To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
heb ik ook gehad met een vriend
je stuurt dan en een half uur later
stuurt de auto
maar ik heb het opgelost door het niet meer over internet te spelen
je stuurt dan en een half uur later
stuurt de auto
Verwijderd
die oplossing is werkelijk briljantOp maandag 22 april 2002 16:19 schreef Pellaagarion het volgende:
Iemand een oplossing dan, waar ik WEL over internet kan spelen? Volgens mijligt het aan de bandbreedte, want via netwerk LAN doet ie et wel...
Wat is jullie verbinding dan?
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Via @HomeOp maandag 22 april 2002 16:30 schreef Captain Pervert het volgende:
Wat is jullie verbinding dan?
wonen jullie toevallig vlak bij elkaar?
Heb wel eens gehoord dat mensen die allebei @home hadden en vlakbij elkaar woonden, niet konden joinen op elkaars servers
Misschien is dit ook zoiets?
@home is imho goed genoeg om online mee te spelen.
Heb wel eens gehoord dat mensen die allebei @home hadden en vlakbij elkaar woonden, niet konden joinen op elkaars servers
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
We wonen wel in dezelfde wijk, 1 minuutje fietsen ofsow, dus echt ver van elkaar is het niet, maar ik kan wel joinen en racen enzo, alleen het gaat schokkerig. Ik heb vanmiddag nog ff met hem gespeelt, het was toen met minder schokken als gisteren (weekend)Op maandag 22 april 2002 20:48 schreef SpeedAddict het volgende:
Klopt. Iemand bij mij in de straat heeft net als ik een Webservertje draaien. Ik kan niet op de zijne komen en hij niet op de mijneOp maandag 22 april 2002 20:48 schreef SpeedAddict het volgende:
C:\>_
offtopic:
Heeft chello dat probleem ook?
Heeft chello dat probleem ook?
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Verwijderd
mmh lijkt me een gare ping
weet je zo wat je ping is
weet je zo wat je ping is
edit:
met @home heb je lijkt me een redelijke ping
met @home heb je lijkt me een redelijke ping
Pagina: 1