Time Attacker met de Mazda 323F 2.5 V6 J-spec | PV output
Als je nu gewoon twee benchmarks draait, een van de oude situatie en 1 van de nieuwe en de score is 2x zo hoog dan werkt het dus duidelijk
. Anders niet.
Verwijderd
Simpel te testen.
Start een spel op. Als je een resulutie hoger als 800x600 kan instellen dan drait je kaart in sli. anders niet.
Start een spel op. Als je een resulutie hoger als 800x600 kan instellen dan drait je kaart in sli. anders niet.
Verwijderd
de voodoo's moeten wel de zelfde geheugen hebben anders werkt het niet
dus voodoo2 12 met 12 mb en niet 12mb en 8mb dat gaat gewoon niet werken
en die drivers die jij heb is er voor dat je verschillende merken kan nemen om in sli ze zetten
en die drivers die jij heb is er voor dat je verschillende merken kan nemen om in sli ze zetten
Ik ben bang dat je gelijk hebt.Op maandag 22 april 2002 20:22 schreef suijkerbuijk het volgende:
Sorry voor de topicstarter
Verwijderd
Ik heb het ook ff gehad, khad al 1 voodoo2.. na een 2de erbij gezet te hebben gaf win98 gewoon Voodoo2 SLI aan... ook in 3dmark99 (
) het scheelde wel maar was niet 2x zo snel...
3 weken erna vervangen door GeForce256
3 weken erna vervangen door GeForce256
Dit hoeft helemaal niet, ik heb ook een 12mb en een 8mb voodoo2 aan elkaar gehad.. Dan pakt ie alleen 2X 8mb. Dus van die 12mb maakt ie een 8mb. Maar je moet in spellen kijken of je hoger dan 800X600 kan. Als dat kan dan werkt het.Op maandag 22 april 2002 20:22 schreef suijkerbuijk het volgende:
superB
Verwijderd
Je bedoeld 1024x768, want voodoo 2 werkt op de max. resolutie van 800x600Op maandag 22 april 2002 19:42 schreef John_Hoek het volgende:
Simpel te testen.
Verwijderd
Jah, maar de max. resolutie van 1 voodoo 2 kaartje is 800x600Op dinsdag 23 april 2002 12:14 schreef Tweakertje het volgende:
SLI kan ook op 1024*768
Het is geloof ik zelfs zo dat de kaarten van hetzelfde merk moeten zijn EN met dezelfde eigenschappen (aantal geheugen bijvoorbeeld). Helaas dus...Op maandag 22 april 2002 20:22 schreef suijkerbuijk het volgende:
nee duz, hoeft allebei nietOp dinsdag 23 april 2002 21:06 schreef BioWEB het volgende:
[..]
Het is geloof ik zelfs zo dat de kaarten van hetzelfde merk moeten zijn EN met dezelfde eigenschappen (aantal geheugen bijvoorbeeld). Helaas dus...
superB
Kan je mij vertellen hoe jij dat dan gefixt hebt? Ik heb nu helemaal een extra schijf geformateerd met daarop win98, een schone lei dus, maar ik krijg het niet voor elkaar. Tenminste, voor 50%Op maandag 22 april 2002 21:23 schreef bl!kje het volgende:
[..]
Dit hoeft helemaal niet, ik heb ook een 12mb en een 8mb voodoo2 aan elkaar gehad.. Dan pakt ie alleen 2X 8mb. Dus van die 12mb maakt ie een 8mb. Maar je moet in spellen kijken of je hoger dan 800X600 kan. Als dat kan dan werkt het.
1e 50% = "SLI Detected!" bij Diamond Monster3D II tabblad
2e 50% = het werkt dus niet, nog steeds 8mb aanwezig in dat zelfde venster en als ik bv. UT start, blijft het zwart scherm
leg mij eens uit hoe jij dat voor elkaar kreeg, plz?
voor de info:
1x 3dfx Voodoo2 build by 3dfx (12MB)
1x Diamond Monster3D II (8MB)
beide orginele drivers, begonnen met de monster3d(diamond drivers), later de 12megger er naast gezet en die als Voodoo2 (orginele) geinstalleerd. In veilige modus opgestart om die 3 gehackte bestandjes over te kopieren
Verwijderd
Ik dacht dat je 2 identieke voodoo 2's naast elkaar moest hebben, 8MB + 12MB zal ook denklijk nie samen lopen
Sja, het schijnt wel te kunnen werken. En als échte Voodoo/ 3dfx fanaat wil ik het toch proberenOp dinsdag 23 april 2002 22:41 schreef Jaromir het volgende:
Ik dacht dat je 2 identieke voodoo 2's naast elkaar moest hebben, 8MB + 12MB zal ook denklijk nie samen lopen
zie anders http://cedric.net/SLI/ maar voor een kleine uitleg (helemaal onderop heeft die gast het erover)
Verwijderd
gaat niet zo simpel is dat
ook die link staat
dat hij niet getest heeft met twee verschillende kaarten met verschillende geheugen er op
HET GAAT NIET WERKEN
en de genen die zeg dat het werkt kom ik persoonlijk langs
om te kijken
en die persoon krijg van mij 50euro als het hem lukt
en ik moet het bewijs zelf zien
lukt het niet danb krijg ik van hem 50euro
ook die link staat
dat hij niet getest heeft met twee verschillende kaarten met verschillende geheugen er op
HET GAAT NIET WERKEN
en de genen die zeg dat het werkt kom ik persoonlijk langs
om te kijken
en die persoon krijg van mij 50euro als het hem lukt
en ik moet het bewijs zelf zien
lukt het niet danb krijg ik van hem 50euro
Pagina: 1