[xml] source dynamisch maken

Pagina: 1
Acties:

• whitehouse
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-08 22:31
ik heb een xml bestand. Ik wil nu een soort van webpagina maken waar ik items kan toevoegen aan het xml-bestand.

ik wil dit leren, dus ik zoek in 1e instantie niet naar de oplossing (anders krijg ik een utfs-melding) maar waar moet ik naar zoeken ? waar zijn tuts ofzow te vinden ? hoe kan ik dit aanpakken ?

Verwijderd

het xml bestand genereren dmv php ofzo? :)

edit:
Op maandag 22 april 2002 16:52 schreef Nielsz het volgende:
php een xml output laten genereren :?
ik was lekker eerder :P

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
php een xml output laten genereren :?

• whitehouse
dus als ik het goed heb moet de gebruiker een nieuwe item toevoegen in een form, welke middels php de data in het XML-bestand zet ???

• tomato
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
whitehouse: dus als ik het goed heb moet de gebruiker een nieuwe item toevoegen in een form, welke middels php de data in het XML-bestand zet ???
Nee hoor, dit kan net zo goed met Java, Perl, Python of whatever in plaats van PHP :)

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Op maandag 22 april 2002 17:02 schreef tomato het volgende:

[..]

Nee hoor, dit kan net zo goed met Java, Perl, Python of whatever in plaats van PHP :)
Ik wilde eerst zeggen Java, maar ik dacht laat ik maar voorspelbaar zijn :)
Damn woeitje :r ;)

Verwijderd

je zou is bij de gastenboek scripts kunnen kijken op hotscripts.com, hier staan genoeg scripts in allemaal verschillende talen.

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Op msdn staan voorbeelden waarbij de client een xml bestand muteert, dit is volgens mij alleen voor ie5+.

Who is John Galt?

• whitehouse
dat maakt niet uit..

ik heb namelijk voor een klant een website waar cd\s worden verkocht. Deze lijst bezit dus structurele informatie en daar is XML wel erg geschikt voor..

Op de website ziet de kland dus cd's en 1 klik op een cd zorgt ervoor dat in een Iframe de nummers verschijnen van de cd... dit doe ik met js, maar dat is een klote-werk om constant te updaten enzo..(en toe te voegen) .. dus wil ik een systeem maken waar de klant zelf cd\s enzo kan toevoegen.. dat hij daarvoor ie5+ moet hebben is daarom geen probleem.. het is namelijk niet voor grote groepen gebruikers ofzow
Pagina: 1