Resident Evil voor GC

Pagina: 1
Acties:

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Topicstarter
Dit lijkt me nou echt een gaaf spel. Heb een filmpje gezien. De gore en licht effecten zijn echt schitterd.
Nu hopen dat ie nog voor de PS 2 uitkomt want ik heb geen GC :(. Wat verwachten/vinden jullie ervan?

Hier wat screenies:

Afbeeldingslocatie: http://images.capcom.com/games/re_gc/screenshots/sshot1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://images.capcom.com/games/re_gc/screenshots/sshot2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://images.capcom.com/games/re_gc/screenshots/sshot3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://images.capcom.com/games/re_gc/screenshots/sshot4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://images.capcom.com/games/re_gc/screenshots/sshot5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://images.capcom.com/games/re_gc/screenshots/sshot6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://images.capcom.com/games/re_gc/screenshots/sshot7.jpg

Ik ga nu ff naar wat filpjes zoeken.

Hier alvast nog meer info: http://sites.dgnet.nl/cubezone/ShowContent.asp?ContentID=8328

En hier is een filmpje

Er staat trouwens wel Project IGI 2 bij, maar das een fout :).

Verwijderd

Is toch alleen voor op de GC?

Verwijderd

heb hem gespeeld japans en hij is echt heel gaaf
wel creepy dus doe het licht uit en het geluid hard

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Topicstarter
ja tot nu toe wel. Maar ik hoop echt dat ie op de PS 2 uitkomt. Zal wel want RE werd goed verkocht op de PSX.

Verwijderd

Ik ben een trouwe RE fan en zal en verwacht dat dit een meesterlijk spel gaat worden , vooral omdat alleen de kleuren al creepy zijn :D

Verwijderd

exclusive Gamecube ... sorry guys

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Denk niet dat ie op de PS2 komt.
Dengeki: Capcom has an exclusive development agreement with Nintendo concerning the Biohazard series. What are your thoughts on that?

Okamoto-san: Ideally we'd like to release our titles simultaneously on all platforms. But each console has its strengths and weaknesses, so the market is becoming specialized. In the end, as a developer you have to choose the console which best suits your project. The PlayStation 2 has a large userbase but very limited RAM. The Xbox is a powerful console but it hasn't sold many units. So we chose the Gamecube because of its potential userbase and large RAM. For a series like Biohazard where you're constantly moving between rooms, the GameCube is ideal for making fast transitions.
bron
Ik vind Resident Evil 0 en 4 trouwens interessanter, dat zijn nieuwe, ècht exclusieve delen.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Verwijderd

Op maandag 22 april 2002 19:18 schreef D³ het volgende:
Denk niet dat ie op de PS2 komt.
[..]

Ik vind Resident Evil 0 en 4 trouwens interessanter, dat zijn nieuwe, ècht exclusieve delen.
Om effe je ondergeinformeerde mening teniet te doen , de remakes zijn 50% anders , bevatten meer onthullingen over het verhaal van RE en komen het dichts bij hoe Capcom ze wou maken . Ik heb de originele ook gespeeld en heb me met de remake van RE1 niks verveeld

Verwijderd

ja, het is echt klote.... exclusief, wat een verschrikkelijke bullshit, resident evil gaat als warme broodjes, en dan gaan ze het op 1 systeem uitbrengen..

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Op maandag 22 april 2002 19:25 schreef real_raichu70 het volgende:

[..]

Om effe je ondergeinformeerde mening teniet te doen , de remakes zijn 50% anders , bevatten meer onthullingen over het verhaal van RE en komen het dichts bij hoe Capcom ze wou maken . Ik heb de originele ook gespeeld en heb me met de remake van RE1 niks verveeld
LOL :) Je praat tegen de verkeerde persoon :) Ik loop ook altijd de mensen te verbeteren als ze zeggen dat het "maar" een remake is en het hetzelfde spel is als op de PSX.

Ik bedoelde dat voor de GC RE:0 en RE:4 interessanter zijn omdat verse, nieuwe en vooral exclusieve titels zijn die Cubetjes kunnen verkopen.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Verwijderd

Das waar , maar is RE4 geen remake van Code Veronica ?
Ik weet wel dat Zero Resident Evil 1 door de ogen van het Alpha squad is ...

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Dit spel koop ik ook wel denk ik. Eerst leek het mij niks, maar ik ga er steeds meer inzien. Kheb RE1 nog nooit gespeeld, dus voor mij is alles nieuw. Zo kan ik ook weer eens een spel kopen dat niet van Nintendo/RARE komt. Door deze "exclusive", heeft Capcom mijn respect weer een beetje gewonnen.

edit:
Leuk, dat filmpje. CPU usage schiet gelijk naar de 100%

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Verwijderd

In the latest Nintendo Dream issue:

Bio Hazard 0 will be released this summer and will probably be a 3 discs game.

Bio Hazard 2,3 and Code Veronica will be straight ports and it's OK if it doesn't sell that much.

Devil May Cry creator Kamiya has an original title in work for GC that should be released beginning of next year
GC
Mr Kato has an original GC title that can be expected for spring next year.
En het blijft GC exclusive... onlangs nog een keer bevestigd.

• Fred_Perry
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-11 22:42
Op maandag 22 april 2002 19:09 schreef apocrypha het volgende:
ja tot nu toe wel. Maar ik hoop echt dat ie op de PS 2 uitkomt. Zal wel want RE werd goed verkocht op de PSX.
Ik heb laatst een interview gelezen met een gast van Capcom. Er werd hem gevraagd waarom RE exclusief voor de GC werd gemaakt. Hij zei dat de PS2 niet genoeg RAM had en dat de xbox geen grote userbase heeft. Dus de RE's die voor de GC worden gemaakt zullen waarschijnlijk nooit meer op de ps2 verschijnen.

edit:
dacht ik ook eens een keer iets nuttigs te hebben gezegd... staat hetzelfde interview gewoon een paar replies boven me |:(

Verwijderd

laat ik nou net mijn broer mijn ps2 gekocht hebben blijft hij in de familie koop ik lekker een gamecube volgende week heerlijk mijn andere broer kocht mijn dreamcast
mijn andere broer mijn ps2 kan ik er lekker nog op spelen

• robertos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-05-2024
wanneer komt ie nou uit in nederland? want dan ga ik hem snel halen :9~

The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?

• GZ

GZ

!!

De bedoeling is de zomer. Op 1 mei komt ie in de Us uit. Hier dus de zomer, wat nogal breed genomen ligt...

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Verwijderd

Ik ga hem wel ff snel aanschaffen als hij uit is! Ik heb nu een ps2, maar koop gewoon een gc erbij (kost geen drol!)

• ilyc
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-05-2024
Als het goed is komt ie nog in de maand mei hier in Europa.

Verwijderd

Nog nooit gespeeld, maar ik ga hem zeker binnenhalen, lijkt me wel een creepy spel!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Topicstarter
een beetje oftopic, maar weet iemand een site waar de release dates staan voor Ps 2 spellen?

• GZ

GZ

!!

ps2.ign.com al geprobeerd?

Zoek anders eens op www.google.com met de key ps2 release list.

Gelijk maar even gezocht:

http://www.sonyweb.com/release/europe.html

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
komt echt alleen op de GC denk ik

DE reden dat ik m ga kopen, zeker nadat ik dat gameshrimp filmpje gekeken heb

echt ongelooflijk vet!!!!

PIII 800@804 Mhz

Verwijderd

voor releases
www.smartgamer.nl

Verwijderd

Ik vind het beetje vaag dat ie niet op de ps2 uitkomt, RE was altijd HET spel op de psx, 1 2 EN 3 en nu code veronica op de ps2, is ook vet cool..

Hopen maar, want hij ziet er wel heel extreem uit..

• Zamorano
  • Niet online
Op zondag 12 mei 2002 23:33 schreef markster het volgende:
Ik vind het beetje vaag dat ie niet op de ps2 uitkomt, RE was altijd HET spel op de psx, 1 2 EN 3 en nu code veronica op de ps2, is ook vet cool..

Hopen maar, want hij ziet er wel heel extreem uit..
hij komt toch echt alleen op de GC.

En waarom dit topic weer ophalen om te vertellen dat je hoopt dat ie wel op de PS2 komt :?

• blakez
  • Laatst online: 13-10 15:33
Op donderdag 25 april 2002 21:48 schreef ViperGTS het volgende:
komt echt alleen op de GC denk ik

DE reden dat ik m ga kopen, zeker nadat ik dat gameshrimp filmpje gekeken heb

echt ongelooflijk vet!!!!
Iemand meer informatie over dat "gameshrimp filmpje" ?? Ik heb gezocht op de site, maar kan er nix over vinden..

Verwijderd

had ik zin in :)

Ik zocht ff naar resident evil topics..

Mag dat niet :?
Pagina: 1