[@Home] Ik heb een rotverbinding

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• ND863
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

Topicstarter
Nu ben ik het toch echt zat. Ik heb een @Home kabel aansluiting, maar word echt helemaal ziek van de internet verbinding, ik kan niet eens normaal internetten.

Ik zit te internetten/surfen, en opeens kan ik GEEN 1 site meer bereiken/surfen :( Het is echt heel vaag, de enige oplossing is een reboot van mijn computer, daarna doet hij het weer wel. Ik heb toenet in 7 minuten, maar liefst 5x mijn PC moeten rebooten, omdat ik niet meer kon surfen :( Ik gebruik Internet Explorer 5.0 (das toch die standaard in de WIN98SE installatie zit?)

Wat kan het zijn?

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

Verwijderd

Het vrijgeven van het DNS/IP adres is niet voldoende? [winipcfg]
Want telkens rebooten lijkt mij ook niet echt ideaal.

• ND863

ND863

Topicstarter
Op maandag 22 april 2002 16:06 schreef Garfield het volgende:
Het vrijgeven van het DNS/IP adres is niet voldoende? [winipcfg]
Want telkens rebooten lijkt mij ook niet echt ideaal.
Nee, ook al geprobeerd, als ik op vrijgeven of alles vrijgeven klik, dan verdwijnt mij IP ( :?) en kan ik nog steeds niet internetten :'(

• ND863

ND863

Topicstarter
En dit was reboot nummero 6 alweer :( :( (ik kan jullie wel vertellen dat dit een behoorlijke irritatie opwekt :()

Verwijderd

Op maandag 22 april 2002 16:10 schreef ND het volgende:

[..]

Nee, ook al geprobeerd, als ik op vrijgeven of alles vrijgeven klik, dan verdwijnt mij IP ( :?) en kan ik nog steeds niet internetten :'(
Klik je daarna wel op vernieuwen ?

Misschien zou jij je netwerkonderdelen opnieuw kunnen installeren, misschien ligt het daaraan. Er zijn geen werkzaamheden in je regio ? ik denk dat je er verstandig aan doet om toch even contact te zoeken met @home. Die kunnen je hoop ik meer vertellen.

Verwijderd

Topictitel gewijzigd. :)

• ND863

ND863

Topicstarter
Op maandag 22 april 2002 16:22 schreef Garfield het volgende:

[..]

Klik je daarna wel op vernieuwen ?

Misschien zou jij je netwerkonderdelen opnieuw kunnen installeren, misschien ligt het daaraan. Er zijn geen werkzaamheden in je regio ? ik denk dat je er verstandig aan doet om toch even contact te zoeken met @home. Die kunnen je hoop ik meer vertellen.
Netwerk al tig keer geinstalleerd (opnieuw), geen werkzaamheden in mijn buurt. Owja, ik draai Winorute Pro, maar ik ben de internet server, en er is niets geblokkeerd voor zover ik weet, dus daar zou het niet aan kunnen liggen. Heeft het misschien iets te maken met Internet Sharing? :7

• ND863

ND863

Topicstarter
Ik ga ff Internet Explorer 6 downloaden/installeren :7

Verwijderd

[topic=382254/1/100]

Bordevol info :{
Daar kan jouw probleem net zo goed in.

• Mangoworks2002
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-08 07:56

Mangoworks2002

No problems, only solutions

Ik heb hetzelfde verhaal al een x eerder gehad bij mijn Mxtream aansluiting. Een hele tijd gaat het goed, en dan opeens kan je nix meer wat met netten te maken heeft. Het kwam bij mij, omdat ik (in een grijs verleden) met een proxy heb gewerkt. Misschien moet je het eens gaan zoeken in die richting....

• valkenier
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-08 21:04
Je draait Winroute Pro? Dan heb je hetzelfde probleem als ik hier heb gepost:

[topic=467609/1/35]

Een oplossing is er niet uitgekomen, maar bij loopt het weer goed sinds ik een nodemove-adres heb gekregen en heb geupgrade naar de laatste winroute-versie (4.2.1). Ik heb nog steeds een lease van een uur, BTW.

Hier staat ook nog wat info:

[topic=407349/1/35]

Verwijderd

Op maandag 22 april 2002 18:21 schreef HlpDsK het volgende:
[topic=382254/1/100]

Bordevol info :{
Daar kan jouw probleem net zo goed in.
Bij nader inzien idd, je mag daar verder gaan, :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.