Toon posts:

Game magazines

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
heyz,

ik zou graag een paar namen weten van goeie games magazines..kan iemand me helpen plz?

Verwijderd

Op maandag 22 april 2002 17:13 schreef Kramy het volgende:
heyz,

ik zou graag een paar namen weten van goeie games magazines..kan iemand me helpen plz?
Edge

Verwijderd

Search wil ook wel es helpen ;) maar ik vind (mijn mening en hoef ook niet jullie mening over mijn mening) de PU het best :)

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-01 22:35
Op maandag 22 april 2002 17:15 schreef DazZta het volgende:
Search wil ook wel es helpen ;) maar ik vind (mijn mening en hoef ook niet jullie mening over mijn mening) de PU het best :)
Mwah, heb die ook maar bijna alles wat erin staat is oud nieuws.. Reviews ook vaak van oude games (die ik dan allaaaaang heb :z)

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Voor wat voor consoles? Voor Nintendo consoles vind ik van die engelse bladen altijd wel goed (Cube, NGC Magazine, Nintendo Offical Magazine), maar wel prijzig (8 euro of zo :(). Ik weet verder niet hoe de kwaliteit is van andere engelse console bladen. Wat ik je in ieder geval AF raadt is de Power Unlimited. Wat een k*tblad is dat zeg. Die gasten denken echt dat ze onwijs tof zijn, brieven altijd afzeiken, kunnen niet tegen kritiek, schrijven slechte reviews (cijfers waar iedere gamer wtf van denkt, vaak worden veel dingen niet eens behandeld als muziek oid, niet objectieve meningen van veel reviewers, etc), etc :) Ik vind echt ieder blad beter dan de PU :r

[edit]
En btw, die nieuwe layout die ze sinds een paar maanden hebben vind ik er echt niet uit zien. Maar ach, ze willen ze zeker aan het inhoudelijk niveau aanpassen of zo. :+

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Verwijderd

Trouwens,

Gezien het aantal professionele gaming-sites zijn magazines een beetje overbodig aan het worden...

• bennierex
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08:24

bennierex

Pilot_Z

Ikzelf lees al een aantal jaren met plezier de PC Gameplay. Wat mij betreft zeker een aanrader.

• cooolkast
  • Niet online

cooolkast

Meeeh

Power Unlimited.......don't have to say more.....

Verwijderd

Gamingsite: Gamers4ever.net
Gamemagazine: PCGameplay (sinds kort): Veel goede, uitgebreide reviews en previews, en neti die ontzettend domme humor als in de PU...

• Apocrypha
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Op maandag 22 april 2002 17:28 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
Gamingsite: Gamers4ever.net
Gamemagazine: PCGameplay (sinds kort): Veel goede, uitgebreide reviews en previews, en neti die ontzettend domme humor als in de PU...
Mwah soms is die humor wel grappig, maar ze lopen erg achter en zijn dus totaal niet serieus, geven geen serieus antwoord op een normale vraag ofzo. En het blad is erg onoverzichtelijk. Maar ja das mijn mening. Zelf ben ik lid v/d PcGameplay.

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:33
Op maandag 22 april 2002 17:28 schreef cooolkast het volgende:
Power Unlimited.......don't have to say more.....
Dit meen je neem ik aan niet?

PC Gameplay. Altijd goed blad geweest. Af en toe is die Vloamsche humor echt goe. Bovendien zeiken ze de lezers niet af.

• Maximize
  • Niet online
Edge, PC Gameplay

• diertje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-11-2023

diertje

/ban mediocrity

Altijd de PC Zone en af en toe eens een PC Gameplay voor mij :)

Ik, geheel anders

• Apocrypha
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Edge ken ik niet. Hebben ze een site?

Verwijderd

Op maandag 22 april 2002 17:19 schreef www.Goku.nl het volgende:
Wat ik je in ieder geval AF raadt is de Power Unlimited. Wat een k*tblad is dat zeg. Die gasten denken echt dat ze onwijs tof zijn, brieven altijd afzeiken, kunnen niet tegen kritiek, schrijven slechte reviews (cijfers waar iedere gamer wtf van denkt, vaak worden veel dingen niet eens behandeld als muziek oid, niet objectieve meningen van veel reviewers, etc), etc :) Ik vind echt ieder blad beter dan de PU :r
Ach ja smaken verschillen

Ik heb nu bijna alle mensen v/d PU persoonlijk ontmoet en het zijn vrij relaxte lui.
Heb al veel lol met ze gehad (zelfs gratis drank :Y))

wat is een slechte review :?
Een review wat jij niet goed vind ofzo
Verschillende mensen hebben verschillende meningen, als jij het niet met iemand eens bent betekend het niet standaard dat de andere fout zit :)

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 10:30

bAdmuTs

mAzE

Ik vond REALGAMER altijd het beste blad >:) (je zal er niks aan hebben aangezien ze gestopt zijn :()

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:45

Fuelke

Forza Ferrari

Haalde al een hele tijd de PC Gameplay in huis, maar nu is het daarmee afgelopen, vanaf nu steekt de postbode die maar in m'n bus, heb namelijk een abonnement genomen.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Op maandag 22 april 2002 17:37 schreef Gamegod het volgende:
Ik heb nu bijna alle mensen v/d PU persoonlijk ontmoet en het zijn vrij relaxte lui.
Heb al veel lol met ze gehad (zelfs gratis drank :Y))
[/b]
Kan best dat het relaxde lui zijn, maar heeft verder niks te maken met de kwaliteit van hun blad.
[b]
wat is een slechte review :?
Een review wat jij niet goed vind ofzo
Verschillende mensen hebben verschillende meningen, als jij het niet met iemand eens bent betekend het niet standaard dat de andere fout zit :)
Een review waarin weinig wordt verteld over 1 (of meer) van de volgende elementen: plot, graphics, gameplay, geluid. Ik vind dat op z'n minst hier commentaar over moet staan, en heb regelmatig gezien dat dit in reviews in de PU niet altijd het geval is. Verder vind ik een review niet echt fantastisch te noemen als een spel een 9 krijgt, en het door alle andere game bladen niet hoger dan een 4 scoort. Ok, het is een mening, maar toch... Ook zijn er veel gasten pro-dit of pro-dat, en dat werkt door in de cijfers die ze geven. Verder erger ik me echt ontzettend aan die brievenrubriek. Mensen die kritiek hebben afzeiken, altijd een onboeiende brief plaatsen van een nerd die al sinds het begin iedere maand een brief stuurt (ofzo), en het blijven terugkeren van flamewars tussen de verschillende consoles... zucht.

[edit]En wat ik echt heel slecht vind is dat ze de cheats niet controleren. Een keer stond er gewoon in hoe je luigi kon krijgen in super mario 64 :?:? ... de grootste bogus bonus uit de spelcomputergeschiedenis :D

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Verwijderd

ach ik lees nou eenmaal PU :)

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-01 00:24
Gamequest ruled ook zwaar. Is redelijk dik, geen domme demo cd's, erg veel reviews en previews enz. en interviews.
Kost maar 3.15

Verwijderd

Op maandag 22 april 2002 18:07 schreef www.Goku.nl het volgende:

Verder vind ik een review niet echt fantastisch te noemen als een spel een 9 krijgt, en het door alle andere game bladen niet hoger dan een 4 scoort.
Komt u maar met voorbeelden. Feiten meneer, geen subjectieve meningen aub.

Verwijderd

Ik vin zoiezo de coverdisks bij gamebladewn dom. Bij mijn PCGP abbo zal ik geeneen cdtje ontvangen (abbo zonder cd's), die demo's download ik zelf namelijk wel (ik ga er dus geen 50 piek extra voor dokken), maar ik kan begrijpen dat het voor mensen met een slechtere inet verbinding dat chello wel leuk kan zijn.

• ilyc
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-11-2025
Ik lees

NGC Magazine

Edge

Power Unlimited

Allemaal leuke bladen met hun eigen charme.

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Op maandag 22 april 2002 18:38 schreef Oord het volgende:

[..]

Komt u maar met voorbeelden. Feiten meneer, geen subjectieve meningen aub.
Beetje oud, maar ok: Clayfighter 63 1/3 --> PU: 9, Nintendo Official Magazine iets van een 3; slechtste game op de N64 (is het in iedere geval een lange tijd geweest). Verder kan ik me nog herinneren dat Mortal Kombat wel eens een 10 heeft gehad. Toen gaven ze nog een cijfer voor originaliteit, kreeg het ook een 10 voor? Was deel 3 of zo... Zijn er nog meer, maar dit waren er ff twee uit m'n hoofd :)

Recenter voorbeeld, maar in mindere mate, is Metal Gear Solid 2.

Mijn foto's op Flickr.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Power Unlimited...

lees t al sinds het begin en heb t altijd erg lachen gevonden, ik vind de humor geweldig.
Ze willen weleens ietwat achter lopen maja die tekst onder de plaatjes maken het weer goed :P

Verwijderd

Ik ben lid van PCZone maar zeg dat op omdat ik het het geld niet waard vind. PU koop ik ook regelmatig en heel af en toe PC Gameplay

• McFlipp
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

PC Gameplay natuurlijk!
Staan altijd zeer goede en uitgebreide reviews in (en niet van beta's zoals in de PC Zone ( :r )!). En idd ze zeiken tenminste geen lezers af, ze helpen ze tenminste!

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

• White Dust
  • Laatst online: 20-12-2025

White Dust

PlaneScape: Torment

Op maandag 22 april 2002 19:30 schreef McFlipp het volgende:
PC Gameplay natuurlijk!
Staan altijd zeer goede en uitgebreide reviews in (en niet van beta's zoals in de PC Zone ( :r )!). En idd ze zeiken tenminste geen lezers af, ze helpen ze tenminste!
Pc-zone heeft nooit een review geschreven over een beta... dan zal het hoogstens een preview zijn geweest en dat doen zo'n beetje alle bladen...

Verwijderd

Op maandag 22 april 2002 19:30 schreef McFlipp het volgende:
PC Gameplay natuurlijk!
Hoe weet jij dat je ze bij de PC Zone beta's reviewen? Heb je dat een keer gezien ofzo, je gaat nu gewoon af op verhalen die andere bladen zoals de Pc Gameplay in de wereld brengen, dat is alleen maar concurrentie hoor, moet je echt met een korreltje zout nemen :D

En dat afzeiken is wel fun, net wat je leuk vind, dat weet je als je naar de Zone gaat sturen en bij de Gameplay juist serieus ;)

Maar ik lees eigenlijk beide Pc Zone en Pc Gameplay 8-)

PU :r :r :r

• delyver
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08-2025
edge

Audi A8 W12 6.0

• aftermath
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

de pu (tja ik kan het niet laten, vanaf het begin er bij geweest en nu nog steeds :) )

Verder niets... tja ik schijf reviews en lees nogal is wat op het internet ;)

http://psnprofiles.com/AfthyX

• Jozz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-01 17:05
PC Gameplay 100% het beste game magazine. Genoeg informatie over nieuwe games. (P)reviews, duidelijke waardering bij nieuwe games. Releaselijsten van nieuwe games in de (nabije) toekomst.

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

Verwijderd

Gaat het hier echt alleen over NL-talige magazines? Zo niet, wil ik toch even de PC Gamer (Amerikaanse) genoemd hebben. (Of had niemand deze genoemd omdat het zo voor zich spreekt) Erg prijzig, maar nog het beste van het beste wat betreft gaming mags.

• delyver
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08-2025
Op maandag 22 april 2002 20:07 schreef ArtVandelay het volgende:
Gaat het hier echt alleen over NL-talige magazines? Zo niet, wil ik toch even de PC Gamer (Amerikaanse) genoemd hebben. (Of had niemand deze genoemd omdat het zo voor zich spreekt) Erg prijzig, maar nog het beste van het beste wat betreft gaming mags.
edge is engels..

ook erg duur, 25 piek ofzo :)

Audi A8 W12 6.0

• ilyc
  • Laatst online: 13-11-2025
Op maandag 22 april 2002 20:08 schreef delyver het volgende:

[..]

edge is engels..

ook erg duur, 25 piek ofzo :)
Hehe, klopt. Maar zo'n mooi blad, dat heb ik er wel 1 keer per maand voor over :)

Verwijderd

PU, het is dan niet het 'beste' blad maar wel het leukste om te lezen, gewoon niet teveel om de reviews geven :)

Af en toe koop ik ook nog een PCGP dit is echt een goed blad met veel informatie en goede reviews enz .

Verwijderd

Topicstarter
ikzelf haalde eerst ook altijd de PU in huis, maar naarmate ik meer van games weet vind ik de PU ook steeds slechter worden. Toen heb ik een paar keer de edge gehaald, zeer mooi en goed naar mijn mening, maar veel te duur voor mij :S daar gaat al mijn zuur verdiende geld...Ik zal nu maar eens de PC gameplay gaan proberen...thx voor de vele snelle reply's...ga gerust door met de discussies over welk blad het best is :D

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Makkelijk keus, als je de echte vakbladen zoals Playmeter, CTW (nu MCV) niet meeneemt EDGE natuurlijk. Ja het is duur, maar de kwaliteit is er ook naar. Al moet ik zeggen dat die vergelijking gemakkelijk is als je kijkt naar de rest (om te janken)... :'(

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Verwijderd

Ik ga ook voor de PU

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16:34
Op maandag 22 april 2002 17:43 schreef bAdmuTs het volgende:
Ik vond REALGAMER altijd het beste blad >:) (je zal er niks aan hebben aangezien ze gestopt zijn :()
Jah Realgamer was idd wel oke. Eerst natuurlijk Hoogspel, maar dat is er ook mee op gehouden ;(, en nu Realgamer ook al. Damn... :(

Maar Hoogspel vond ik echt een van de beste bladen die er waren.

There is no magic.

• McFlipp

McFlipp

24...

Op maandag 22 april 2002 19:39 schreef White Dust het volgende:

[..]

Pc-zone heeft nooit een review geschreven over een beta... dan zal het hoogstens een preview zijn geweest en dat doen zo'n beetje alle bladen...
Ohneej? Een tijd geleden toen ik mijn eerste en laatste PC Zone kocht stond er een review in van Z: Steel Soldiers. Het grootste gedeelte van het verhaal ging over hoe gezellig het bezoek was bij de makers, en op het laatste een paar regeltjes over de beta die ze daar ff gespeeld hadden, en hoppa, opeens stond daar een 90% :?
Sorry hoor maar, dat spel was nog niet eens uit en het kreeg volgens mij ook een hoog cijfer omdat de koekjes bij de makers zo lekker waren...

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

* max Fire_escape PU-ed ook gezellig mee.

Ik lees het blad al vanaf het eerste nummer en nog steeds is het iedere maand weer vetlachen met die gasten. Ok ok soms zitten ze er ook wel eens dik naast maar dat valt in het niet bij al de goeie/leuke dingen die ze schrijven.

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-12-2025
Op maandag 22 april 2002 17:43 schreef bAdmuTs het volgende:
idd en de maand toen ik abbo werd stopten ze net waardoor ik mn geld en free game kwijt was O_O
/edit/
at least heb ik die plakker nog op nm case hangen (kreeg ik bij de brief toen ik lid werd :P)

• Arson
  • Laatst online: 19-01 14:21
Ook hier een PU lezer vanaf het prille begin. Nu niet meer zo fanatiek als toen. Maar de humor vindt ik altijd wel lachen. Vindt het nog niet (echt) zonde van mijn geld, dus heb mijn abo nog niet opgezegd.
En af en toe koop ik eens een pc gameplay.

In the beginning there was nothing,and even that exploded!

Verwijderd

Op maandag 22 april 2002 18:07 schreef www.Goku.nl het volgende:

[..]

Kan best dat het relaxde lui zijn, maar heeft verder niks te maken met de kwaliteit van hun blad.
Klopt maar dat ging niet over het blad maar of ze wel of niet toffe lui waren :)
Een review waarin weinig wordt verteld over 1 (of meer) van de volgende elementen: plot, graphics, gameplay, geluid. Ik vind dat op z'n minst hier commentaar over moet staan, en heb regelmatig gezien dat dit in reviews in de PU niet altijd het geval is. Verder vind ik een review niet echt fantastisch te noemen als een spel een 9 krijgt, en het door alle andere game bladen niet hoger dan een 4 scoort. Ok, het is een mening, maar toch... Ook zijn er veel gasten pro-dit of pro-dat, en dat werkt door in de cijfers die ze geven. Verder erger ik me echt ontzettend aan die brievenrubriek. Mensen die kritiek hebben afzeiken, altijd een onboeiende brief plaatsen van een nerd die al sinds het begin iedere maand een brief stuurt (ofzo), en het blijven terugkeren van flamewars tussen de verschillende consoles... zucht.

[edit]En wat ik echt heel slecht vind is dat ze de cheats niet controleren. Een keer stond er gewoon in hoe je luigi kon krijgen in super mario 64 :?:? ... de grootste bogus bonus uit de spelcomputergeschiedenis :D
Op maandag 22 april 2002 19:07 schreef www.Goku.nl het volgende:

[..]

Beetje oud, maar ok: Clayfighter 63 1/3 --> PU: 9, Nintendo Official Magazine iets van een 3; slechtste game op de N64 (is het in iedere geval een lange tijd geweest). Verder kan ik me nog herinneren dat Mortal Kombat wel eens een 10 heeft gehad. Toen gaven ze nog een cijfer voor originaliteit, kreeg het ook een 10 voor? Was deel 3 of zo... Zijn er nog meer, maar dit waren er ff twee uit m'n hoofd :)

Recenter voorbeeld, maar in mindere mate, is Metal Gear Solid 2.
Ik vind dat een plot juist niet "veraden" moet worden
Als je een Final Fantasy alles clues (grote gebeurtenissen) al weet dan is het een stuk minder aan.
Andere spellen zoals een FPS,Sportgames,arcade games hebben (imho) geen clue , ja er zit wel eens een verhaal in (Half-life :9) maar dat is bij de meeste spellen van ondergeschikt belang.
Dus zit er een plot in: please donŽt tell me, ik kom er liever zelf achter

Graphics,gameplay en geluid stond er altijd met een aparte score in (tot de restyle) en nu kan je het meestal wel uit de review halen

Ik heb persoonlijk altijd al een hekelgehad aan cijfers :) dus van mij hoeven die er ook niet bij maar je kan vaak aan de strekking van een verhaal wel uitmaken of het wat is of niet.
Elke reviewer daar heeft zijn eigen voorkeur, maar dat heeft iedereen
Denk je dat een andere reviewer van een willekeurig blad dat ook niet heeft :?
Jurjen heeft bijv een voorliefde voor Nintende (dat is bekend :)) maar daardoor is hij juist kritischer op Nintendo games dan andere
Is dat dan slecht ??

De brievenrubiek is ook slecht hoewel ik het wel meestal lees om te zien wat voor suffe mensen er op deze wereld rondlopen (nofi >:))

Weet je hoeveel werk het is om alle cheats te controleren.
Ik denk dat ze wel veel controleren (niet alles)
Maar de cheats boeien me niet (ik weet dat dit geen argument is maar ja hier heb je me :))
Ik cheat niet en als ik cheat zoek ik de cheat wel op internet (vind je ze nog sneller ook)

Die eerste 2 spellen zijn idd oud en ik kan me die reviews niet herrineren
Hoewel die van MK waarschijnlijk wel erg fout was maar als je in 100 nrs PU met die 2 voorbeelden komt tja

Die MGS ga ik mijn handen niet aan vuil maken
Ik heb het spel zelf nooit gespeeld (geen PS2 :() maar hij had toch een 8.nog iets is dat nou zo slecht :?

PS het beste computerblad imho was altijd Hoog spel en in het begin vond ik de PU ook stukken minder maar ja tijden veranderen :)

• Mike78
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:04

Mike78

Always

Ik heb gewoon lekker een abbo op de PC Zone, verder koop ik ook regelmatig de PC Gameplay :)

24 uur per dag, 24 biertjes in een krat. Toeval?

• aftermath
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

yep zoals ik al eerder zei, ik koop altijd ff de PU, Daarnaast als ik een ander blad koop is het af en toe de Pc gameplay

http://psnprofiles.com/AfthyX

Verwijderd

Ik lees zelf alle nederlandse bladen

Verwijderd

Pc Gameplay :) Wordt dacht ik door belgen gemaakt toch :? Vreemd, Spelletjesgarnaal wordt ook door belgen gemaakt een leuke site, vooral ShrimpTV :D

• uppie8374
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-01 19:54

uppie8374

Sousousou

Ik ben ook al een hele tijd abbo van PU, ik vind het nog steeds wel aardig om te lezen, maar toch vind ik het iets minder geworden sinds er bepaalde redacteuren weg zijn gegaan. Het probleem bij veel andere bladen is echter dat ik vaak alleen games van 1 bepaalde console of de pc krijg.

Rebuilding knowledge database

Verwijderd

volgens mij wordt ik geslagen als ik pc zone zeg?? :)

nee pc gameplay rulez :D

Verwijderd

Ik heb nix tegen de PC Zone. Ze schrijven leuke reviews en de demo cd's vinnik best grappig om eens te spelen.
Ik had eerst de PU maar omdat ik alleen een pc heb vond ik de PCZ toch iets voor de hand liggender.
Ik heb de PC Gameplay een keer gelezen, die vond ik ook wel leuk, maar ik heb toch voor de PCZ gekozen, gewoon omdat het lekker leest.

• Termi
  • Laatst online: 07:11
Pc gameplay koop ik tegenwoordig, zeer goeie uitgebreide (p)rewiews. Daarvoor had ik altijd pu maar vond het steeds slechter worden...

• Xavier
  • Niet online
Ik lees _GEEN_ magazines meer.

Waarom:

Ik was abo van de PU heb tot mij laatste blad die ik ontvangen heb alle bladen!
Maar ik groeide er wat overheen. Las meer op GoT en Gamers.nl en dan krij je de PU weer en dan krijg je ouwe reviews. Cheats werkte soms niet of stond er niks boeiunds tussen.Ben er dus mee gestopt.

Daarna REALGAMER. Fantastisch blad!! Echt heel geweldig met mod besprekingen level editors. Gewoon fantastisch. Alleen ze moesten stoppen :'( :'( :'( :'(

Nou lees ik dus niks meer. 1 keer in het jaar een PC Gameplay ofzo. Maar dat komt dan door 1 bepaalde review ofzo. Komt meestal omdat ik dan op vakantie ga en dan heb ik wat te doen in de auto.

Maar ik ga eens kijken naar de Edge.

• creative8500
  • Laatst online: 03-01 16:54

creative8500

freedom.

PC Zone roels! Maar als je wat minder geld ervoor over hebt, koop dan de PC Gameplay :)

Verwijderd

Pu 0wnage, pc zone gaat in de loop der jaren ook steeds beter presteren..

• Zegato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
PC Games ---> Power Unlimited (PU)
Ps2/PsOne Games ---> Official Playstation Magazine (OPM)

Websites:

PU ---> http://www.powerweb.nl
OPM ---> http://www.opm2.info

T.net gallery | V&A ads

• Skeleton353
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-01-2020

Skeleton353

Ik herken mezelf niet meer ...

IMO is PC-Gameplay het beste pc-blad
Al de rest is ... tja ... :?

pcgp is belgisch :X

Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)

• White Dust
  • Laatst online: 20-12-2025

White Dust

PlaneScape: Torment

Op maandag 22 april 2002 23:48 schreef McFlipp het volgende:

[..]

Ohneej? Een tijd geleden toen ik mijn eerste en laatste PC Zone kocht stond er een review in van Z: Steel Soldiers. Het grootste gedeelte van het verhaal ging over hoe gezellig het bezoek was bij de makers, en op het laatste een paar regeltjes over de beta die ze daar ff gespeeld hadden, en hoppa, opeens stond daar een 90% :?
Sorry hoor maar, dat spel was nog niet eens uit en het kreeg volgens mij ook een hoog cijfer omdat de koekjes bij de makers zo lekker waren...
En dat was geen REVIEW maar een PREVIEW ;) de eerste indruk enz. over een spel...

Ik kom hier in m'n la nog een blad tegen, vrij onbekent gebleven maar dat was ook een leuk blad: Software PC games, jammer genoeg bestaan ze niet meer... ik heb er toendertijd één gekocht vanwege Might and Magic 6...

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Dit kan je van EDGE verwachten

Edge 109

April
£3.80
On sale March 26

Videogames are pointless, states this months cover. Why? Because its true. Or rather, because so many people still think its true. Videogaming has a long way to go before claiming true massmarket recognition, and further still before it is accepted as a genuine, stigma-free pastime. If you were looking for a Disneyesque videogame publication this month, youve come to the wrong place. E109, as with all previous issues of Edge, tells it like it is.

News opens with the trouble surrounding the Japanese launch of the Xbox; Shigeru Miyamoto shows off new Mario footage as part of his European tour; the Barbican plans ambitious videogaming exhibition; AOU Tokyo show report; and Japan PS2 broadband strategy unveiled.

Previews this month: Superman: The Man of Steel (Xbox), Die Hard: Vendetta (GC), Yager (Xbox), GunValkyrie (Xbox), Tekki (Xbox), Twin Caliber (PS2, Xbox), Shadowbane (PC, Mac), Mat Hoffmans Pro BMX 2 (PS2, Xbox, GBA), Phantom Crash (PC, Xbox), Downforce (PS2), City of Desperation (PS2), Bruce Lee: Quest of the Dragon (Xbox), The Thing (PC, Xbox), Enclave (Xbox), Tour de France (PS2), Barbarian (PS2, Xbox, GC), Star Wars Knights of the Old Republic and an elaborate look at Crazy Taxi 3: High Roller (Xbox).

Features this month focus on the manner videogaming is regarded by the mainstream. Specifically, Edge analyses the headway the medium is making into academic circles and also takes a long look at the current state of mass media coverage of games. And topically, theres an article on Edges favourite Easter Eggs to date.

Reviews: Wreckless: The Yakuza Missions (Xbox), Blood Wake (Xbox), Nightcaster (Xbox), Global Ops (PC), State of Emergency (PS2), Star Trek: Bridge Commander (PC), Laser Squad Nemesis (PC), RalliSport Challenge (Xbox), TransWorld Surf (Xbox), Broke Sword (GBA), Virtua Striker 3 (GC), Dead or Alive 3 (Xbox), Genma Onimusha (Xbox).

The usual regulars complete the package including, amongst others, The making of featuring Chuckie Egg, an FAQ with Rez creator Tetsuya Mizuguchi, and columns from Trigger Happy writer Steven Poole, corrosive veteran journalist RedEye, Amusement Vision president Toshihiro Nagoshi, and Lupin Kojima, sub editor-in-chief of Tokyos Game Wave DVD.

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

• Hahn
  • Laatst online: 06:09
Ik lees zelf de volgende gamesbladen:
• Power Unlimited
• PC Zone
• PC Gameplay
• GameQuest (soms)

The devil is in the details.

Verwijderd

ff voor alle wijsneuzen die PC zone beter vinden dan de PU, de eerste hoofdredacteur, 25 nummers, was een ex-PU redacteur, hij was trouwens niet de enige ex-PU bij PC zone

en aan gezien een magazine goed gestart moet worden en de PC zone er nu nog steeds is, denk ik wel dat hij het goed gedaan heeft, no offense intended

• Railgunner
  • Laatst online: 13:15
Ik lees de PC Gameplay (zeer goed en leuk blad) en de PU.
Met de PC Zone ben ik gekapt, die kostte 230 piek per jaar (DVD uitgave) en was toch slechter dan de andere twee.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Verwijderd

Op woensdag 24 april 2002 20:23 schreef Nimitz het volgende:
ff voor alle wijsneuzen die PC zone beter vinden dan de PU, de eerste hoofdredacteur, 25 nummers, was een ex-PU redacteur, hij was trouwens niet de enige ex-PU bij PC zone

en aan gezien een magazine goed gestart moet worden en de PC zone er nu nog steeds is, denk ik wel dat hij het goed gedaan heeft, no offense intended
Zegt die achteraan 'no offense intended' maar hij begint met 'ff voor alle wijsneuzen'... Lekker slim jij :Y)

Maar als die weg is gegaan bij de PU om met de PC Zone te beginnen, zal dat ook wel komen doordat hij dacht dat het beter kon en dat heeft imho duidelijk bewezen ;) 8-)

Verwijderd

Ik vind PC Zone echt belachelijk duur. Amen.

Verwijderd

qua bladen/magazines lees ik alleen maar de pc gedeelte van de Spits 8-)

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:26

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Al die Engelse import bladen werden nog al een dure bedoening... mijn favo blad is ook al een tijd geleden gestopt, het internet heeft ze compleet vervangen. IK ga zelfs niet meer in een tussenuur naar de boekenzaak om daar alle bladen te lezen en niet te kopen. Ik kaap gewoon en PC in de mediatheek (op school) en zoek het nieuws daar.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• McFlipp

McFlipp

24...

Op dinsdag 23 april 2002 18:14 schreef White Dust het volgende:

[..]

En dat was geen REVIEW maar een PREVIEW ;) de eerste indruk enz. over een spel...

Ik kom hier in m'n la nog een blad tegen, vrij onbekent gebleven maar dat was ook een leuk blad: Software PC games, jammer genoeg bestaan ze niet meer... ik heb er toendertijd één gekocht vanwege Might and Magic 6...
Waarom stond er dan een cijfer onder?! Lijkt me niet iets voor een preview 8-)

• GZ
  • Laatst online: 16-05-2025

GZ

!!

Vroeger had je een blad genaamd Super Power. Ging alleen maar over de SNES. Ze hebben bij mijn weten maar 7 nummers gemaakt en dat was het. Ik heb ze allemaal en is heb ze nooit meer met nummer 8 gezien.

Zonde, was echt een masterblad IMHO. vraag me af wat er met die mensen is gebeurt.

Nu ben ik al een aantal jaren lid van de PU (sinds 94 of 95 of zo). Blijft toch best lachen blad, met die lauwe humor.

Voor de N64 kocht ik altijd N64 magazine. Ook al zo'n toegewijd blad. Op een gegeven moment werd het wel irritant, omdat ze het spel al bijjna in geuren en kleuren hadden verteld, terwijl het spel zelf nog uit moest komen.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

• Shagura
  • Laatst online: 08-01 18:00
* Shagura is een trouwe Power Unlimited lezer, wat iemand er ook van denkt :)

• zwelgh
  • Nu online

zwelgh

-**-

Gamequest: alle grote reviews worden door 2 personen gedaan; dus ook 2 verschillende meningen. Het is wat objectiever dan een review door 1 persoon. Verder is het een vrij dik blad voor lage prijs :) . Ook geen dure cd-roms erbij (hoeveel van die demo's op zo'n cd speel je nu eigenlijk, de leuke kun je altijd nog downen). En tot slot ze behandelen de pc, alle consoles en de gameboy's! :9

Verwijderd

Voor mij de PC Zone, die gaan steeds beter worden en heel af ent toe PC Gameplay voor de vlaamse humor

• Thunder
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
RealGamer was altijd erg goed, vooral voor online dingen bspreken wat je toen RG net begon niet in andere bladen tegenkwam. De lekker lage prijs. En het gebruik van smilies in het blad dat blad was tenminste echt door gamers voor gamers.
*Traantje weg pinkt*

Verwijderd

pu
Pagina: 1