt. Kan je wel zeggen waarom post jij dat dan, tja ik was nieuwsgierig naar de reden van deze topic. NU STOP IK HIERMEE.
Vind ik ook. En als er nou minder oftoppic gebl@@t wordt dan kan de nieuwkomer met zijn originele mod normale replies krijgen.Op maandag 22 april 2002 22:41 schreef De_Bastaard het volgende:
Iedereen is hier toch nieuw geweest en iedereen moet het leren
Gezocht!
Router
Leer eens lezen. Het gaat om het aantal posts icm de regeltjes op GoT. Niet om de kennis.Op maandag 22 april 2002 22:43 schreef benchMarc het volgende:
[..]
Omg... waar slaat het aantal posts op? Iemand die superveel verstand heeft van overklokken en zooi en maar 5 posts heeft kan jou natuurlijk wel de les lezen als ie er veel verstand van heeft. In dit geval was dat misschien niet zo, maar het aantal posts zegt dus niet altijd hoeveel verstand er iemand van heeft. Dus stop idd maar met je bullshit posts. Tu.
Gezocht!
Router
Verwijderd
OMG!Op maandag 22 april 2002 23:21 schreef chimo het volgende:
godver Phreak, ken je niet ff je specs aanpassen, ik dacht vergelijk ff m'n 3dmark score omdat ik bijna hetzelfde systeem heb, zie ik in een keer 11.000 punten, heb je opeens een gf4 ipv gf2...
Nog even voor de duidelijkheid ik probeer helemaal niet de topicstarter de grond in te stampen maar iemand gaat opeens tegen mij zeggen dat ik niet zo moet zeuren aangezien ik een vraag stelde omdat ik de tekst van de topicstarter een beetje vaag vond. Vind je gek dat ik dan ga reageren.Op maandag 22 april 2002 23:12 schreef Phreak het volgende:
Rave17:
Ik wil je vragen te stoppen met dat moraalridderijgedoe van je de laatste tijd. Als je iets niet aanstaat kun je dat bij mij melden. Op zich was je eerst reply niet zo erg, maar als je daarna nog gaat zeuren over iemands aantal postings op GoT dan zoek je naar dingen die er niet zijn.<hr>
Ik wordt (sorry voor mijn uitdrukking) str*ntziek van mensen die denken dat ze dit soort situaties wel even kunnen rechtzetten en er dan ook gewoon recht tegenin gaan, zij het met of zonder een ongezouten flame.
Kunnen we niet meer normaal doen tegenwoordig?<hr>
Op zich is er niet zo heel veel mis met dit topic, morph_ had er echter wel uitleg e.d. bij kunnen zetten, niet gedaan, pech voor jullie, maar geen reden om hem zo af te katten. Ik neem dit zeer hoog op, dit is gewoon pure sfeerverpesting.
Goed, dan nu weer ontopic graag.