Kickuh!

Vraagje: hoe heb je die bovenkant vastzitten?
Vraagje: hoe heb je die bovenkant vastzitten?
Verwijderd
zou maximaal 8 bar aankunnen, ik ga het natuurlijk bijna drukloos gebruikenOp maandag 22 april 2002 21:39 schreef Aico het volgende:
Ik heb bijna hetzelfde, maar dan met een MC 462 en met tuin slangkoppelingen. Zorg wel voor een goed gangetje en denk om koelvloeistof of WW. Is dat denksel heel stevig? Kun je er veel druk op zetten, want je moet de slang toch vastmaken met van die ringetjes?
Verwijderd
Het is geen volkomen onzin, je kunt bij een materiaal namelijk onderscheid maken tussen, onder andere, de warmtegeleidingscoëfficient en de warmteoverdrachtscoëfficient. De eerste is een maat voor hoe makkelijk warmte door een materiaal gaat, de tweede is een maat voor hoe makkelijk ditzelfde materiaal warmte kan afstaan aan een ander medium.Op maandag 22 april 2002 18:58 schreef Hielko het volgende:
[..]
You're inderdaad wrong. Ik zie dat mensen het vaker beweren, maar dat is zover ik weet volkomen onzin. Er is geen natuurkundig principe die ervoor zorgt dat het materiaal beter geleid (koper), maar toch langzamer de warmte afgeeft. Dat zou ook een beetje raar zijn als dat wel zo zou zijn.
"One day I may find it quite amusing,
how touch and tongues make life so confusing."
Anne Clark
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| _________________ | | | O <- | |____________ | | | | -> | | _____________| | | | <- 0 | |_________________| p|-|34R |\/|Y 1337 4SC11 s|<1|_|_z :) |
laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs
I reject your reality, and substitute my own.
Verwijderd
Bah wat kots ik toch op jou....Op maandag 22 april 2002 18:42 schreef epsilon het volgende:
[..]
idd
Samen staan we sterk!
Verwijderd
wat is dat nou voor een opmerkingOp dinsdag 23 april 2002 07:51 schreef IkBenAlles het volgende:
[..]
Bah wat kots ik toch op jou....
12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
een processorOp dinsdag 23 april 2002 10:40 schreef ReseTTim het volgende:
nice blokkie, zeer origineel.. ben benieuwd wat ie gaat koelen![]()
De kwijlfactor is zeker hoog. Nog nooit zoiets gezien hier. (wel de dichtgelijmde chipset koeler van Dabit natuurlijkOp dinsdag 23 april 2002 09:59 schreef Herman het volgende:
Twee vraagjes:
-hoeveel mm zit er tussen bovenkant pinnen en plexiglas
-steken de slangpilaren onder het plexiglas uit?
Ideaal zou zijn dat er 0 mm tussen zit, en de slangpilaren niet uitsteken.
Anders krijg je het effect dat het water boven de pinnen langs gaan, onder het diagonale plasticje doorduiken, en weer bovenlangs stroomt.
Wellicht de moeite waard om het blok eens op twee manieren te testen: 1 x zoals hij nu is, en 1x meet een extra plasticje, welke het water naar de basis van het blok dwingt.
Kwijlfactor is echter wel erg hoog......
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad
uh echtOp dinsdag 23 april 2002 12:21 schreef VeldKoe het volgende:
[..]
een processor
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
onthou je nou es van commentaar, tis onderhand nu welles genoeg met jou. Ik help alleen maar, en jij komt meteen met iets van "Bah wat kots ik toch op jou...." als reactie om me hulp.Op dinsdag 23 april 2002 07:51 schreef IkBenAlles het volgende:
Bah wat kots ik toch op jou....
nee valt wel mee, zolang er maar gedestileerd water gebruikt wordt icm waterwetterOp dinsdag 23 april 2002 16:21 schreef Atgast het volgende:
geeft koper + alu geen probs?
ziet er lekker uit natuurlijk, maar wij willen results
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Nee man. Dat water wordt echt zo warm niet hoor.Op dinsdag 23 april 2002 18:57 schreef ND het volgende:
Wat ik me nou afvraag, gaat dat plexi niet smelten/krom trekken door de warmte van je proc?
En als je nou een peltier gebruikt?Op dinsdag 23 april 2002 19:01 schreef InterCC het volgende:
[..]
Nee man. Dat water wordt echt zo warm niet hoor.
(dan moet je water onder druk gaan verwarmen zodat het warmer dan 100 graden kan worden
Verwijderd
6 maanden wachten???? en al 7 maanden bezig???... wat een geduld.Op dinsdag 23 april 2002 19:25 schreef Petzl het volgende:
pic's van koeler met stromend water er in kunnen nog wel een maand of 6 op zich laten wachten; momenteel zitten er al 7 maanden werk in pc (veel denkwerk vooral en heb ook niet altijd de kans gehad om verder te werken)
Doe zelf schrappenOp dinsdag 23 april 2002 19:28 schreef roedie het volgende:
edit:
Schrab wat ik zeg dat er al boven genoemd word
in modelbouw bestaan plexi staafjes in alle kleuren 2-10 mm dik , maar dit is dus niet plooibaarOp dinsdag 23 april 2002 20:14 schreef Xavier het volgende:
Ik heb gisteren gezocht naar een bedrijf met glasvezel van 2 a 3mm.
Het bestaat! dat zeker weten.
Alleen die bedrijfen reageren nooit op mail ofzo.
Want heb verschillende bedrijfen gemaild maar nog niks terug gekregen.
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Verwijderd
een kilo!!!!Op dinsdag 23 april 2002 21:17 schreef Petzl het volgende:
[...]
GEWICHT : 700gr + 300gr water
Verwijderd
maakt weinig uit, koeler zit vast met schroeven om de socket. Je mobo dus goed vastmaken aan je backplateOp woensdag 24 april 2002 12:41 schreef jappo het volgende:
[..]
een kilo!!!!damm wat een gewicht...
Verwijderd
ja of nee en hoe?Op woensdag 24 april 2002 12:29 schreef a.p.versteeg het volgende:
Ik ben bang dat hij op de hoeken erg weinig draagt,Plexi op koper.Hoe ga je dit vloeistof dicht maken?
gewoon dunne silicone rubber er tussen, en lekt hij zelfs bijna niet omdat hij zo vlak is ... zelfs met 2 schroefjes is dat ding goed dicht te krijgen ...Op woensdag 24 april 2002 12:29 schreef a.p.versteeg het volgende:
Ik ben bang dat hij op de hoeken erg weinig draagt,Plexi op koper.Hoe ga je dit vloeistof dicht maken?
Verwijderd
Verwijderd
Hoe bedoel je dat?Op donderdag 25 april 2002 22:47 schreef Petzl het volgende:
die zijn dus niet zo soepel he...
Verwijderd
...gamen blijft leuk...
I must insist that reading my posts is a prerequisite to replying to them. *KLICK*
temps met welke PC ?Op donderdag 25 april 2002 23:53 schreef Selachii het volgende:
Temps????
ik heb het even nagevraagd; PMMA is goed om bij UV licht (violet, blauw) te gebruikenOp donderdag 25 april 2002 21:58 schreef augustus het volgende:
Elektronicazaken verkopen 'glasvezel' (meestal kunststof).
Bijvoorbeeld hier.
[afbeelding]
0,5, 0,75 en 1mm voor 1,2 1,4 en 2,2 gulden per meter.
Duurder 1mm type met ommanteling (# 183385) kost 5,13 gulden per meter. (Staat niet online).
Maak nog even een foto van de hoeken waar het perspex op het koper zit: hoeveel overlapping heb je daar?
Lijkt trouwens wel wat op mijn blokje#5 idee: [topic=457549/1/25] maar dan even niet met doorzichtige kap.
EDIT:
BTW: weet iemand waar je een kant en klaar doorzichtig ASB-doosje van 5,5 bij 5,5 cm kunt kopen? Een standaard plsatic doosje is niet stevig genoeg (denk ik).
toch ff op die vraag. koper, Alu en water samen werken niet altijd mee, ben je niet bang dat er elektrocorrosie optreed?Op maandag 22 april 2002 18:41 schreef E-MANs het volgende:
de grondplaat is van koper, maar zijn de pinnetjes van aluminium?
The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire
Verwijderd
Ik ben de eerste die:Op dinsdag 02 juli 2002 18:15 schreef Petzl het volgende:
na veel avonden prutswerk is dit het resultaat !
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
eind augustus hoop ik ...Op dinsdag 02 juli 2002 18:19 schreef TheDarkLord666 het volgende:
SCHWEEEEEEEEEEEEEEEEEEET ...
Wanneer gaat 'ie op je CPU ?
Verwijderd
Damn, zet dat ding erop man! Je moet! Het heeft niks met willen te maken. Het is gewoon een verplichting t.o.v. je mede gotters..Op dinsdag 02 juli 2002 18:21 schreef Petzl het volgende:
[..]
eind augustus hoop ik ...
ik heb geen geschikte pcOp dinsdag 02 juli 2002 18:30 schreef Fewture het volgende:
[..]
Damn, zet dat ding erop man! Je moet! Het heeft niks met willen te maken. Het is gewoon een verplichting t.o.v. je mede gotters..![]()
Stuur maar opOp dinsdag 02 juli 2002 18:35 schreef Petzl het volgende:
[..]
ik heb geen geschikte pc
Verwijderd
mobo komt dus bijna horizontaal in de volgende case :Op woensdag 03 juli 2002 09:17 schreef twakker het volgende:
oomyyy f*cking GOD this is![]()
Hier mag je trots op zijn!!!
(Alleen zou ik wel gedestileerd water gebruiken en waterwetteren is een kilogram niet een beetje zwaar? of houd je je mobo horizontaal ofzo?)
Op donderdag 04 juli 2002 00:32 schreef Peltier het volgende:
prestaties?
jups volledig zelf ontworpen en gemaaktOp donderdag 04 juli 2002 00:28 schreef Fire_Bird het volgende:
w00t!!!!!!!
echt om te
en die case ziet er ook gelikt uit man!
zelf gemaakt?!
Verwijderd
Intel Core i7 950 - Asus Sabertooth X58 - Asus GTX690 - BenQ XL2420T | Wallpapers | Flash Games
"It's better to burn out, than fade away"
Verwijderd
+ nieuwe mobo en vid kaart omdat zijn blokje lekte418O2 schreef op 28 November 2002 @ 22:17:
ik vind hem ook mooi, maar ik ben ook benieuw naar de results...
maar mssn werkte hij niet en is de topicstarter aan het sparen voor nieuwe cpu
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal
Verwijderd
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq