• Canon23
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:52

Canon23

>>MY<< world

Topicstarter
Ok dan ik hoop dat jullie kunnen/ willen helpen :)

Ik heb een paar vragen en verzoeken.

aangezien me moeder een nieuwe camera nodig heeft ben ik bezig om haar een digi camera aan te smeren :) , namelijk de fuji a101 of de 201 aangezien de prijzen niet ver uit elkaar liggen.

Mijn vragen:
Is de a201 die 40 euro prijsverschil waard tegenover de a101?
Naast de aanschafkosten van de camera welke kosten komen er nog meer bij(aangezien die dingen batterijen vreten)?

Verzoeken:
Een paar foto's gemaakt door de a101/201:
1 plaatje geschoten in een donkere kamer, om de kracht van de flitser te testen.
1 plaatje van een bos ofzo (omdat sommige camera's er een schilderij van maken wil ik ff kijken of het met deze camera's mee valt)
1 plaatje buiten van iets of iemand ( afstand zoals op normale vakantiefoto afstand :P ... afstand meter of 10)

Zo dit is het voor nu,
Bijvoorbaat dank

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21:25

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Je hebt vast en zeker de search niet uitgevoerd?

ik wel.
Je zoekactie naar 'a201' leverde 8 resultaten op. Resultaten 1 - 8.
1 van de 8:
[digitale camera] Fuji FinePix A201/101

Zo moeilijk is het toch niet? :?

Ohwja, in de FAQ staan nog een aantal links naar digitale camera gerelateerde websites.

* Harmen has spoken. :7

Whatever.

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Topicstarter
Vast en zeker wel al de search gebruikt dus helaas de vragen zijn er en blijven er...

Allen de faq nog niet gelezen :o nu maar ff doen :)

Oh en aub niet zeggen kijk het grote topic maar door, want ben net bezig geweest met het zoeken naar foto's van user: Traag in het grote foto topic deel6. Ben gvd 1 uur bezig geweest om 1 foto te vinden van een bos :P

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

• zap8
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-03 18:51

zap8

do ya wanna bump

bij V&D wordt momenteel de finepix 1300 (de voorloper van de a101) gedumpt,specs zijn zelfde als de a101 is alleen behoorlijk wat dunner, en scheelt ook nog een paar duiten.

Yes! I got Knowledge of Hidden Internet Powers

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Topicstarter
Mooi me moeder heeft nog een cadeaubon liggen van de v&d :)

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Topicstarter
niemand die foto's wilt maken?

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 21:14

Mooody

elmoody

de a101 is niet geschikt om foto's mee te maken die je wil afdrukken...daar heb je minimaal 2mp voor nodig (en liever 3mp)

dus je moet de a101 en a201 echt zien als camera's alleen voor pc-foto's...

ik raad je de canon A40 of Fuji 2600 aan...beide prima instap-camera's met goede fotokwaliteit (echt 200% beter dan de A101/A201!)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Verwijderd

A201 is goed genoeg om foto's af te drukken.
3M is beter maar 2M volstaat.
ik heb de A201 en vind het de €40,= extrat t.o.v. a101 waard.
ben dus ook goed tevreden.
Mis wel zoom functies dus de volgende camera heeft die zeker.!!
Misschien slim als jij dat nu al doet :)

• Mooody

Mooody

elmoody

Op dinsdag 23 april 2002 12:45 schreef [MYC]CBS het volgende:
A201 is goed genoeg om foto's af te drukken.
3M is beter maar 2M volstaat.
ik heb de A201 en vind het de €40,= extrat t.o.v. a101 waard.
ben dus ook goed tevreden.
Mis wel zoom functies dus de volgende camera heeft die zeker.!!
Misschien slim als jij dat nu al doet :)
sorry, maar iemand die ik ken heeft een ook A201 en zijn foto's op 10x15 zien er zeker niet goed uit...weinig details en wazige...

maar misschien ben ik gewoon verwend met m'n S30 :z

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Topicstarter
CBS en moody zouden jullie een picje kunnen plaatsen gemaakt door jullie camera, om verschillen te kunnen tonen :)

• Mooody

Mooody

elmoody

Op dinsdag 23 april 2002 14:36 schreef Canon23 het volgende:
CBS en moody zouden jullie een picje kunnen plaatsen gemaakt door jullie camera, om verschillen te kunnen tonen :)
prima...
hier de mijne:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/martijn2k2/grolsch2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/martijn2k2/vliegding.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/martijn2k2/vijver.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/martijn2k2/blad.jpg

en hier nog eentje op 1600x1200:
http://members.home.nl/martijn2k2/huisje1600.jpg

het is natuurlijk niet eerlijk de foto's van de A201 en de S30 te vergelijken...de prijzen liggen behoorlijk uit elkaar...

maar naar mijn mening is de S30 de beste koop voor iedereen die serieus wat met digicams wil spelen...

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Topicstarter
Wilt iemand hier nog een pic posten gemaakt door de a201? plz....

Pagina: 1