[it] Iets is down/ligt plat #2

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
[topic=469315/1/50]
Hierin werd gevraagt naar het nut van een topic waarin staat dat er wat down is en vragen ze of het bij andere ook zo is. Eigenlijk waren de meeste het er wel mee eens dat die topics gewoon onzin is, OProg gaf er zelfs een heel mooi voorbeeld van, wat nu ook nog eens is uitgekomen.. :{

Er reageerden helaas niet echt veel crewmembers in, maar Oscar wel en die zei dat als zoiets in LA voorkomt, dat het dicht gaat meestal.
Ik heb IceStorm eens gevraagd, waarom DIT topic niet dicht ging. IceStorm zei dat hij hem wel dicht had gegooid, en het wel een foutje geweest zal zijn..

Een foutje moet kunnen, als er maar van wordt geleerd. Maar helaas, dat wordt het niet.
Vanmorgen werd dit gepost:
[topic=475053]
Hij bleef gewoon open..

Nu snap ik het niet meer, zulk soort topics moeten toch dicht.. of toch niet? :?
Mja, iig lijkt me wat uitleg hier wel op z'n plaats, vooral van de IT mods. :)

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Zoals ik al tegen je op icq zei... af en toe kan zo'n topic imo best hoor :)

Niet alles hoeft via de regeltjes te gebeuren en zoals Mafia al aangeeft ligt icq niet zovaak plat en kan zo'n topic dus wel een keer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Op maandag 22 april 2002 15:36 schreef Buzzman het volgende:
Zoals ik al tegen je op icq zei... af en toe kan zo'n topic imo best hoor :)

Niet alles hoeft via de regeltjes te gebeuren en zoals Mafia al aangeeft ligt icq niet zovaak plat en kan zo'n topic dus wel een keer ;)
Het is maar wat je af en toe noemt, deze 3 topics staan ook op de Topic List in IT nu:
[topic=475275/1/50]
[topic=475205/1/50]
[topic=474910/1/50]

Totaal dus 4, dat vind ik behoorlijk wat.

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ziet topic, opent topic en reageert in topic. :+

Kijk er bestaan hier geen vaste regels voor het is meer de inzicht van de mod. Als hij bepaalt dat iets open blijft dan zal die daar een reden voor geven, zoals ik aangeef komt een icq storing niet elke dag voor.
Dus zo'n topic mag wat mij betreft gewoon open blijven, misschien komt er dan ook nog wel reactie over wat er nou precies mis was met icq.
Bij msn en @home e.d. komen die discussies vaker naar voren, msn problemen worden over het algemeen dan ook meteen gesloten.
Provider problemen worden voorzien van een "algemeen provider problemen topic". Extra topics met een storing worden dan ook voorzien van een slotje, wijkt iemand zijn probleem over het algemeen af met een regionale of landelijke storing zal dit topic gewoon open blijven.

Genoeg uitgelegd.

[edit]

Overigens verbaast het mij dat topicstarter dit probleem niet gewoon via icq heeft kunnen voorleggen, schijnbaar was dat te moeilijk :?

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Op maandag 22 april 2002 16:41 schreef M@FI@ het volgende:
ziet topic, opent topic en reageert in topic. :+

Kijk er bestaan hier geen vaste regels voor het is meer de inzicht van de mod. Als hij bepaalt dat iets open blijft dan zal die daar een reden voor geven, zoals ik aangeef komt een icq storing niet elke dag voor.
Dus zo'n topic mag wat mij betreft gewoon open blijven, misschien komt er dan ook nog wel reactie over wat er nou precies mis was met icq.
Bij msn en @home e.d. komen die discussies vaker naar voren, msn problemen worden over het algemeen dan ook meteen gesloten.
Provider problemen worden voorzien van een "algemeen provider problemen topic". Extra topics met een storing worden dan ook voorzien van een slotje, wijkt iemand zijn probleem over het algemeen af met een regionale of landelijke storing zal dit topic gewoon open blijven.

Genoeg uitgelegd.
Vage reden vind ik en waarom zei je dat dan niet in dit topic? Dan was het gelijk duidelijk.
Maarja, als ik het goed begrijp zeg je dus in andere woorden: "De user heeft er niet mee te bemoeien!"
Tja, oke dan... :?
[edit]

Overigens verbaast het mij dat topicstarter dit probleem niet gewoon via icq heeft kunnen voorleggen, schijnbaar was dat te moeilijk :?

:+
Nou, dat is simpel.
Ik neem aan dat je deel 1 van dit topic gelezen hebt, je hebt daarin niet gereageerd, dus nam ik nam aan dat je het wel goed vond.
Mja, blijkbaar dus niet. Aangezien er ook wel meer moderators zijn in IT, er ook wel meer moderators soms langskomen in IT en er blijkbaar geen duidelijkheid over was leek mij een topic verstandiger. Op die manier weten de rest van de users/mods er ook van, want nu (of hiervoor) was het voor mij iig weer onduidelijk geworden.

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb t andere topic totaal niet gezien mijn excuses hiervoor.

Ik denk dat het nu wel goed uitgelegd is en dat daarmee het probleem ook opgelost is. :+
Pagina: 1