Toon posts:

matshita cd-r cw-7501 SCSI

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg deze niet aan de gang onder windows ME!! Kan ook geen drivers vinden op de site of via driverguide! Kan iemand mij helpen!?

Dit zegt Adaptec..

Matsushita CW-7501
Not supported
DirectCD and Take Two: Not supported (not MMC compliant). Jam: This recorder does not support audio index points in Disc-at-Once mode. Due to changes in Windows 2000 and Windows ME, this recorder cannot be detected by Easy CD Creator and therefore cannot be used with these operating systems. This model is still supported by Easy CD Creator under Windows 95/98 and NT 4.

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-03 10:14

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

Vaag ik heb zelf een 7502 gehad en die had geen problemen onder win2k en ME :?

Maar de 7501 is natuurlijk een heel ander loopwerk... Ik zou het ook niet weten. Normaal gesproken zou ie m in ieder geval moeten herkennen. Dat ie vervolgens niet zou werken is een ander verhaal :(

webOS all the way!

• Banzi
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-04 12:43
Hmm... Ik heb dat ding ook... Werkt perfect met Nero en CDRWIN...

Ik zag, ik nam en ik kwam...

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-03 10:14

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

Op maandag 22 april 2002 16:35 schreef Banzi het volgende:
Hmm... Ik heb dat ding ook... Werkt perfect met Nero en CDRWIN...
Ook onder ME en Win2k?

webOS all the way!

• Banzi
ME vond ik maar nix... die heb ik er snel weer af gegooid... Maar onder W2K wel...

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 22 april 2002 16:38 schreef Banzi het volgende:
ME vond ik maar nix... die heb ik er snel weer af gegooid... Maar onder W2K wel...
Ja...onder W2K werkt ie wel.. maar dan is de comp te traag.. er moet toch een manier zijn om hem gewoon onder ME te laten werken.

• Banzi
Op maandag 22 april 2002 16:42 schreef Djkicksass het volgende:

[..]

Ja...onder W2K werkt ie wel.. maar dan is de comp te traag.. er moet toch een manier zijn om hem gewoon onder ME te laten werken.
Volgens mij had ik hem toen ook gewoon onder ME draaiend... Heb ME een week of 2 gehad... Bij een installatie zorg ik altijd dat alles helemaal geinstalleerd is... Onder welke OS-sen met welke software heeft het wel gewerkt bij jou???

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 22 april 2002 16:45 schreef Banzi het volgende:

[..]

Volgens mij had ik hem toen ook gewoon onder ME draaiend... Heb ME een week of 2 gehad... Bij een installatie zorg ik altijd dat alles helemaal geinstalleerd is... Onder welke OS-sen met welke software heeft het wel gewerkt bij jou???
Onder Windows 98 en ME niet ( Nero & Adaptec ).. Onder win2k en XP wel ( Nero & Adaptec )..
Pagina: 1