Line-Out (front)

Pagina: 1
Acties:

• One_Gandalf
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:40
Ik wil mijn geluid kunnen sturen naar drie verschillende apparaten:
- TV;
- Receiver;
- Boxen naast beeldscherm computer.

Wat is hiervoor de beste oplossing?

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:25

Rival24

I'll Be Back

Splittertjes (2 stuks)

• Wouter!
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:18
Als je twee apparaten wilt aansluiten dan kan dit eenvoudig met een jackplug-splitter

Met 3 apparaten zijn er wel schakelboxjes ofzo, ik weet namelijk zo niet of het goed is om er nog een splitter op te plaatsen.

• One_Gandalf
  • Laatst online: 16:40
Loop ik met splitters niet het risico dat de kwaliteit van het signaal verslechtert ?

Tevens wil ik kunnen kiezen zodat ik bijvoorbeeld niet tegelijkertijd geluid via mijn stereo en mijn TV krijg.

• Harkelaar
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
splitter kunnen het geluid beinvloeden.
als je niet alles tegelijk wilt horen, zul je toch echt met schakelaars moeten gaan werken (o f bijvoorbeeld je tv uitdoen, maar dat lijkt me niet de bedoeling. :P)

do or do not, there is no try

• merijnen
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13-08 10:07

merijnen

Beam Me Up Scotty!

met een splitter tast je je geluidskwaliteit aan, en word het volume gehalveerd. Niet slim dus!! Haal bij de elektroboer een verdeler waarop je kan kiezen welke uitgang je wilt!

• Harkelaar
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op maandag 22 april 2002 16:50 schreef merijnen het volgende:
met een splitter tast je je geluidskwaliteit aan, en word het volume gehalveerd.
waarom zou het volume gehalveerd worden. Ik heb ook twee versterkers op mijn dvdspeler, met een splitter. Dan hoef ik echt het volume niet op te schroeven om met de oude versterker hetzelfde volume te krijgen als voorheen.

do or do not, there is no try

• robbert
  • Laatst online: 17:29
Op maandag 22 april 2002 16:50 schreef merijnen het volgende:
met een splitter tast je je geluidskwaliteit aan, en word het volume gehalveerd. Niet slim dus!! Haal bij de elektroboer een verdeler waarop je kan kiezen welke uitgang je wilt!
Dat je het volume halveert is bullshit, heb het ook met een splitter en dat werkt goed (voor stereo en boxjes van pc)
Pagina: 1