Toon posts:

monitor kaputt, maar wat?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn monitor deed het tijden normaal, totdat mijn tv op een moment direct uitging terwijl ik hem aan wilde zetten.
Door een spanningspiek is de pc ook uitgevallen.

Binnen de pc zijn een aantal dingen stuk (geheugen etc), maar de monitor deed het nog prima, alleen de instellingen waren kwijt. (hoogte, breeddte, hol/bol, etc).
Elke dag moest ik dat steeds verder instellen, totdat hij nu dus echt niet meer normaal te bekijken is...
Wat zou er in dit geval naar zijn grootje kunnen zijn?

• Bzzje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-06 14:55

Bzzje

Negeren is vooruitzien

iemand?

Negeren is vooruitzien

• Zucht388
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:11

Zucht388

Dreadhead

Waarom heb jij 2 usernames?

Who the hell is general failure and why is he reading of my hard-drive?

Verwijderd

Op maandag 22 april 2002 23:02 schreef pierkwam het volgende:
Waarom heb jij 2 usernames?
ooooh da mag nie

• Ronald
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
In oudere monitoren (14") zaten condensatoren om de hoogte en breedte enzo te regelen, heeft me pa wel eens een vervangen. Nieuwe monitoren gaat het allemaal met OSD, maar dikke kans dat het hetzelfde werkt. Probleem is.... vind de kapotte ;)

(bij de weg, hij gebruikt dus duidelijk een andere nick op zijn werk, een idioot die daarover valt...)

PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.

• Bzzje

Bzzje

Negeren is vooruitzien

offtopic:
bzzjewerk is inmiddels verwijderd

hoe kan het gebeuren dat niet de voeding doorslaat (ook niet van me pc), maar wel dat er andere dingen stuk gaan, zoals deze monitor en mijn dimmen?
Die voeding heeft toch gewoon een zekering voor dit soort ongein?

Negeren is vooruitzien

Verwijderd

in de loop der jaren ben ik ook wel wat passwords kwijt geraakt..ik heb ook iets van 5 usersname/passwords.

Nu werken ze allemaal niet meer :(! Thnx to an admin die ik vroeg om mijn shit te verwijderen in de DB van tweakers.net/usernames etc...

Anyhow... wat jij moet doen is dit....

Bel je verzekeringsmaatschappij... zeg dat je monitor dood is gegaan van 'te veel' spanning...

Dan zeggen hun... ga naar een PC-dealer en laat je waarde van je monitor (nieuwwaarde) schatten...

Met wat mazzel krijg je dat geld van je verzekeringsmaatschappij terug en koop je een hele nieuwe.

• Bzzje

Bzzje

Negeren is vooruitzien

ja... maar wanneer het naar de dealer gaat, en is goedkoop om te repareren, wordt het gerepareerd. (en als het aan iets "van mezelf" ligt, moet ik daar nog voor dokken ook)

dus daarom vroeg ik me af wat het zou zijn en daarbij dan wat dat zou kunnen kosten.

(been there done that ooit met een blikseminslag)

Negeren is vooruitzien

• Bzzje

Bzzje

Negeren is vooruitzien

schop

Negeren is vooruitzien

Pagina: 1