Toon posts:

Nieuwe grazer, met client op 3 puters >:)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ben net begonnen, kan pas morgen (of overmorgen want ik denk dat het al te laat is om nog in de volgende stats te komen) DPC joinen maar ik zal het zeker niet vergeten :)

Ik run de client op 3 computer, wetende:
- P3-800MHz, ongeveer 18 uur per dag
- Celeron 400MHz, ongeveer 18 uur per dag
- P2-266MHz, ongeveer 24 uur per dag :)

Allemaal thuis, de P3 is m'n eigen PC en die graast wanneer ik idle ben dus wel redelijk veel, de Cellie is op me ma's PC (niet dat ze het weet :P) en die doet er iedere dag veel word processing op (lerares) en de P2 is me laptop en die gebruik ik alleen als ik op reis ben en dat is niet zo vaak, dus die graast lekker 24/7 :)

Ik weet nog niet of ik een subteam ga joinen, zie op dit moment het nut er nog niet van in maargoed dat komt mischien nog wel.

minus0ne

• pinball
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

pinball

Electric Monk

Welkom!!!

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.

Verwijderd

Welkom bij de clan we grazen gezamelijk naar AT toe;)
}:Ozegt muo0o0o

• RobzQ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-12-2020

RobzQ

greedy as a pig

Welkom bij DPC :)

Moge de koe u bijstaan }:O

edit:

PS. Je hebt toch wel OGR uitstaan?

[misc]
project-priority=RC5,DES=0,CSC=0,OGR=0

..so be wary of any man who keeps a pig farm..

• pinball
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

pinball

Electric Monk

jopash>
Kleine correctie: Grazen we helemaal over TA héén!!! :) :)

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.

Verwijderd

Trouwens Team duron kan nog wel wat power gebruiken !! Al heb je geen duron's !

Whatever ;)

Verwijderd

pinball je haalt de muo0o0o0o0 uit mijn}:Oje bekkie;););)

Verwijderd

Way to go Pinball, en jopash je hebt leuk het balletje opgeworpen.
Heb het over je eerste reply he

• Goingin
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-02-2023
Goeie zaak!!

Elke nieuwe member is welkom.
Succes :)

Trouwens nog wat, probeer in je omgeving maar eens goed rond te kijken naar pc's die hun idle-time staan te verspillen.
Assimileren die hap!! >:)

Verwijderd

Leuke kudde }:O }:O }:O die je hebt.

En als ze de tijden krijgen die jij opgeeft dan doen ze met elkaar een 1050 blokjes per dag en dat is een heel leuk aantal.

Als je het handig aanpakt dan laat je ze een 2 a 3 weken alleen maar blokjes halen en dan dump je ze allemaal te gelijk zodat je zelf in de dag top 30 kunt komen.
Gemiddelt is hier toch een 15 a 20 duizend blokjes voor nodig en de blokjes blijven goed voor 90 dagen.

Ik hoop dat je veel plesier met ons beleeft.
Al was het maar om team anandtech tegrazen te nemen ;)

Verwijderd

}:O
dubbele post:(:(aaaaaaaargg!!
}:O

Verwijderd

Sir.Kiekeboe.kijkt.tv
Heb ff[stiekum;)]jullie proxy bekeken en dat ziet er goed uit,mooie kleurtjes en jullie koetje muo0o0o0T ook lekker door;);)

Verwijderd

Topicstarter
Wow heel veel feedback voor 'one miserable new member' ;)

Ik join mischien nog wel een team maar dat komt wel, heb iniedergeval het subteam overzicht in mijn favorites staan ;)

Ja die idle computers zat ik ook al aan te denken, het begon met mijn PC en mijn laptop, maarja, aangezien mijn ma's PC zo'n zielige screensaver zat te draaien besloot ik maar wat assimilation te doen >:)

You will be assimilated. Resistance is futile. >:)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem nu zo gezet dat ie om de 3 uur flusht, is dat niet aan te raden?

Graag ook wat technise uitleg (dus welke setting veranderen om wat te doen :))

dank u :)

• Scraper
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-05 15:05

Scraper

ErikJ

Welkom to DPC

Verwijderd

jopash, als tegen prestatie heb ik die van jullie ook maar bekeken.

Sorrie dat ik het zeggen moet maar ik werdt dood gegooid met namen die volgensmij toe behoren aan 1 persoon.
Laat julli stats pagina beheerder dat eens aanpassen. Dan wordt jullie pagina een heel stuk vriendelijker.

Als andere mijn proxy stats wil bekijken gaat gerust uw gang en klik ook eens op de TV zodat u wordt door gelinkt naar de rest van het team, ik ben maar een sub team binnen killemall.

En voor minus0ne de regel hier is vraag maar raak, op alles wordt wel eens een antwoord gegeven behalven op de vraag wat je pin code is ;) ;) ;)

Verwijderd

[quote]Sorrie dat ik het zeggen moet maar ik werdt dood gegooid met namen die volgensmij toe behoren aan 1 persoon.
Laat julli stats pagina beheerder dat eens aanpassen. Dan wordt jullie pagina een heel stuk vriendelijker.[quote];)

zou leuk zijn als het kan maar we flusshen met een man of 20via de kabel van de rendo en als de Wizard dat allemaal moet bijhouden heeft hij er een dag taak aan;(
maar we nemen er genoegen mee zo het nu gaat

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 25 september 2000 02:41 schreef Sir.Kiekeboe.kijkt.tv het volgende:
jopash, als tegen prestatie heb ik die van jullie ook maar bekeken.

Sorrie dat ik het zeggen moet maar ik werdt dood gegooid met namen die volgensmij toe behoren aan 1 persoon.
Laat julli stats pagina beheerder dat eens aanpassen. Dan wordt jullie pagina een heel stuk vriendelijker.[/quote]We hebben bij de Rendo.dekooi.nl geen vast IPadres, daarom staat de rendo zo vaak genoemd. Als je trouwens goed gekeken had, had je kunnen zien dat er al 10 adressen samengevoegd zijn door onze stats pagina beheerder. Anders was die lijst nog veel langer geweest;).

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Wow heel veel feedback voor 'one miserable new member' [/quote]Nix 'miserable'! Zonder jou en mensen zoals jij is DPC nergens!
}:OWELKOM!}:O

Verwijderd

Ben ook nieuw bij de DPC doe mee met 2 computers worden er 5 zijn allemaal ouwe bakken maar alle beetjes helpen

Verwijderd

jij ook welkom

• Muurbestormer
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-05 11:08
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Trouwens Team duron kan nog wel wat power gebruiken !! Al heb je geen duron's !
Whatever ;) [/quote]jeppers... ;)
Pagina: 1