kan niet, hoewel er wel enkele scanners zijn die dit met hun eigen software kunnen, helemaal zeker weet ik dit niet.Op maandag 22 april 2002 15:18 schreef advanced het volgende:
Misschien een stomme vraag maar...kan je misschien via een lokale netwerk een Scanner sharen?
Maar staat er niets over in de search, ik geloof dat ik al vaker zoiets langs heb zien komen.
Hoe kan dit in hemelsnaam nuttig zijn?
Too bad. Alleen met de HP 74xx kan het wel, HP levert daarvoor LAN sharing tools mee.Op maandag 22 april 2002 15:25 schreef advanced het volgende:
tiz namelijk een hp scanjet 5400c
ik zie het nut ervan wel, maarja ik scan gewoon via een wannabee serverOp maandag 22 april 2002 15:24 schreef rival24 het volgende:
Hoe kan dit in hemelsnaam nuttig zijn?
met sane is het mogelijk voor verchillende scanners.
Werkt wel alleen onder linux geloof ik. Moet je maar ff googlen, is genoeg over te vinden.
Werkt wel alleen onder linux geloof ik. Moet je maar ff googlen, is genoeg over te vinden.
Onder linux kun je zo'n beetje alles sharen. Voorzichtig gezegd.
Iets sharen onder windows is daarentegen bijna onmogelijk. Ik ben dan ook benieuwd naar tips.
Iets sharen onder windows is daarentegen bijna onmogelijk. Ik ben dan ook benieuwd naar tips.
dan kan heel goed hoor 
ik heb hier om het werk een hp 6300c gedeeld via het netwerk op win2k en thuis een hp 5400c ook op win2k gedeeld.
http://www.hp.com/cgi-bin/cposupport/loc/loc_swindex.cgi?prod=c7677a&os=microsoft_windows_2000&sw=sj675&page_type=dwn&lang=nl
je kan de hp precision scan 2.03 pro hier downloaden (85MB) en deze biedt ondersteuning voor alle hp scanners. + netwerk deel software.
ik heb hier om het werk een hp 6300c gedeeld via het netwerk op win2k en thuis een hp 5400c ook op win2k gedeeld.
http://www.hp.com/cgi-bin/cposupport/loc/loc_swindex.cgi?prod=c7677a&os=microsoft_windows_2000&sw=sj675&page_type=dwn&lang=nl
je kan de hp precision scan 2.03 pro hier downloaden (85MB) en deze biedt ondersteuning voor alle hp scanners. + netwerk deel software.
Pagina: 1