Het gigantische Halo Warthog Jump topic

Pagina: 1
Acties:
  • 121 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Iedere Halo fan kent het filmpje van onze vriend rglass@oz.net waarin hij spectaculaire mega jumps maakt met de Warthog buggy.

Voor degene die niet weten waar ik het over heb moeten hier even heengaan en het filmpie downloaden:
http://halo.bungie.org/misc/warthogjumpmirrors.html

Ik heb het filmpje nu denk ik 100 x gezien en tis nog steeds super. Nadat je het filmpje heb gezien zijn er meteen vragen die antwoorden nodig hebben.
Bijvoorbeeld : hoe komt hij aan al die grenaatjes ? of Hoe komt hij bovenop op de berg daar ?

Ik ben er zelf nog niet helemaal achter hoe hij zoveel grenaadjes in single player kon verzamelen. Maar hier volgt mijn tutorial om wat fun te hebben met een warthog:

Allereerst, rglass deed het in singleplayer, maar mijn ervaring is dat het met co-op veel simpeler is. Aangezien je dan met 2 personen bent. En iedereen heeft dan 4 grenaadjes bij zich. Als je mijn instructies volgt kan je binnenkort vliegen! Maar je moet wel goed en snel zijn.

Neem allereerst het strand level. Waar je gedropt wordt op zoek naar de map room.

Zodra je gedropt wordt op het strand moet je ervoor zorgen dat je heel snel iedereen neermaait. En je vooral concentreerd op de groepjes vijanden, Want je mede mariniers beschouwen dat als grote vijanden en gooien dan een eigen grenaadje naar hun. En dat is nou juist niet de bedoeling. NIEMAND MAG EEN GRENAAT GOOIEN, dus je moet zelf ook al je grenaatjes bewaren.
Probeer iedereen dus snel uit te schakelen. Daarna wacht je totdat je eerste warthog gedropt wordt. Aangezien je co-op speelt gaan jullie samen de buggy in met 1 computer ventje. Je keert je om en gaat de kant op waar je gedropt was.
Na een tijdje rijden zie je een omgeflipte warthog liggen. Je co-op bud stapt dan uit en pakt die warthog en rijd terug naar de andere mariniers. Onderweg wordt je wel beschoten maar let daar niet op. Hij zit nu in Warthog 2. Diegene moet terug rijden om 2 andere mariniers op te halen. Degene in Warthog 1 rijd door totdat je bij de rotsformatie bent die je ook in het filmpje ziet. Daar zet je je warthog precies voor de steen die daar op het strand staat en stapt zelf uit.

Het vergaren van de grenaatjes...

Je beveelt je mede marinier die er nog in zat om uit te stappen en je schiet die neer. Als het goed is vallen er 2 grenaatjes! Als dit niet het geval is raak dan niet in paniek. Zodra je vriend terug is met 2 mariniers kill je ook deze 2 persoontjes om hun eventuele grenaadjes te krijgen.
Als het goed is heb jij en je co-op vriend nog steeds 4 grenaatjes in jullie bezit. Dat is jullie redding. Want soms laten de mariniers te weinig grenaatjes vallen om een goede jump te krijgen. Het is de kunst om de grenaatjes zo dicht bij elkaar te laten vallen voor een mega grote explosie. Alleen de grenaatjes die op de grond liggen geven een explosie , niet degene die je in je broek zak hebt. Dus je moet je team maat neer schieten zodat hij zijn grenaatjes laat vallen. Ga dus op de plek des onheils waar alle grenaatjes liggen staan en laat je neerschieten door je teammaat. Daarna wordt je weer neergezet op de plek waar je maat staat. Zorg dat hij niet te dicht bij de grenaatjes staat anders pakt hij ze automatisch allemaal weer op. Schiet daarna je team maat neer. zodat ook hij zijn grenaatjes laat vallen.

Het uitvoeren van de stunt

Zet daarna de warthog op de goede plek. (Met zn reet op de grenaatjes) En pak heel voorzichtig 1 (JA 1tje MAAR) grenaat op van het hoopje en doe een paar stappen achteruit. Gooi deze grenaat op het zooitje en WATCH THE SHOW!!! Als het goed is zorgt de ene grenaat voor een ketting reactie en vliegt je warthog met eventuele mariniers lichamen die op de grond lagen een tiental meters de lucht in en misschien wel over de grote rotsformatie heen. (dit is mij al zo vaak gelukt , niet veel aan). MAAR dit is belangrijk. BLIJF STAAN WAAR JE BENT, nadat je de grenaat gooit moet je blijven staan. Als je beweegt trigger je misschien wel een checkpoint zodat je je save game kwijt ben. Na de show druk je op start en doe je revert to saved. Dan wordt je weer terug gebracht voor het moment dat je een grenaatje gooide.

Wat te doen als je Warthog maar 1 meter de lucht in vliegt:

Als je merkt dat er te weinig grenaatjes liggen dan moet je even de berg-pas ingaan en daar een paar ventjes mollen die plasma grenaatjes hebben. Daarna laat je je weer killen door je team maat en er liggen er weer wat bij.

Hoe kom ik op de top van het level zoals in het filmpje ?

Dan zijn er nog mensen die willen weten hoe je op de berg top komt. Dit is in het begin een beetje lastig maar als je het eenmaal gedaan heb is het simpel.
Check dit filmpje dan snap je alles meteen:
http://www.cybrfrk.com/xbox/HaloJump_supplemental1.wmv

HAVE FUN
mikezzzzz@hotmail.com

• nudie
ja het is even lezen maar als het eenmaal lukt is het geweldig
kom op heb niet het hele verhaal voor jan lul zitten tiepen

Verwijderd

Op maandag 22 april 2002 15:00 schreef Mikez het volgende:
ja het is even lezen maar als het eenmaal lukt is het geweldig
leuk dat je dat er nog effe bij meldt na 6 minuten... ken je de edit knop?

en denk je nou echt dat ik dit ga lezen :)

• nudie
tsssssss als je halo hebt dan weet je niet wat je mist
zal voortaan wel mn bek houden

Verwijderd

leestekens :?

dit is echt niet te lezen word er helemaal gek van :(

• nudie
snap je ut niet ?

Verwijderd

Edit hem ff en verdeel het geheel in alinea's, want dit is zo niet te lezen.

• nudie
ok klaar, hopelijk is het nu goed. Ik zou niet weten wat er nu nog fout aan zou zijn.

• nudie
ok heeft iemand nog iets aan deze topic ?
je moet er wel wat voor doen maar dan heb je uren plezier
trust me

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:05
Zal het snel testen als ik mijn 2e controller heb gekregen van MS :P

Verwijderd

Ik had het filmpje al eens gezien. :)

En ik heb Halo al gespeeld en het is cool. Maar ik kijk nu meer uit naar spellen als Breed en Battleground 1942. :9

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-11 21:13
als je mij een xbox, 2controllers en Halo geeft wel >:)

• nudie
hehe ok. Dit is gewoon een reden om zo'n ding te kopen..
zware fun is het

• Albinoraptor
Hoe komt hij eigenlijk aan zoveel nades in single player? Zal hij misschien over i-net spelen met mensen of met meerder xboxen spelen?

• nudie
ik denk dat hij gewoon mega goed is in het begin ofzo. Ik kill ze ook mega snel maar soms geven ze geneen nade als ik hun neerschiet
mega vreemd

trouwens wie speelt er hier halo online ?

Verwijderd

Op maandag 22 april 2002 17:07 schreef Mikez het volgende:
ik :)

• nudie
via gamespy of xboxconnect?

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:01
die filmpjes zijn goed stoer >:)

• nudie
zijn super vet ja
en ik kan het dus allemaal
als je problemen heb msn me maar dan

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:01
Op maandag 22 april 2002 20:02 schreef Mikez het volgende:
zijn super vet ja
en ik kan het dus allemaal
als je problemen heb msn me maar dan
hehehe, heb niet eens een X-Box :+
dus zal het (helaas) niet uit kunnen proberen
maar een vriend van mij heeft er wel een + Halo,
dus ik zal het vast wel es ooit kunnen uitproberen ;)

• nudie
moet je CKER doen

• Shagura
  • Laatst online: 27-10 14:32
Maar als je het met SinglePlayer doet kun je het toch dagen/weken/maanden/jaren proberen met dat checkpoint?

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:40
Op maandag 22 april 2002 17:07 schreef Mikez het volgende:
Me speelt Halo online! :)
Liefst via xbconnect omdat ik dan lagere ping heb meestal.

• nudie
Op maandag 22 april 2002 22:22 schreef Shagura het volgende:
Maar als je het met SinglePlayer doet kun je het toch dagen/weken/maanden/jaren proberen met dat checkpoint?
ja dat kan op zich wel, Maar je kan jezelf niet neerknallen. Als je zelf doodgaat dan vallen jouw grenaatjes op de grond. Maar als je in je eentje bent gaat dat wat moeilijk. Dus je kan wel uren / dagen / weken daarmee aan de gang gaan. Maar zodra je de mariniers heb gedood heb je daarna geen grenaatjes meer die je kan gebruiken. Dus daarom snapte ik niet hoe hij aan zoveel grenaatjes kan komen. En is xboxconnect nou veel beter als gamespy ? Want in dat geval stap ik lekker over.

• nudie
iemand anders nog interesante tips om het warthog jumpen aantrekkelijker te maken ¿
Want zo ja dan zou ik die graag horen. Ook kan ik problemen oplossen als die er zijn.

• Albinoraptor
Gister geprobeerd via I-net maar granaten verdwijnen na een tijdje :{

Dus lukt niet echt goed.

• nudie
Op dinsdag 23 april 2002 11:30 schreef Albinoraptor het volgende:
Gister geprobeerd via I-net maar granaten verdwijnen na een tijdje :{

Dus lukt niet echt goed.
je moet niet via internet maar gewoon thuis op 1 console. Dan blijft alles liggen en heb je ook alles inde hand. Want met internet kan je natuurlijk ook niet saven snapje ?
En dan kan je maar een keer vliegen en daarna moet je het level restarten want dan zijn je grenaatjes weg. Dus je moet echt op 1 console gaan werken en dan het liefst met een vriend. Jammer genoeg is het beeld dan wel kleiner maar daar moeten we maar mee leven.

• nudie
niemand lukt het cker om te jumpen ?
ben ik de enige in nederland die halo speelt

haaaaaloooooo ???

• Albinoraptor
Op dinsdag 23 april 2002 11:50 schreef Mikez het volgende:
niemand lukt het cker om te jumpen ?
ben ik de enige in nederland die halo speelt

haaaaaloooooo ???
Nee vast nie maar ik w8 op 2e controller :P

• Arson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-10 01:21
idd, 2e controller.

En dat verhaal van jou, tsja, teveel leeswerk :P

En dan nog, wat heb ik eraan als mijn warthog door de lucht vliegt?

In the beginning there was nothing,and even that exploded!

• InZane
Op dinsdag 23 april 2002 12:34 schreef _.-SuperstaR-._ het volgende:
idd, 2e controller.

En dat verhaal van jou, tsja, teveel leeswerk :P

En dan nog, wat heb ik eraan als mijn warthog door de lucht vliegt?
Nou die 2 controllers heb ik wel en als ik een keertje zin heb zal ik wel wat uitproberen.

Ik moet eerst het laatste stukje Halo nog ff uitspelen en verder speel ik veel multiplayer online :)

• nudie
wat heb ik eraan als miijn warthog de lucht in vliegt ???
Jonge probeer ut maar is, je bent meteen hooked aan het gezicht, zo super strakkoe ziet dat eruit. En ja het is even lezen omdat het niet gemakkelijk is. Maar je hebt wel wat dan duzz

• nudie
heeft iemand trouwens pics van zn eigen jump ? Of is niemand nog zover dat hij KAN jumpen. Ik doe het al een week of 2 maar kan geen goeie pics maken..

iemand ?

• InZane
Op dinsdag 23 april 2002 15:46 schreef Mikez het volgende:
heeft iemand trouwens pics van zn eigen jump ? Of is niemand nog zover dat hij KAN jumpen. Ik doe het al een week of 2 maar kan geen goeie pics maken..

iemand ?
Ik kan ook geen goeie pics maken helaas.
Een foto van m'n tv maken met m'n webcam gaat vast niet lekker werken :(

• nudie
same here, maar het is jouw wel gelukt ?
(in de hoop dat ik misschien nog iemand heb geholpe met deze topic, aangezien niemand zin heb om ut te lezen:?)

• InZane
Op dinsdag 23 april 2002 16:15 schreef Mikez het volgende:
same here, maar het is jouw wel gelukt ?
(in de hoop dat ik misschien nog iemand heb geholpe met deze topic, aangezien niemand zin heb om ut te lezen:?)
Ik heb 't wel gelezen, maar ik heb nog helemaal geen tijd gehad om te spelen.
Ik verwacht dat ik morgenavond pas weer tijd heb.. grrr..

• nudie
het is het waard! Echt elke keer genieten als je hem door lucht heen ziet zoefen. Vooral cool als je van bovenaf een grenaatje gooit. Dan kan je je warthog koppen of in de lucht in stappen das mij 1 keer gelukt!
Maar kijk nogmaals uit voor die checkpoints anders ben je je savegame kwijt duzz

voor hulp : mikezzzzz@hotmail.com

• nudie
jeej ik hoef niemand teh elpen
iedereen snapt het al

• nudie
echt helemaal niemand ?
come on probeer ut is

• Schuey
  • Laatst online: 02-11 21:13
[waarschuwmodus]
zou ff oppassen met onnodig kicken, anders warning ofzo
[/waarschuwmodus]

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:16

IceStorm

This place is GoT-like!!!

En ik zou idd naar Schuey luisteren.

• nudie
ok sorry peeps,
just trying to keep the post alive maar niemand heeft zin om het te lezen. Nou lekker dan maar weer

Verwijderd

dat ga ik zo ff proberen :P ik krijg ze nu niet echt hoger dan 3 meter ofsow.. maar kan ik co op in me 1 tje doen? met 2 joysticks.. of heb je ecgt een 2de man nodig?

speel jij het ook online? anders moet je me ff contacten op msn ramle@ramle.cc en als je icq wil mail me dan ff dan install ik het..

/me wil een warthog jump friendje online :P

edit:
yo gaat goed met co op... :P aleen nog niet over dat ding heen gekregen

edit:
ja gaat goed zeg.. 9 sec.. 12 granaten eronder.. en 2 plasmas achter elkaar erop gooien.. :P gaat er in de lucht ook nog 1 af namelijk

Ik zal morgen ff filmpje posten.. ik kan namelijk naar me comp x-box filmpjes overzetten..

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Hehe, dit doet me denken aan een filmpje dat erg lijkt op deze in Return To Castle Wolfenstein :). Het werkt ook ongeveer op dezelfde manier.

Op mp_base, zijn er grote bergen. III-Busta, in een clan match, werd weer tot leven gewekt door een Medic. Als dit gebeurt, ben je 3 seconden onkwetsbaar, zodat de tegenstander je niet meteen weer doodknalt als je weer levend bent. Hij was dus nog onkwetsbaar, en toen werd hij de lucht ingeslingerd door een explosie van een airstrike. Hij werd dus de bergen op geslingerd :P

Je heb DivX 4.11 of hoger nodig, maar heeft dat nou niet :)

Verwijderd

Nou hijs eindelijk af ik kom niet zo SUPER hoog maar hij gaat wel redelijk...

Afbeeldingslocatie: http://www.blueflame.cc/ramle/halo.jpg

Download hem plz ff het is de moeite waard en ik heb er me best op gedaan.

============================================================
Jump movie 8.18 mb [DIVX]
http://www.blueflame.cc/ramle/Jump[Divx].avi

Jump - single player movie 23.8 mb [DIVX]
http://www.blueflame.cc/ramle/Jump-single[Divx].avi

Jump - single player LOW Q movie 4.12 mb [DIVX] - BEDANKT THA HANDY
http://www.blueflame.cc/ramle/Jump-Single-Modem[Divx].avi