Beeldscherm gaat niet aan bij opstarten :?

Pagina: 1
Acties:
  • 190 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik heb sinds een tijdje dat als ik mijn computer aan zet, mijn beeldscherm niet aan wil.... Ik kan em wel aan zetten, maar dan geeft hij een fout.... Iets van "no signal input"... Dit krijg ik altijd als ik alleen mijn beeldscherm aan heb staan, en niet mijn pc zelf. Als je dan gewoon windhoos laat booten, en die 5 minuten laat lopen, en dat weer reboot doet hij het weer :? Het lijkt wel of er eerst iets warm moet lopen ofzow? :?

Hij heeft het altijd gewoon goed gedaan.... Ik heb de search gebruikt, maar kon niets vinden... :{

Wie kan me helpen? Bij voorbaat dank!! :* :P

Verwijderd

hoe oud is je scherm...
misschien dat er iets is versleten binnenin?
tijd voor n nieuw schermpje..

Verwijderd

no signal input ken ik
ik heb dat als ik mijn comp verkeerd afzet en terug aanzet
azo in een geel kotteke é >:)

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Nou, na een tijdje werkt ie perfect.... Hij is +-1,5 jaar oud... Een Phillips 107E.... Mooi scherm! :D

Verwijderd

Op maandag 22 april 2002 19:48 schreef Plague het volgende:
Nou, na een tijdje werkt ie perfect.... Hij is +-1,5 jaar oud... Een Phillips 107E.... Mooi scherm! :D
Zit er een power manegement in het menu van de monitor?
Ik zou daar eens kijken.

ps Tom pest mij? ik toch niet hopenlijk?

• Bart-01
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-07 20:25
Heb hetzelfde, monitoren gewisseld hielp niet, andere voeding, hielp ook niet. Ook al ander mobo en grafische kaart ook dat hielp niet. Lijkt wel een verdoemd plekje in huis, want maar 1 pc heeft er last van (zal wel aan het bazinnetje liggen, is de pc van mijn vrouw ;) ).

Do as I say, don't do as I do.

Verwijderd

Op maandag 22 april 2002 20:53 schreef Bart-01 het volgende:
Heb hetzelfde, monitoren gewisseld hielp niet, andere voeding, hielp ook niet. Ook al ander mobo en grafische kaart ook dat hielp niet. Lijkt wel een verdoemd plekje in huis, want maar 1 pc heeft er last van (zal wel aan het bazinnetje liggen, is de pc van mijn vrouw ;) ).
Als je het zo verteld ligt het aan de instellingen in windows.

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Pas geleden ben ik nog een vergelijkbaar probleem in een topic tegengekomen.
Helaas geen oplossing.

Who is John Galt?

Pagina: 1