In mijn mysql database heb ik de namen van een stel gamelevels staan, die in de loop der tijd zijn toegevoegd. Deze levels zijn soms met een hoofdletter toegevoegd en soms niet, en aangezien een query hoofdletter gevoelig is, worden mij statistiekjes niet goed weergegeven.
Ik heb hiervoor de volgende fix proberen te coden, maar deze werkt helaas niet. En volgens mij is er niets mis met de code
Alles wordt perfect uit de database geladen, er verschijnen ook geen errors alleen wordt de database niet goed ge-update
Ik heb de help van mysql doorzocht maar er is geen commando om data naar kleine letters om te zetten. Help hiermee zou erg gewaardeerd worden.
Ik heb hiervoor de volgende fix proberen te coden, maar deze werkt helaas niet. En volgens mij is er niets mis met de code
PHP:
1
| <?$query = "select * from war_played";$result = mysql_query($query);while($fetch = mysql_fetch_array($result)) { $id = $fetch['war_id']; $modified_1 = strtolower($fetch['map1_name']); $modified_2 = strtolower($fetch['map2_name']); echo "$id >> $modified_1 & $modified_2<br>"; mysql_query("update war_played set map1_name='$modified_1', map2_name='$modified_2' where war_id=$id") or die("<br><br><b>Couldn't fix:</b><br>" . mysql_error()); }?> |
Alles wordt perfect uit de database geladen, er verschijnen ook geen errors alleen wordt de database niet goed ge-update
Ik heb de help van mysql doorzocht maar er is geen commando om data naar kleine letters om te zetten. Help hiermee zou erg gewaardeerd worden.