Toon posts:

A7V + v7100t gf2 mx

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had in de eerste instantie (zoals bekend ) problemen met fast writes met deze combinatie , heb bios van 1002 naar 1003 geflasht van mobo , loopt stabieler onder winMe en heb de detonator drivers .27 geinstalled , deze zouden wat via /geforce problemen uit de wereld helpen , ik zet fast writes aan en zowaar hij start op , alleen is mijn score onder 3dmark 2000 vrijwel gelijk gebleven |:( de kaart ondersteunt fw zeker ...... dus .... kan iemand dit bevestigen ? meende gezien te hebben dat fastwrites toch enig performance boost geeft , de kaart is niet oced ( nog niet ) eerst zooi stabiel hebben =) :7

voor de rest schopt a7v zwaar kont als je alle goede drivers / bios geinstalled hebt ten minste !!!

• seef
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-11-2024

seef

Duizend

alleen heb ik een probleem met die a7v, windows2000 wil niet installeren. Loopt vast bij het zoeken naar hardware. Systeem doet dan gewoon een uur helemaal niks...

heb ook de asus7100T en loopt ook soms vast onder w98, erg vaag.

Een heel groot en stoer systeem.

Verwijderd

Topicstarter
bij mij loopt helemaal niks meer vast , via .24 4in1 drivers , detonator drivers versie 6.27 , 6.18 liep al stabiel .... maar fast writes maakt niks uit bij mij , maar doet het wel , klopt dit ?

voor win2k moet je de 6.27 drivers downloaden voor win2k .... en voor win 98 /me moet je 6.27 downloaden voor win9x loopt prima , heb geen linkje voor je maar als je me ff mailt acandea@hotmail.com dan kan ik je ze mailen :7 iemand die fast writes aan maakt niks uit kan bevestigen ?

• seef
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-11-2024

seef

Duizend

duron 600 loopt nu stabiel op 945...

Een heel groot en stoer systeem.