1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS
ik wel.
1 van de 8:Je zoekactie naar 'a201' leverde 8 resultaten op. Resultaten 1 - 8.
[digitale camera] Fuji FinePix A201/101
Zo moeilijk is het toch niet?
Ohwja, in de FAQ staan nog een aantal links naar digitale camera gerelateerde websites.
* Harmen has spoken.
Whatever.
Allen de faq nog niet gelezen
Oh en aub niet zeggen kijk het grote topic maar door, want ben net bezig geweest met het zoeken naar foto's van user: Traag in het grote foto topic deel6. Ben gvd 1 uur bezig geweest om 1 foto te vinden van een bos
1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS
Yes! I got Knowledge of Hidden Internet Powers
dus je moet de a101 en a201 echt zien als camera's alleen voor pc-foto's...
ik raad je de canon A40 of Fuji 2600 aan...beide prima instap-camera's met goede fotokwaliteit (echt 200% beter dan de A101/A201!)
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Verwijderd
3M is beter maar 2M volstaat.
ik heb de A201 en vind het de €40,= extrat t.o.v. a101 waard.
ben dus ook goed tevreden.
Mis wel zoom functies dus de volgende camera heeft die zeker.!!
Misschien slim als jij dat nu al doet
sorry, maar iemand die ik ken heeft een ook A201 en zijn foto's op 10x15 zien er zeker niet goed uit...weinig details en wazige...Op dinsdag 23 april 2002 12:45 schreef [MYC]CBS het volgende:
A201 is goed genoeg om foto's af te drukken.
3M is beter maar 2M volstaat.
ik heb de A201 en vind het de €40,= extrat t.o.v. a101 waard.
ben dus ook goed tevreden.
Mis wel zoom functies dus de volgende camera heeft die zeker.!!
Misschien slim als jij dat nu al doet
maar misschien ben ik gewoon verwend met m'n S30
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
prima...Op dinsdag 23 april 2002 14:36 schreef Canon23 het volgende:
CBS en moody zouden jullie een picje kunnen plaatsen gemaakt door jullie camera, om verschillen te kunnen tonen
hier de mijne:

en hier nog eentje op 1600x1200:
http://members.home.nl/martijn2k2/huisje1600.jpg
het is natuurlijk niet eerlijk de foto's van de A201 en de S30 te vergelijken...de prijzen liggen behoorlijk uit elkaar...
maar naar mijn mening is de S30 de beste koop voor iedereen die serieus wat met digicams wil spelen...