"never argue with idiots they drag you down to their level and beat you with experience" dilbert
Zoek eens of je 'libkjs*' ergens hebt rondslingeren. Dat is de javascript-lib van KDE. Ook libpcre* zou nuttig kunnen zijn, ik weet niet zeker in hoeverre die vereist is. Deze laatste wordt niet meegeleverd met de standaard KDE, maar zit wel in de package kdesupport. Misschien dat Slackware het erbij installeert, misschien dat je dat nog even moet doen.
Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.
* Wilke opent Konqueror 3.0 onder Slackware 8
Als jullie dit lezen, kan ik posten met de Konqueror die bij KDE 3 zit.
Ik denk dus dat het toch iets met jouw installatie te maken heeft. PCRE is nodig om (Perl Compatible) Regular Expressions te kunnen gebruiken in Javascript. Ik vermoed dat GoT hier geen gebruik van maakt.
Het zou me ook verbazen als je konqueror uberhaupt werkend kunt krijgen zonder libkjs, maar wie weet
Welke packages heb je allemaal geinstalleerd om KDE3 aan de praat te krijgen?
Als jullie dit lezen, kan ik posten met de Konqueror die bij KDE 3 zit.
Ik denk dus dat het toch iets met jouw installatie te maken heeft. PCRE is nodig om (Perl Compatible) Regular Expressions te kunnen gebruiken in Javascript. Ik vermoed dat GoT hier geen gebruik van maakt.
Het zou me ook verbazen als je konqueror uberhaupt werkend kunt krijgen zonder libkjs, maar wie weet
Welke packages heb je allemaal geinstalleerd om KDE3 aan de praat te krijgen?
De libkjs* libs heb ik allemaal mar ik heb geen libpcre* libs dus ik denk dat daar het probleem in zit. Ik heb wel een oude kdesupport geinstalleerd maar daar werkt hetniet mee dus ik ga ff op jacht naar de nieuwe versie.
Wilke:
Wat ik geinstalleerd heb is uit slackware current
Xfree4.2.0
Van kde alle packages behalve de talen waar ik alleen nederlands van heb
edit:
Oke het werkt ik heb een oude PCRE library van kde2.2.2 geinstald en het werkt.
bedankt
Wilke:
Wat ik geinstalleerd heb is uit slackware current
Xfree4.2.0
Van kde alle packages behalve de talen waar ik alleen nederlands van heb
edit:
Oke het werkt ik heb een oude PCRE library van kde2.2.2 geinstald en het werkt.
bedankt
"never argue with idiots they drag you down to their level and beat you with experience" dilbert
Was dat het dus toch 
PCRE is trouwens ook los te downloaden van de PCRE homepage, guess what...pcre.org
kdesupport package bestaat geloof ik niet meer, omdat wat er in zat tegenwoordig voor 99% al in alle distributies zit (als ik het goed heb onthouden).
Maar bij Slackware blijkbaar dus toch niet alles
PCRE is trouwens ook los te downloaden van de PCRE homepage, guess what...pcre.org
kdesupport package bestaat geloof ik niet meer, omdat wat er in zat tegenwoordig voor 99% al in alle distributies zit (als ik het goed heb onthouden).
Maar bij Slackware blijkbaar dus toch niet alles
Het hoeft niet aan slackware te liggen ik was zo bijdehand om zelf te kiezen wat ik wilde maar ik zal eens kijken wanneer ik weer in linux zit.
(Nu in win XP voor €19,00 gekocht op school
)
(Nu in win XP voor €19,00 gekocht op school
Pagina: 1