Waarneer komt die geweldige spel in Nederland?? Iemand een id. Hij is uit of komt binne een paar dagen uit in de USA. Maar waarneer kunne wij in ons koude kikkerlandje van die stukje hogere school gamedesign genieten???
Weet niet niemand dit??? damn....
Ik hoorde dat hij vandaag uit zou komen of anders morge...:)
ik ga dus maar ff de winkels tjekken dan...
Ik hoorde dat hij vandaag uit zou komen of anders morge...:)
ik ga dus maar ff de winkels tjekken dan...
Hmmm.. Nederland kennende moeten we er nog 2 maanden op wachten.
Somniferous whisperings of scarlet fields. Sleep calling me and in my dreams i wander. My reality is abandoned (I traverse afar). Not a care if I never everwake.
Mijn Dynabyte dacht eind van de maand (3 weken geleden althans). Vanaf aanstaande dinsdag mag 'ie verkocht worden... maar ja, dit is Nederland. 
Lord 'En toch is een Diviner cool!' Daemon
Lord 'En toch is een Diviner cool!' Daemon
Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?
Volgens mij is ie er eerder... Oh nee het is 1 week uitgesteld... cd-express.nl zegt hem ook 2 oktober te hebben
Verwijderd
Ik had verwacht dat ie vandaag al wel in de winkels zou liggen, NEE DUS, bij 3 software boeren geweest en geen van allen wisten het 1 zij zelfs dat ie eind oktober zou komen.
Als iemand hem heeft vertel het dan.
Als iemand hem heeft vertel het dan.
Op zo'n manier wordt je natuurlijk gedwongen de illegale weg in te slaan.
Ik heb de iso's binnen en ga ze morgen branden.
Moeten ze maar zorgen dat ik hem tegelijk met de amerikanen kan kopen.
Ik heb de iso's binnen en ga ze morgen branden.
Moeten ze maar zorgen dat ik hem tegelijk met de amerikanen kan kopen.
Je wordt hier helemaal niet toe gedwongen. Voor een spel als dit heb ik in ieder geval wel het geduld om een week of 2 langer te wachten.
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
Tuurlijk ga ik em kopen 
Maarre, als jij eens wist hoe tof het is, dan wil jij echt geen 2 weken ofzo wachten..
Hij is gaaaaaf!
Boo returns!
Maarre, als jij eens wist hoe tof het is, dan wil jij echt geen 2 weken ofzo wachten..
Hij is gaaaaaf!
Boo returns!
Eigenlijk is het ziek.. ik heb nog niet eens tijd gehad om ver te komen met IceWind Dale.
Maar ja.. mijn verzameling MOET compleet
Maar ja.. mijn verzameling MOET compleet
Verwijderd
Kopen? Wat is kopen? Kom op zeg...mensen met een 56k6 modem zeg ik oke, maar met kabel en adsl moet je wel gek zijn om 100 piek uit te geven! En nee ik ben niet zo schijnheilig om te zeggen dat ik hem ga kopen want dat doe ik toch niet
The Emperor: je moet goede spellen steunen door ze te kopen!
Bovendien (en dit meen ik) een gekocht spel is altijd leuker dan een illegaal spel. Ik weet niet precies waarom, maar het is gewoon zo. Die kartonnen doos, dat 300 pagina dikke beokje, die bedrukte CD's, het feit dat je er geld aan hebt uitgegeven.. ik weet niet, maar illegale spellen speel ik echt nooit uit en legale altijd.
Ik moet hem echt hebben, maar Dynabyte zegt 'volgende week woensdag of donderdag' en Multimedialand denkt ook volgende week maar heeft nog geen officiele datum.
Lord Daemon
Bovendien (en dit meen ik) een gekocht spel is altijd leuker dan een illegaal spel. Ik weet niet precies waarom, maar het is gewoon zo. Die kartonnen doos, dat 300 pagina dikke beokje, die bedrukte CD's, het feit dat je er geld aan hebt uitgegeven.. ik weet niet, maar illegale spellen speel ik echt nooit uit en legale altijd.
Ik moet hem echt hebben, maar Dynabyte zegt 'volgende week woensdag of donderdag' en Multimedialand denkt ook volgende week maar heeft nog geen officiele datum.
Lord Daemon
Ik moet Lord Daemon gelijk geven.. Baldur's Gate I en II zijn geweldige games. De makers hebben daar veel tijd en geld in gestoken om ze maken. Ik vind dat als je een spel/programma echt heel goed vind en veel gebruikt dat je de makers moet steunen. Het geeft je gewoon meer voldoening als je het speelt.
Ik kan wel aan BGII komen...misschien doe ik dat ook wel maar zodra hij in de winkel is koop ik hem toch echt.
En The Emperor als jij alles illigalie haalt dan moet je toch wel eens het NFO file hebben gelezen?? En wat staat daar zo vaak in.......juist....if you like the program support the makers by buying it!... Anders worden er geen nieuwe programma's gemaakt en blijven we met oude buggie crap zitten.
Ik heb gesproken..:)
[UPDATE]
Wie zegt dat je alle games moet kopen?? Ik kopieer ook games. Maar sommige zijn het echt waard om te kopen. Je kan niet alles kopen dat ontken ik niet maar als er dan een spel dat echt goed is dan koop je dan toch??
Ik heb Half-Life ook puur gekocht om CS te spelen.:P
[/UPDATE]
Ik kan wel aan BGII komen...misschien doe ik dat ook wel maar zodra hij in de winkel is koop ik hem toch echt.
En The Emperor als jij alles illigalie haalt dan moet je toch wel eens het NFO file hebben gelezen?? En wat staat daar zo vaak in.......juist....if you like the program support the makers by buying it!... Anders worden er geen nieuwe programma's gemaakt en blijven we met oude buggie crap zitten.
Ik heb gesproken..:)
[UPDATE]
Wie zegt dat je alle games moet kopen?? Ik kopieer ook games. Maar sommige zijn het echt waard om te kopen. Je kan niet alles kopen dat ontken ik niet maar als er dan een spel dat echt goed is dan koop je dan toch??
Ik heb Half-Life ook puur gekocht om CS te spelen.:P
[/UPDATE]
Verwijderd
Aan de ene kant moet ik jullie gelijk geven, maar ik heb er geen 100 piek voor over. Er komen +/- 20 (?) games per maand uit waarbij 3 a 4 goede en dat is toch 300 piek per maand en kabel is maar 89 gulden dus reken maar uit. En het illegaal copieren is er al zo lang sinds er internet is en zijn er alleen maar shit games op dit moment...NEE! Dus ik blijf er gewoon mee doorgaan. (maar in mijn hart ondersteun ik ze wel
)
Goede games koop ik gewoon. Een game als BG2, daar heb ik gewoon 100 piek voor over..
Verwijderd
Eens in de zoveel tijd, of als er gewoon een goed spel uitkomt koop ik een spel, en dat blijf ik dan ook een tijdje (soms erg lang spelen), als ik een keer een CrazyBytes krijg speel ik een spel daarvan echt veel korter dan als ik er 1 in de winkel heb gekocht, dit komt ook doordat er op zo'n cd een stuk of 5 spellen staan en als je er 1 even hebt dan installeer ik weer de volgende, en meestal heb ik dan niet echt zin om me echt in het spel te verdiepen, je speelt de spellen alleen heel oppervlakkig, als je een spel koopt verdiep je je er meestal veel meer in, en je mist dan natuurlijk ook geen muziek en filmpjes enz.
Liever 1 spel uit de winkel dan 5 geripte!!!
Liever 1 spel uit de winkel dan 5 geripte!!!
Precies, er gaat niets boven het naar de winkel gaan en BGII te halen. Naar huis te gaan, de doos open te rippen, het boekje te lezen en dan het heilige moment van het spel te installeren. Tataaa..., geweldig gewoon.
Sommige spellen zijn zo goed, die verdienen dat gewoon, zoals DN4EVER, HL2, teamfortress2, en zo nog wat, die moet je gewoon kopen. Zo'n spel als BGII, daar speel ik rustig een half jaar mee. Nou, da's goedkoper dan de kermis!
Dat heb je niet als je een Crazy Bytes hebt, aan de andere kant, is dat wel leuk om eens wat uit te proberen.
Want niks suckt meer dan 100,- te betalen voor een spel dat zwaar klote is.
Sommige spellen zijn zo goed, die verdienen dat gewoon, zoals DN4EVER, HL2, teamfortress2, en zo nog wat, die moet je gewoon kopen. Zo'n spel als BGII, daar speel ik rustig een half jaar mee. Nou, da's goedkoper dan de kermis!
Dat heb je niet als je een Crazy Bytes hebt, aan de andere kant, is dat wel leuk om eens wat uit te proberen.
Want niks suckt meer dan 100,- te betalen voor een spel dat zwaar klote is.
hoe maak ik zo'n sig?
Verwijderd
Aangezien ik toegang heb tot veel private ftps download ik alleen maar isos dus de filmpjes ed staan op de cd. En wel leuk zon boekje erbij maar die lees je ook maar 1 of 2 keer en verdwijnt dan in de kast. Tenslotte "koop" je het alleen voor de gameplay en niet voor die overbodige "rotzooi".
Verwijderd
Ik heb bij CrazyBytes nog nooit dat ene gevoel gehad wat je krijgt als je eindelijk thuis bent en de doos open maakt, maar zoiets moet je niet te vaak doen.
Verwijderd
... en als je ongeveer 2 jaar op een spel hebt gewacht is het echt tof, (zoals diablo 2),
Ik vind het in één woord ruk, gekopieerde spellen.
Ik kan me nog steeds herrinneren de keer dat ik Tie Fighter ging kopen (5 jaar geleden of zo). Ik met een vriend heel Utrecht afgezocht, nergens! En toen liepen we door HC (Hoog Catherijne voor leken;)), om daar voor de laatste keer te proberen. Het was een heel klien winkeltje, en daar lag ie hoor, wel 150,-. Maar dat kon me al geen reet meer schelen. Ik naar huis gefietst, en dan thuis die doos open, en dan die heerlijke lucht van "nieuw" die je tegemoet komt. Dan installeren, vijf diskettes, en dat geweldige test geluidje voor je sb, zo'n Tie Fighter die ff langs scheurt. En dan zo'n overdonderende intro, de mooiste die ik ooit gezien heb (voor die tijd zeg maar). Ik heb dat spel jaren lang gespeeld, in het totaal drie keer uitgespeeld, beste spel allertijden voor mij.
En dan hetzelfde, alleen dan voor een gekopieerd spel, of liever gezegd, spellen. Er is een klasgenoot die de nieuwste Twilight heeft, dus leen jij die ff. Installeren, de helft van de spellen vallen al af voor het installeren. Dan heb je er een stuk of 10 geinstalleerd, en daarvan start je er een aantal niet eens op, een ander deel doet het niet (net de spellen waarvan jij dacht dat ze leuk zouden zijn), en de laatste speel je een keer uit pure verveling, om vervolgens bij de volgende keer dat je je HD opruimt allemaal er af te kicken.
Het sterkste voorbeeld was nog altijd wel toen ik X-wing alliance van een twilight cd kreeg. Ik starte het spel op (deed het gelukkig wel), geen intro, geen muziek én geen speech. Ik heb het spel er meteen afgetieft, ben naar Dynabyte gefietst, en heb het gekocht (en vervolgens nog lang gespeeld: goed spel!).
Jag
Ik kan me nog steeds herrinneren de keer dat ik Tie Fighter ging kopen (5 jaar geleden of zo). Ik met een vriend heel Utrecht afgezocht, nergens! En toen liepen we door HC (Hoog Catherijne voor leken;)), om daar voor de laatste keer te proberen. Het was een heel klien winkeltje, en daar lag ie hoor, wel 150,-. Maar dat kon me al geen reet meer schelen. Ik naar huis gefietst, en dan thuis die doos open, en dan die heerlijke lucht van "nieuw" die je tegemoet komt. Dan installeren, vijf diskettes, en dat geweldige test geluidje voor je sb, zo'n Tie Fighter die ff langs scheurt. En dan zo'n overdonderende intro, de mooiste die ik ooit gezien heb (voor die tijd zeg maar). Ik heb dat spel jaren lang gespeeld, in het totaal drie keer uitgespeeld, beste spel allertijden voor mij.
En dan hetzelfde, alleen dan voor een gekopieerd spel, of liever gezegd, spellen. Er is een klasgenoot die de nieuwste Twilight heeft, dus leen jij die ff. Installeren, de helft van de spellen vallen al af voor het installeren. Dan heb je er een stuk of 10 geinstalleerd, en daarvan start je er een aantal niet eens op, een ander deel doet het niet (net de spellen waarvan jij dacht dat ze leuk zouden zijn), en de laatste speel je een keer uit pure verveling, om vervolgens bij de volgende keer dat je je HD opruimt allemaal er af te kicken.
Het sterkste voorbeeld was nog altijd wel toen ik X-wing alliance van een twilight cd kreeg. Ik starte het spel op (deed het gelukkig wel), geen intro, geen muziek én geen speech. Ik heb het spel er meteen afgetieft, ben naar Dynabyte gefietst, en heb het gekocht (en vervolgens nog lang gespeeld: goed spel!).
Jag
Verwijderd
PRECIES!!!!
Dat is de reden dat ik een sinds een paar maanden geleden geen crazybytes meer moet, het verpest zelfs de goeie spellen..
Dat is de reden dat ik een sinds een paar maanden geleden geen crazybytes meer moet, het verpest zelfs de goeie spellen..
Als je zorgvuldig je spellen uitzoekt, speel je ze lang, en hoef je er niet veel te kopen, zelfde voor audio cd's.
Jag
Jag
Verwijderd
precies ik koopongeveer 3 a 4 keer een spel in het jaar, en ik doe echt heel lang met een spel,
OJA Ik heb net vanmiddag Baldur;s Gate 2 gekocht, EINDELIJK, ik verwachte hem pas dinsdag maar een winkeltje in groningen heeft hem rechtstreeks uit amerika gehaald.
en het is echt een verrekte goed spel, (zie nieuwe PCGameplay
OJA Ik heb net vanmiddag Baldur;s Gate 2 gekocht, EINDELIJK, ik verwachte hem pas dinsdag maar een winkeltje in groningen heeft hem rechtstreeks uit amerika gehaald.
en het is echt een verrekte goed spel, (zie nieuwe PCGameplay
huh? zie pcgamplay? die heeft hem nog niet besproken hoor......
Je hebt de review en de preview. Welke er geweest is weet ik niet maar in de volgende editie...de 28 sep.... oke het is nu 29....dus kan wel....
Xaran mot echt ff naar de sjop...:)
Xaran mot echt ff naar de sjop...:)
Verwijderd
Ja hij ligt al wel in de winkel maar als abonnee heb ik hem nog niet?:(:(
Ik wil die review lezen en Baldur's Gate 2 kopen , zucht wachten tot volgende week...
Ik wil die review lezen en Baldur's Gate 2 kopen , zucht wachten tot volgende week...
Verwijderd
Ja, das wel een nadeel bij de pcgameplay : Em ligt eerder in de winkel dan dat ie bij abonnees ligt.
Ik heb em nog niet maar vrijdag lag ie al bij de lokale softwareboer. Meestal hou ik me wel in om er niet in te kijken. Maar nu heb toch even gepeekt naar de score van bg2... spel van de maand, rest zeg ik niet.
Nu nog tot maandag wachten. 
Er is wel een review op gamespot.com...
Weet iemand waar je de Collectors Versie kan kopen? (Rechtstreeks kost meer als 100 dollar dus dat komt niet aan de orde)
Ik heb em nog niet maar vrijdag lag ie al bij de lokale softwareboer. Meestal hou ik me wel in om er niet in te kijken. Maar nu heb toch even gepeekt naar de score van bg2... spel van de maand, rest zeg ik niet.
Er is wel een review op gamespot.com...
Weet iemand waar je de Collectors Versie kan kopen? (Rechtstreeks kost meer als 100 dollar dus dat komt niet aan de orde)
De Preoder collectors edition...ik had ook gekeken. 120 dolla. En daar van waren weer 60 dolla verzend kosten...60 dolla!!! Das meer dan 120 piek voor een doosje.:(
Spellen als BG, RiVen en Diablo moet je inderdaad gewoon in de winkel kopen, want als je zo'n geripte versie van Twilight afhaalt dan is dat gewoon NIET leuk spelen, je mist veel en inderdaad de helft van de spellen op twilights kijk je een keer naar en gooi je daarna van je harddisk en sommige spellen doen het nog niet eens.
Maar... wat ik wel een uitkomst vindt is de komst van twilight op DVD, hier zetten ze regelmatig de ISO van een spel op, zodat je niets mist van het originele spel.
Ik bedoel, Quake3, UT of Earth2150 koop ik niet in de winkel voor de doos en de handleiding, want het principe van deze spellen is overbekend en daar kun je direct mee beginnen.
Maar aan de andere kant ben ik het wel eens met de mensen die zeggen: 'steun de makers, ze werken er hard voor'. Maar goed, zo zijn Nederlanders denk ik nou eenmaal, als het goedkoper en makkelijker kan dan doen we dat en haal je zo'n spel gewoon van het internet of een twilightje af.
En ik geef eerlijk toe dat ik daar ook aan mee doe...
Maar... wat ik wel een uitkomst vindt is de komst van twilight op DVD, hier zetten ze regelmatig de ISO van een spel op, zodat je niets mist van het originele spel.
Ik bedoel, Quake3, UT of Earth2150 koop ik niet in de winkel voor de doos en de handleiding, want het principe van deze spellen is overbekend en daar kun je direct mee beginnen.
Maar aan de andere kant ben ik het wel eens met de mensen die zeggen: 'steun de makers, ze werken er hard voor'. Maar goed, zo zijn Nederlanders denk ik nou eenmaal, als het goedkoper en makkelijker kan dan doen we dat en haal je zo'n spel gewoon van het internet of een twilightje af.
En ik geef eerlijk toe dat ik daar ook aan mee doe...
Hoe ver is het fietsen naar een winkeltje in Groningen, vanuit Utrecht?
Lord Daemon
Lord Daemon
Verwijderd
De cd-express heeft ze vandaag verzonden, dus morgen komt de postbode hem als het goed is bij mij afleveren!!!
Verwijderd
Ik heb net gehoord, dat hij vorige week al bij de Dynabyte lag. Daar moet ik dan straks maar ff snel heen!
En mijn pcgameplay heb ik zaterdag gekregen, met een andere frontpage dan die in de winkel lag, maar dat zal wel de non-cd editie zijn, whatever.
Snel Baldurs Gate 2 halen en spelen:):):)
En mijn pcgameplay heb ik zaterdag gekregen, met een andere frontpage dan die in de winkel lag, maar dat zal wel de non-cd editie zijn, whatever.
Snel Baldurs Gate 2 halen en spelen:):):)
Dynabyte had 'm vorige week ZEKER niet!
Helaas...
Maar hopelijk nu wel... of morgen... of vrijdag...
Lord Daemon
Helaas...
Maar hopelijk nu wel... of morgen... of vrijdag...
Lord Daemon
Verwijderd
Vaag? Een vriend van mij beweert bij hoog en laag dat hij hem vorige week had gezien in het nieuwe spellen rack (Dbyte den haag), mij lijkt het ook redelijk onlogisch aangezien nog niemand anders hem heeft.
Dbyte krijgt zijn nieuwe spellen binnen op dinsdag en op donderdag dus dat is een dubbele kans dat ze hem hebben
Dbyte krijgt zijn nieuwe spellen binnen op dinsdag en op donderdag dus dat is een dubbele kans dat ze hem hebben
Verwijderd
Ik moet em ook hebben, ik ga dadelijk eens kijken in Sittard, mischien dat ze em daar als ergens hebben.
Dabs
Dabs
Verwijderd
Ik heb Baldur's gate vrijdag dus gekocht, daar zijden ze dat ie nog nergens anders verkocht werd, en bij dynabyte hadden ze er nog nooit van gehoord!!!
Verwijderd
Tering he wat mazzelpikken zijn jullie. Ik kan dat meesterlijke spel dus ff nergens vinden in Amsterdam. Mijn geliefde stad laat mij in de steek.
Dynabyte (Utrecht) maakt mij wijs dat ze hem wel hebben gehad maar dat 'ie alweer uitverkocht is. No way! Dinsdagmiddag om 5 uur hadden ze 'm nog niet, en woensdag om 4 uur zou hij alweer uitverkocht zijn? Ik geloof er niets van.
Multimedialand krijgt 'm waarschijnlijk dinsdag, maar ze krijgen er maar 8 (!), dus ik heb er een gereserveerd.
Toch even bij Dixons kijken vanmiddag...
Lord Daemon
Multimedialand krijgt 'm waarschijnlijk dinsdag, maar ze krijgen er maar 8 (!), dus ik heb er een gereserveerd.
Toch even bij Dixons kijken vanmiddag...
Lord Daemon
Verwijderd
Daar heb ik hem nou ook vandaan (precies een week geleden, die shop zit namelijk ook in groningen.!!!
Morgen komt hij binnen bij mijn CDROM-boer, en gelukkig heb ik hem al een tijd terug gereserveerd (komen er namelijk maar 5 binnen, en die zijn hoogstwaarschijnlijk zo weer weg).
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
Arghhh, net een belletje met de CDROM-boer gehad, en liggen ze nog in Rotterdam. Kan ik verdorie tot dinsdag gaan zitten wachten. GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR.
Verwijderd
Wat doen jullie allemaal toch moeilijk!! Gewoon ff naar www.cd-express.nl fietsen en hem daar bestellen, dan wordt hij voor f87,45 bij je thuis bezorgd.
5 minuten terug weer een telefoontje van de CDROM-boer gehad, ze hebben hem na veel hangen en wurgen toch binnen. Gereserveerd exemplaar (1 van de 5 in totaal voor hun) gehaald en ze zijn na 5 minuten al allemaal de deur uit. Ga hem nu installeren, en dan spelen. Gaat een slordige 300 (!!!!) uur duren denk ik. WAUW, echt space man.
Verwijderd
baldurs gate 2 lag vandaag in de winkel in de plaats waart ik woon,gouda voor 99,95 in een speciale doos bij free record shop,dus hij is er al.
En ze hebben het op de een of andere manier op 4 CD's weten te persen. En Minsc is er weer (LOL). Ik schrok me alleen effe verrot toen hij die kooi uitkwam. Maar toen ging het van "Oooo, ooooo. You are a clever one enz." Ja, iemand in de party moet clever zijn, en Minsc is het niet. I think he still suffers from that h-h-h-h-headwound.
Verwijderd
Of voor fl.99,95 bij de Fame aan de overkant...je gaat toch geen extra geld geven aan die eikels van de Virgin. Spellen zijn hier zo-ie-zo al duurder, vergeleken met andere landen!!
BTW Zit er erg cool uit het spel...ff een paar vrije dagen opnemen...dit kan wel een tijdje duren...
BTW Zit er erg cool uit het spel...ff een paar vrije dagen opnemen...dit kan wel een tijdje duren...
Morge heb ik hem..!! Beetje laat maar ik had geen tijd om het te halen en toen ik tijd hadden ze hem niet. Dus iemand anders heeft hem gehaald voor mij.:) Dus morge hebt ik hem. Damn i can't wait
Maak daar maar een paar vrije weken van, The_Spawn. Dit spelletje heb je niet een-twee-drie uitgespeeld (althans dat heb ik gehoord). Als je puur de rode draad van het verhaal volgt, kom je er met een magere 100 tot 150 uur vanaf. Alles doen schijnt zo'n 300 uur te kosten.
Hij is GOED!
Mijn neutral-evil male half-orc Priest of Talos hakt er nu al op los.
Ik kan nauwelijks wachten met het uitspelen en nog eens beginnen met een neutral-good female elven specialist mage! Of een neutral bard! Hahahaha... [Lord Daemon verliest zichzelf in zijn dromen. Na enkele minuten houdt het gegiechel op.]
Lord Daemon
Mijn neutral-evil male half-orc Priest of Talos hakt er nu al op los.
Ik kan nauwelijks wachten met het uitspelen en nog eens beginnen met een neutral-good female elven specialist mage! Of een neutral bard! Hahahaha... [Lord Daemon verliest zichzelf in zijn dromen. Na enkele minuten houdt het gegiechel op.]
Lord Daemon
Verwijderd
Op het 1e gezicht ziet het spel er wel erg kokel uit. Erg uitgebreid enzo. Maar is het normaal dat bij conversaties alleen de eerste zin uitgesproken wordt en dat ik daarna de rest zelf moet lezen??
Ja. Er zit VEEL conversatie in zo'n spel, en dat kunnen ze niet allemaal voice-acten. Sommige filmpjes en zo zijn wel helemaal gesproken.
Lord Daemon
Lord Daemon
Xaran heeft hem..en er op eindelijk.:)
Heeft wel een PT begin..das wel minder..maar ja BGII roeleert gewoon..:)
Xaran gaat weer verder gamen....
Heeft wel een PT begin..das wel minder..maar ja BGII roeleert gewoon..:)
Xaran gaat weer verder gamen....
Sterf, Unseeing Eye! Haha! Voor de meerdere glorie van Talos!
LD
LD
Ik heb niks gehoord van een DVD-versie, maar het lijkt me toch stug dat alle tekst gesproken is, want die is in grote overvloed aanwezig. En dan blijf je nog met de naam en het geslacht van de protagonist (de hoofd-character) zitten, dus het is nooit mogelijk dat alle tekst is ingesproken.
Ik kan me niet voorstellen dat ze alle tekst in de DVD-versie hebben laten voice-acten (DUUR!) en dan vervolgens niet gebruiken op de CD's.
Bovendien komt inderdaad ook mijn naam vaak voor in de tekst.
Lord Daemon
Bovendien komt inderdaad ook mijn naam vaak voor in de tekst.
Lord Daemon
Sterf again, Unseeying Eye, bwuuhahahahaaa....
Zo, dat was me een lekker partijtje Beholdertje-hakken. En toen kwam de Unseeying Eye eraan. Dat was een grote Beholder, ik zeg nog zo, nou nou nou, dat was me een GROTE Beholder.
Baldur's Gate II is echt heel goed, en wat er op de doos staat is niks overdreven. Voor je ligt de CRPG van het jaar. Daar is echt niks van gelogen, want ik geloof niet dat er nog een betere gaat uitkomen in 2000.
Zo, dat was me een lekker partijtje Beholdertje-hakken. En toen kwam de Unseeying Eye eraan. Dat was een grote Beholder, ik zeg nog zo, nou nou nou, dat was me een GROTE Beholder.
Baldur's Gate II is echt heel goed, en wat er op de doos staat is niks overdreven. Voor je ligt de CRPG van het jaar. Daar is echt niks van gelogen, want ik geloof niet dat er nog een betere gaat uitkomen in 2000.
En niet zomaar groot! En niet een beetje een 'Power Word Kill' waar hij mijn character 3x mee heeft geslacht!
En niet een beetje een vette character, mijn nieuwe neutral good female human necromancer:
STR 18
DEX 18
CON 18
INT 18
WIS 18
CHA 6 (18 door armband)
Ik lijk wel een munchkin.
Maar ik ga maar eens een serieuzere topic openen.
Lord Daemon
En niet een beetje een vette character, mijn nieuwe neutral good female human necromancer:
STR 18
DEX 18
CON 18
INT 18
WIS 18
CHA 6 (18 door armband)
Ik lijk wel een munchkin.
Maar ik ga maar eens een serieuzere topic openen.
Lord Daemon
Is angus.nl een beetje goed om te bestellen ?? kost die 84 gulden
Play it, not read it. In de woorden van Minsc dan: Swords, not words!!!
BG2 is echt vet verslavend zeg. Zit nu halverwege Act 4 denk ik, en dit is me een spelletje zeg, niet te geloven. Het klopt precies wat er op de doos staat. Dit is de RPG van het jaar. En de add-on van Icewind Dale zit er ook al aan te komen. En ik ben ook nog de Dark Elf trilogie aan het lezen, ik kom denk ik tijd en slaap te kort...
. Ben alleen nog benieuwt of er een add-on voor BG2 komt. Durlag's Tower revisited, ooow yeah.............
BG2 is echt vet verslavend zeg. Zit nu halverwege Act 4 denk ik, en dit is me een spelletje zeg, niet te geloven. Het klopt precies wat er op de doos staat. Dit is de RPG van het jaar. En de add-on van Icewind Dale zit er ook al aan te komen. En ik ben ook nog de Dark Elf trilogie aan het lezen, ik kom denk ik tijd en slaap te kort...
Pagina: 1