Toon posts:

Infrarood & voeding

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mensen,

Even een vraagje. Ik heb deze onder rembours binnengekregen : http://www.conrad.nl/cgi-bin/conshop/ConShop.pl?TK_PAR[USER_ID]=0201020180996401707&TK_EV[SHOWPAGE]=&TK_PAR[PAGEID]=39742&TK_PAR[MEDIUM]=

De handleiding vermeld als voedingsbron een accu of een gestabiliseerde netvoeding. De netvoeding moet minimaal 300 mA leveren.
Nu mijn vraag : Ik heb hier nog een netvoeding liggen van een 27 MC bakkie. 13,8 Volt, 4/6A (of 6/8A).
Nu weet ik dat een accu meer Amperage levert dan deze netvoeding, maar gaat het fout als ik deze op de IR schijnwerper aansluit?

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-08 21:35

ThaHandy

Discovery Channel

kan mooi hoor :) gooi em er maar op
... met die voeding kan je er wel 10 op aan sluiten :)

• Kukel
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-05 21:36
mja.. indeed, geeft geen problemen als je je 27mc er ook nog op aansluit, je kan er nog wel wat zwaarder spul op aansluiten

Verwijderd

Topicstarter
Kunnen jullie misschien ook een reden geven, waarom mijn webcams het licht niet goed zien. In de beschrijving staat dat ie ongeveer 5 meter kan halen, maar laat ik maar net een klein vlekje zien als ik hem op de grond schijn, 10 centimeter van de grond.
Iemand enig idee hoe dit duidelijk te verbeteren?

• Skaah
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Op vrijdag 26 april 2002 19:50 schreef awesdorp het volgende:
Kunnen jullie misschien ook een reden geven, waarom mijn webcams het licht niet goed zien. In de beschrijving staat dat ie ongeveer 5 meter kan halen, maar laat ik maar net een klein vlekje zien als ik hem op de grond schijn, 10 centimeter van de grond.
Iemand enig idee hoe dit duidelijk te verbeteren?
IR licht valt buiten het voor het oog waarneembare licht, toch?

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 27 april 2002 13:45 schreef Skaah het volgende:

[..]

IR licht valt buiten het voor het oog waarneembare licht, toch?
Ja, maar webcams zien het wel. Iemand enig idee? spiegels misschien ofzo?
Pagina: 1