Ik heb een probleem met mijn mail script...
als er een mail naar een niet bestaand adres wordt gestuurd, dan moet hij terug bij de afzender komen, maar om een of andere reden komt ie steeds terecht bij www-data@domein.nl
hier een stuk van de code:
hij vervangt dus steeds het Return-path in www-data
Iemand enig idee hoe dit komt, of hoe ik dit kan voorkomen??
owja ik gebruik als mailserver Exim
als er een mail naar een niet bestaand adres wordt gestuurd, dan moet hij terug bij de afzender komen, maar om een of andere reden komt ie steeds terecht bij www-data@domein.nl
hier een stuk van de code:
PHP:
1
| <? $return_email = "mail@domein.nl"; // return errormgs to $headers = "Content-Transfer-Encoding: binary\nContent-Type:multipart/alternative;\n boundary=\"--dinges\";charset=\"iso-8859-1\"\n"; $headers .= "Return-path: $return_email\n"; $headers .= "Errors-To: <$return_email>\nFrom: \"$sender_name\" <$return_email>\n"; $headers .= "Envelope-to: $return_email <$return_email>\n"; $headers .= "MIME-Version: 1.0\n";// Mime type $headers .= "Precedence: normal\n"; $headers .= "Reply-To: \"$sender_name\" <$sender_email>\n"; $headers .= "X-Sender: $return_email\n"; $headers .= "X-Mailer: PHP\n"; // mailer $headers .= "Sender: \"$sender_name\"<$return_email>\n";?> |
hij vervangt dus steeds het Return-path in www-data
Iemand enig idee hoe dit komt, of hoe ik dit kan voorkomen??
owja ik gebruik als mailserver Exim