Alles moet de eerste keer zijn, wie heeft wel eens meegemaakt dat ongeacht het gebruikte programma, het downloaden stopt na 600 Kb, start vervolgens de pc op en opnieuw 600 Kb, wie weet waar ik het probleem moet zoeken. In het register kan ik niets geks vinden. De daar weergegeven instellingen staan op default.
Uhm, is het niet toevallig zo dat je HD gewoon vol is?
edit:
Goh, was ik niet de eerste met die opmerking
Goh, was ik niet de eerste met die opmerking
Nee, 7,5 GB om 19,5GB vrije ruimte. @home is mijn provider die sinds vier weken wel in mijn regio bezig is met het uitgeven van tijdelijke IP adress. Hierover contact met hen gehad en het advies gekregen om 98 SE opnieuw te installeren. Maar voor ik daarmee begin eerst mmaar eens hier vragen of er een andere methode is.
Daar zou ik iig niet naar luisterenOp maandag 22 april 2002 16:46 schreef jsfeen het volgende:
@home is mijn provider die sinds vier weken wel in mijn regio bezig is met het uitgeven van tijdelijke IP adress. Hierover contact met hen gehad en het advies gekregen om 98 SE opnieuw te installeren.
Oh, het is ook niet toevallig zo dat je C: (of waar je je windows ook hebt gezet) helemaal vol zit?
Ik kan echt niks anders bedenken namelijk (zeker niet als je zegt dat het ALTIJD rond de 600 kb gebeurt).
Op C: heb ik nog 8 GB over. mijn temp internet file ruimte is 900 mb (beetje overdreven maar een mens moet toch iets proberen). Over het IP adres het volgende. Wat ik ook doe ik blijf het "tijdelijke" IP adres houden. Misschien dat jullie hier iets aan hebben. Ik heb de kabel uit pc 1 gehaald (deze kreeg ook een tijelijk IP adres maar het downloaden gaf geen problemen.) Vervolgens de kabel uit PC1 gehaald en in PC2 gestopt. instellingen overgenomen en vanaf dat moment het probleem.
Temporary internet files deleten !
Vaak zit er een brakke gecachede file op die waar hij op vastloopt.
Vaak zit er een brakke gecachede file op die waar hij op vastloopt.
Pagina: 1