Toon posts:

[brander] philips pcrw 20x4x4 laser kapot?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn brander lijkt het in nero prima te doen, maar op het moment dat ik cd's brand blijven ze er leeg uitkomen, maakt niet uit op welke snelheid ik brand. Is mijn laser kapot of kan dit ook aan drivers liggen? Heb het apparaat een 2 weken geleden nog gebruikt en toen werkte het, geen drivers of iets veranderd. Nero doet dus ook net of ie aan het branden is, DAO of TAO maakt niet uit, ze blijven er leeg uitkomen. Ik ben ten einde raad, iemand idee'en?

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:26
Het is volgens mij 16x4x4 :? Ik heb ook een philips brander met bruin frontje :). Die heeft bij mij ook wat kuurtjes vertoont :(. Ik heb hem een keertje helemaal schoongemaakt dus lens en alle stof er uit en sindsdien doet ie het weer perfect.

Krijg jij cd's er uit die aan de onderkant een soort laagje hebben :?

• MegaJurk
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09-2023

MegaJurk

NF7-S 1825@2280

Ik had ook zo'n Philips met zo'n gouden frontje, het is eigenlijk een yamaha brander, die van mij is definitief overleden. Je kunt eventueel nog cd's met een blauwe reflectielaag proberen. Er zijn hier overigens diverse topics over geweest. Zoek maar eens.

Verwijderd

Topicstarter
hmm. heeft 2 cd's iets gebrand, maar de cd's worden als leeg aangegeven, heb de cd's weggegooid en nieuwe gepakt, nu doet ie het weer. Wazige error.